SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zit jij dan ook niet de hele avond aan je handen te ruiken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik geloof ook bst dat je het gedaan hebt
Goodbye, ja, ik ga echt geen uien snijden met handschoenen aan! Straks gaan mijn uien naar hanschoen smaken
Sowieso, het verschil in smaak tussen al die soorten zwarte theequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verse Earl Grey. Het lullige is dat er hier wel een winkeltje zit met verse koffie en thee, maar dat ze ook gelijk bonbons, fudge en "speciale" chocolade verkopen
. Dus ik kom er bijna nooit
.
Poesjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Poes poes, lelijke poes! *zing*
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb deze onzin op papier gezet:de reden.. om te beginnen, niet reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb deze onzin op papier gezet:redden = redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idée = idee
een studie gekozen die.
Nouja, en verder heb je prrrachtig uit je nek zitten lullen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Neuh. Ik heb altijd lekkere zeep in de keuken, met pepermunt, of citroen, of lavendel ofzo. Twee keer goed wassen en de dampen zijn teruggedrongen tot acceptabel niveauquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar zit jij dan ook niet de hele avond aan je handen te ruiken?Ik ging nog weg die avond en ik was de hele tijd bang dat andere mensen die penetrante uienlucht ook konden ruiken
Ai ai aiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sowieso, het verschil in smaak tussen al die soorten zwarte thee
Ik kreeg vorige week van een vriendin groene-elfjesthee () met zo'n pakje fudge
Anderhalve dag, toen was het op
Weet je wat ook divine is? Fudge-muffins
Kattenquote:
Nou bij mij dus nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb altijd lekkere zeep in de keuken, met pepermunt, of citroen, of lavendel ofzo. Twee keer goed wassen en de dampen zijn teruggedrongen tot acceptabel niveau
Ja, dan helpt Greys De Grote Computerexpertttttt je wel uit de brand!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met het plaatsen horen we het wel he?
* Viking84 kijkt om zich heen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Katten
Ik vind het altijd frappant dat ik nooit achter m'n laptop kan zitten zonder dat er hier een poes bij me ligt
Zo bedoelde ik hem:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
redden = reden
idée = idee
een studie gekozen die.
Nouja, en verder heb je prrrachtig uit je nek zitten lullen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Frangipane?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ai ai ai. Ik ging vroeger met mijn tante naar de Albert Cuyp voor thee. Dat rook altijd zo lekker
.
Ik moet trouwens nog iets bakken. Ik heb uit Frankrijk een pak meengenomen met taartmix die ze hier niet hebben. Geen idee wat het gaat worden.
Maar ze komen vast wel weer bij je terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 kijkt om zich heen.
Beide poezen liggen bij Mark. Kutbeesten.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schatjeIk had 'm lekker al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Niet meer actief op Fok!
Nou, ik vind het wel een goede motivatie heurr!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik hem:
De reden om voor deze opleiding te kiezen is dat ik heel erg lang niet heb geweten wat ik wil worden, en uiteindelijk heb ik voor een studie gekozen die mij heel erg leuk lijkt in plaats van het beroep wat je er later mee kunt worden.
Dusss ik wist niet echt wat ik wou dus deed ik maar iets wat me leuk lijkt
Ja, ik vroeg net al om bevestiging dat ze cute isquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schatjeDie is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze katten rennen altijd heel hard weg als ik thuis benbehalve als ze zelf vinden dat ze aandacht nodig hebben
Mijn vriend vinden ze wel lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |