Ik heb wel een strubbeling bemerkt, in het begin, en ook een geïrriteerde MoBlo gezien jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar in de H&M is op zaterdag ook niet echt ruimte voor 'en nu?'-momentjes. Je staat áltijd wel iemand in de weg
.
Heeft Ewelina er wel wat van gemerkt?
De vraag was dus of ik die site nog eens mochtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef cyclechick het volgende:
Oh en wat ik steeds vergeet te vragen: Er stond hier eerst een link naar een site waar je avatars kon vinden, want k wil ook een leuk dingetje bij mijn naam (a)
Hoi, ik had je nog niet gezien. Welkom!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef cyclechick het volgende:
Oh en wat ik steeds vergeet te vragen: Er stond hier eerst een link naar een site waar je avatars kon vinden, want k wil ook een leuk dingetje bij mijn naam (a)
Poeh. Die link was van Anosmie geloof ik, maar wat het ook alweer was??? Je kunt ook zelf een plaatje maken hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De vraag was dus of ik die site nog eens mocht
dat meen ik wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo!Dat meen je niet!
Wat ontzettend Tokkie! Van haar, maar ook van jou
Goodbye: kwestie van veel uien, veel tijd. Reken op een pond pp of meer. Fijn snijden, zacht bakken in wat boter, en dan minstens een half uur laten bakken, liefst langer. Dan nog even 10 minuutjes op wat hoger vuur bakken. Vervolgens bouillon en laurierblaadjes erbij, uurtje koken, klaar
Ik ben echt een computermongool die soms al moeite heeft om het aan-knopje te vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi, ik had je nog niet gezien. Welkom!![]()
En ik heb geen ideeGewoon zelf een leuk plaatje uitzoeken moet lukken toch?
Dan nu een hele belangrijke vraag (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo!Dat meen je niet!
Wat ontzettend Tokkie! Van haar, maar ook van jou
Goodbye: kwestie van veel uien, veel tijd. Reken op een pond pp of meer. Fijn snijden, zacht bakken in wat boter, en dan minstens een half uur laten bakken, liefst langer. Dan nog even 10 minuutjes op wat hoger vuur bakken. Vervolgens bouillon en laurierblaadjes erbij, uurtje koken, klaar
I know!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Kim!!!!!
Ik zie net op Ned 2 dat er een gigantische DVDbox uit is, getiteld "Ik ben een vakvrouw" met daarin alle elf theatershows van Brigitte Kaandorp!!!!!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
NEE!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhh??
Bij de volgende meet gaan we dat met z'n allen zingen ja?![]()
Waarom denk je dat ik een Audrey Hepburn zonder haar heb, ik ben ook een computermongoolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben echt een computermongool die soms al moeite heeft om het aan-knopje te vinden![]()
Want die plaatjes moeten perse heel klein zijn toch? Ik had wel wat gezocht, maar die waren dan weer te groot en ik snapte natuurlijk ook niet hoe je ze kleiner krijgt![]()
Bedankt voor je welkom!
Ik heb het volgende trucje geleerd: Je vingers even insmeren met wat olijfolie, dan blijft die geur niet zo kleven!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan nu een hele belangrijke vraag () : Snij jij uien gewoon met je blote handen? Ik ging laatst uitjes fijnsnijden voor een ovengerechtje en zelfs na uitvoerig m'n handen wassen rook ik het 's avonds nog. En de volgende dag na het douchen ook nog een beetje
Bah.
http://avatarfreak.web-log.nl/quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
Iets met avatar.weblog ofzo, Miss_S had hem hier gepost.
Dan zul je me eerst dronken moeten voerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhh??
Bij de volgende meet gaan we dat met z'n allen zingen ja?![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
NEE!
Zeg ik net tegen MoBlo dat ik naar de volgende meet kom, maar dan echt niet he
Poes poes, lelijke poes! *zing*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
NEE!
Zeg ik net tegen MoBlo dat ik naar de volgende meet kom, maar dan echt niet he
Verse Earl Greyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!
Met echte thee bedoel ik losse thee, van een theewinkel of biologische winkel ofzo. Niet van dat pickwickgruis met smaakstoffen en caramel
Goodbye, lekkah
Ik heb net heul veel zelfgemaakte uiensoep gegeten (ik maak echt goeie) en nu voel ik mijn darmen pruttelen
Dat dan maar proberen de volgende keer, want ik hou van uienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb het volgende trucje geleerd: Je vingers even insmeren met wat olijfolie, dan blijft die geur niet zo kleven!
Oh, ik geloof ook bst dat je het gedaan hebtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat meen ik wel!
kwaad tokkies moet je met kwaad tokkies bevechten
en daarbij, je kent me toch wel goed genoeg inmiddels omte weten dat ik dit wel doe![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |