quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schatjeCute fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn haarballen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ze zijn niet dik, dat is gewoon allemaal haar!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan gil ik moord en brand om hulp voor haar, want ik zal het zelf vast ook wel niet wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan helpt Greys De Grote Computerexpertttttt je wel uit de brand!
Dan koop je er meteen twee he, met korting?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
I know!. Ik hoop dat ze hem op mijn werk gaan krijgen zodat ik
. korting
. krijg!
.
Deze;quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Frangipane?
Hertenoogje: Dille & Kamille heeft echt geweldige zeep! Heel lekker en natuurlijk geurend.
Zolang jij altijd zo leuk reageert pest ik lekker door!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan gil ik moord en brand om hulp voor haar, want ik zal het zelf vast ook wel niet weten
Maar dat bedoelde je ook he, jij naarling![]()
Ohhhhhhhhhhhh, wat een ultieme snoetepoes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Greys, kijk eens wat voor schatjekatje ik heb
Je mag mijn vent wel een keer lenen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Merel het volgende:
Als Greys een computerexpert is wil ik wel met 'r daten
Geen probleem! Althans, als ze hem krijgen voordat ik de laan uit gestuurd ben dan he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan koop je er meteen twee he, met korting?
En dat je dan even een brul geeft en dat ik dan direct geld naar je overmaak?
Oh thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:58 schreef kwakveense het volgende:
goodbye: mocht je ooit nog een audrey mét haar willen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Verbeterde logischere versie (hoop ik)Ik heb even wat aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nou ja zeg. Kwak heeft úren voor je zitten bijsnijden en comprimeren!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh thanksMaar ik ben al gehecht aan de mijne nu denk ik!
Die websitequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze;
http://www.oetker.fr/gate(...)lats-de-caramel.html
Iets met chocola en caramel dus. Ze hadden nog veeeeeul meer rare taarten waar ik pakjes van mee wilde nemen, maar de laatste keer dat we naar de supermarkt gingen waren we bij de verkeerde
. Die had niet zo'n uitgebreid assortiment.
Ben je nou nog steeds aan het etenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Trusten Goodbye.
Mensen! Ik heb een bammetje met pindakaas!. Eerste indruk: het is niet zo vies als ik verwacht had
. Ik zou hier best aan kunnen wennen
.
Wat een werk, uitjes opbakken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Viking: pindakaas wordt nog lekkerder met een likje sambal, wat schijfjes komkommer en een klein beetje gebakken uitjes
Nee ik ben alweer aan 't eten. Had al een bakje Vitalinea op en nu dus een bammetje met pindakaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds aan het eten
Maar goed dat het redelijk bevalt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Kwak heeft úren voor je zitten bijsnijden en comprimeren!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |