abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62416579
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

beetje reclame voor me maken

gelukkig heb je niet gehoord dat ik een meisje in de H&M uitnodigde voor een gevecht buiten

Jij biatch! Vertel
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:27:00 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416588
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

beetje reclame voor me maken

gelukkig heb je niet gehoord dat ik een meisje in de H&M uitnodigde voor een gevecht buiten
Zaterdag? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62416589
oei kan iemand mij helpen met een motivatie waarom ik mijn opleiding heb gekozen
ik vond alles kut
was ten einde raad
en toen had ik hier vaag van gehoord dus deed ik die maar (en het bevalt super!!!)

maar dat klinkt niet zo geintereseerd halp!
pi_62416605
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Goodbye?

Oh en Miss_S: de overgang vindt geleidelijk plaats he, van Pickwick naar The Real Thing. Maar als je dan eenmaal hooked bent aan 'echte' thee, wil je nooit meer PW
Lamsrack met ratatouille en couscous En wijntjes gehad
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62416614
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zaterdag? .
ja
Ja doei.
pi_62416622
TVP. Waar in de Dieetclub kan ik de rel vinden?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:28:20 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416624
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Goodbye?

Oh en Miss_S: de overgang vindt geleidelijk plaats he, van Pickwick naar The Real Thing. Maar als je dan eenmaal hooked bent aan 'echte' thee, wil je nooit meer PW
Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n water .
Niet meer actief op Fok!
pi_62416637
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oei kan iemand mij helpen met een motivatie waarom ik mijn opleiding heb gekozen
ik vond alles kut
was ten einde raad
en toen had ik hier vaag van gehoord dus deed ik die maar (en het bevalt super!!!)

Ik ben al bij 3 studies begonnen en 90% van de mensen zijn zo bij de opleiding terecht gekomen
Je weet toch pas of het iets voor je is als je er mee bezig bent
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:29:06 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416650
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja
Niet gemerkt nee. Ik was te druk bezig met andere mensen niet in de weg lopen . Wat gebeurde er dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62416658
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n water .
Dat is hier in het CREA café een absolute hit. Mij persoonlijk lijkt het vreselijk. Ik haat thee, en blaadjes in m'n glas vind ik ook vies.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:29:52 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416677
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vond alles kut
was ten einde raad

Waarom moet je motiveren waarom je je opleiding hebt gekozen? (gesprek met een studieadviseur ofzo?)
Niet meer actief op Fok!
pi_62416697
quote:

[..]

Echt heerlijk, verse muntthee
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:30:30 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416698
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is hier in het CREA café een absolute hit. Mij persoonlijk lijkt het vreselijk. Ik haat thee, en blaadjes in m'n glas vind ik ook vies.
Ja. Ik kreeg een keer prut in een vergiet en ik vroeg aan Dinges: "Wat moet ik hier in gódsnaam mee?". Voelde me zo'n n00b met m'n Pickwickthee altijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_62416724
quote:

[..]

Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!
Met echte thee bedoel ik losse thee, van een theewinkel of biologische winkel ofzo. Niet van dat pickwickgruis met smaakstoffen en caramel

Goodbye, lekkah
Ik heb net heul veel zelfgemaakte uiensoep gegeten (ik maak echt goeie ) en nu voel ik mijn darmen pruttelen
pi_62416727
wij kwamen zo die hel van een H&M binnen, druk, opstopping enzo

dus wij stonden daar zo van 'en nu', staat er een meisje in mn rug te poken, dus ik draai me om en zij zo van:

"Loop 's door!"

Dus ik:

-Doe's rustig! Heb je die drukte hier gezien!

Zij:

"Houd je bek, mongool!"

dus ik:

"Pardon? Mongool? Mevrouw mongool voor jou, wilde je soms vechten buiten? "

Zij:

ik:

en toen zag ik haar nog een paar keer met d'r tokkie-moeder-rachel-look-a-like en toen keek ik d'r heel vuil aan en heb een keer mn vuisten gebald

heerlijk!
Ja doei.
pi_62416771
Nu word ik toch wel een beetje bang MoBlo....
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:33:59 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416804
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
- spannend verhaal -
.

Maar in de H&M is op zaterdag ook niet echt ruimte voor 'en nu?'-momentjes . Je staat áltijd wel iemand in de weg .

Heeft Ewelina er wel wat van gemerkt?
Niet meer actief op Fok!
pi_62416806
whehe, 't meisje was 14 en moet gewoon geen grote bek tegen me hebben in een drukke H&M op zaterdagmiddag in Utrecht terwijl ik me net over mn winkelen-op-zaterdag-angst heb heengezet met een stel 'vreemden'
Ja doei.
pi_62416815
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
wij kwamen zo die hel van een H&M binnen, druk, opstopping enzo

dus wij stonden daar zo van 'en nu', staat er een meisje in mn rug te poken, dus ik draai me om en zij zo van:

"Loop 's door!"

Dus ik:

-Doe's rustig! Heb je die drukte hier gezien!

Zij:

"Houd je bek, mongool!"

dus ik:

"Pardon? Mongool? Mevrouw mongool voor jou, wilde je soms vechten buiten? "

Zij:

ik:

en toen zag ik haar nog een paar keer met d'r tokkie-moeder-rachel-look-a-like en toen keek ik d'r heel vuil aan en heb een keer mn vuisten gebald

heerlijk!
Oh, ik zie het ook echt voor me
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 oktober 2008 @ 21:34:59 #70
163650 Greys
pi_62416833
Kim!!!!!
Ik zie net op Ned 2 dat er een gigantische DVDbox uit is, getiteld "Ik ben een vakvrouw" met daarin alle elf theatershows van Brigitte Kaandorp!!!!!!!!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62416847
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!
Met echte thee bedoel ik losse thee, van een theewinkel of biologische winkel ofzo. Niet van dat pickwickgruis met smaakstoffen en caramel

Goodbye, lekkah
Ik heb net heul veel zelfgemaakte uiensoep gegeten (ik maak echt goeie ) en nu voel ik mijn darmen pruttelen
Ja het was echt goddelijk. Maar ik hoef nu ook 24 uur geen eten meer volgensmij Receptje van je uiensoep? I uiensoep, maar ik kan dat niet maken op één of andere manier.
pi_62416880
Hoi!

Net terug van de sportschool en eindelijk weer eens een x een goed rondje gedaan! Buikspierkwartier, mijn fitnessrondje gemaakt en een uurtje gespind, wat echt een goede fijne les was met allemaal leuke muziek! Daar word ik dan zo vrolijk en energiek van!

Ga vanavond voor het eerst sinds de laatste tijd even GEEN eetbui hebben en niks meer eten, lekker met een koppie thee op de bank

Enne over al dat gedoe over on of offtopic kletsen, ik vind het hier wel gezellig en lees toch ook vrij veel posts over eten en lijnen en sporten enzo hoor!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:37:31 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416906
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Kim!!!!!
Ik zie net op Ned 2 dat er een gigantische DVDbox uit is, getiteld "Ik ben een vakvrouw" met daarin alle elf theatershows van Brigitte Kaandorp!!!!!!!!

Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhh??

Bij de volgende meet gaan we dat met z'n allen zingen ja?
Niet meer actief op Fok!
pi_62416914
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom moet je motiveren waarom je je opleiding hebt gekozen? (gesprek met een studieadviseur ofzo?)
Ja met m'n coach. Al ben ik er nog niet achter wie/wat dat is
pi_62416945
Oh en wat ik steeds vergeet te vragen: Er stond hier eerst een link naar een site waar je avatars kon vinden, want k wil ook een leuk dingetje bij mijn naam (a)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')