Ik ben vaag, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm das wel vaagmaar ben benieuwd hoe het deze keer gaat
Nee dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben vaag, wist je dat nog niet?. Ik lust ook alles waar kokos in zit, behalve kokosnoot zelf.
Nu even thee halen.
Ja, en dan niet stiekem wat anders nemen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietmaar nu begint het wel heel duidelijk te worden
Theemorgen weer in het DEcafe
Yeahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeeeej goodbye heeft een baan [ afbeelding ]
Die kans zit er wel in omdat ik mezelf nog steeds zielig vindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dan niet stiekem wat anders nemen!
Het wekelijkse hoogtepunt?quote:
Ik had het over de taalfout, hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Goodbye het volgende:
En sorry Vik, maar mijn werkgebied is zo breed icm een krappe arbeidsmarkt. Dus ik heb gewoon pure mazzel! Jouw droombaan komt nog wel, ik voorspel de baan bij het doveninstituut![]()
![]()
Ik drink eigenlijk overal en altijd Pickwick.....weet niet beterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het wekelijkse hoogtepunt?
Ik vind de thee van DEcafe's vies. Pickwick, laffe zooi.
Goodbye, nu ben ik benieuwd! Stuur eens een PM?
ik moet morgen ook even naar de uniquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietmaar nu begint het wel heel duidelijk te worden
Theemorgen weer in het DEcafe
Meeten, meeten, meeten! En foto's maken als bewijs!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet morgen ook even naar de uni
Hoelaat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet morgen ook even naar de uni
Een meeting met MoBlo doet wonderen voor je humeurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoelaat?
En je moet me eigenlijk wel een week van te voren waarschuwen he, ben nu niet op mijn best
Oh oepsie, snap het nu pasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het over de taalfout, hoor(ik wordt). Dacht je nou echt dat ik jou je baan niet gun, omdat ik zelf werkloos ben? Doe normaaaaal!!
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een meeting met MoBlo doet wonderen voor je humeur.
beetje reclame voor me makenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een meeting met MoBlo doet wonderen voor je humeur.
Later als ik groot benquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Goodbye?
Oh en Miss_S: de overgang vindt geleidelijk plaats he, van Pickwick naar The Real Thing. Maar als je dan eenmaal hooked bent aan 'echte' thee, wil je nooit meer PW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |