quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje reclame voor me maken
gelukkig heb je niet gehoord dat ik een meisje in de H&M uitnodigde voor een gevecht buiten
Zaterdag?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje reclame voor me maken
gelukkig heb je niet gehoord dat ik een meisje in de H&M uitnodigde voor een gevecht buiten
Lamsrack met ratatouille en couscousquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Goodbye?
Oh en Miss_S: de overgang vindt geleidelijk plaats he, van Pickwick naar The Real Thing. Maar als je dan eenmaal hooked bent aan 'echte' thee, wil je nooit meer PW
Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n waterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Goodbye?
Oh en Miss_S: de overgang vindt geleidelijk plaats he, van Pickwick naar The Real Thing. Maar als je dan eenmaal hooked bent aan 'echte' thee, wil je nooit meer PW
Ik ben al bij 3 studies begonnen en 90% van de mensen zijn zo bij de opleiding terecht gekomenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oei kan iemand mij helpen met een motivatie waarom ik mijn opleiding heb gekozen
ik vond alles kut
was ten einde raad
en toen had ik hier vaag van gehoord dus deed ik die maar (en het bevalt super!!!)
maar dat klinkt niet zo geintereseerdhalp!
Niet gemerkt nee. Ik was te druk bezig met andere mensen niet in de weg lopenquote:
Dat is hier in het CREA café een absolute hit. Mij persoonlijk lijkt het vreselijk. Ik haat thee, en blaadjes in m'n glas vind ik ook vies.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n water.
Waarom moet je motiveren waarom je je opleiding hebt gekozen? (gesprek met een studieadviseur ofzo?)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oei kan iemand mij helpen met een motivatie waarom ik mijn opleiding heb gekozen
ik vond alles kut
was ten einde raad
en toen had ik hier vaag van gehoord dus deed ik die maar (en het bevalt super!!!)
maar dat klinkt niet zo geintereseerdhalp!
Echt heerlijk, verse munttheequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n water.
Ja. Ik kreeg een keer prut in een vergiet en ik vroeg aan Dinges: "Wat moet ik hier in gódsnaam mee?". Voelde me zo'n n00b met m'n Pickwickthee altijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is hier in het CREA café een absolute hit. Mij persoonlijk lijkt het vreselijk. Ik haat thee, en blaadjes in m'n glas vind ik ook vies.
Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik zie het ook echt voor mequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
wij kwamen zo die hel van een H&M binnen, druk, opstopping enzo
dus wij stonden daar zo van 'en nu', staat er een meisje in mn rug te poken, dus ik draai me om en zij zo van:
"Loop 's door!"
Dus ik:
-Doe's rustig! Heb je die drukte hier gezien!
Zij:
"Houd je bek, mongool!"
dus ik:
"Pardon? Mongool? Mevrouw mongool voor jou, wilde je soms vechten buiten?![]()
"
Zij:![]()
ik:
en toen zag ik haar nog een paar keer met d'r tokkie-moeder-rachel-look-a-like en toen keek ik d'r heel vuil aan en heb een keer mn vuisten gebald
heerlijk!
Ja het was echt goddelijk. Maar ik hoef nu ook 24 uur geen eten meer volgensmijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!
Met echte thee bedoel ik losse thee, van een theewinkel of biologische winkel ofzo. Niet van dat pickwickgruis met smaakstoffen en caramel
Goodbye, lekkah
Ik heb net heul veel zelfgemaakte uiensoep gegeten (ik maak echt goeie) en nu voel ik mijn darmen pruttelen
Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhh??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Kim!!!!!
Ik zie net op Ned 2 dat er een gigantische DVDbox uit is, getiteld "Ik ben een vakvrouw" met daarin alle elf theatershows van Brigitte Kaandorp!!!!!!!!![]()
![]()
Ja met m'n coach. Al ben ik er nog niet achter wie/wat dat isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet je motiveren waarom je je opleiding hebt gekozen? (gesprek met een studieadviseur ofzo?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |