Ik bedoel van die prefab gebakken uitjes. Die overigens wel vrij vet zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een werk, uitjes opbakken!. Staan jullie voor elke maaltijd uitgebreid te kokkerellen ofzo?
. Ik ga trouwens afsluiten. Heb de hele avond al op Fok! gezeten en tis mooi geweest
. Nog even met Mark praten en dan ga ik plat
.
Trusten pollewopjes!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb de foto's ook maar achter een spoiler gezet, hoewel ik ze in de silver-layout gewoon zie
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ik ben alweer aan 't eten. Had al een bakje Vitalinea op en nu dus een bammetje met pindakaas.
Conclusie: als je patat eet krijg je al snel weer honger.
Graag,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met het plaatsen horen we het wel he?
*kwijl* Ik HOU van sixpacksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Fatty:
[ afbeelding ]
Fatty 16 weken later, met zonnebank kuurtje
[ afbeelding ]
Heb je het via uploadmanager gedaan in je profiel?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Graag,ik dacht dat ik m kleiner had gemaakt tot 57x57 pixels, maar hij zegt op fok dattie nog steeds te groot is :S Hoe moeiljk kan het zijn
Ik ben soms echt *blond*
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb bijna een baan, maar ik word vanaf vandaag al betaald. Hoe ideaal kan je het hebben![]()
Dus ik ben blij![]()
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zag het ook, verbazingwekkend!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Fatty:
[ afbeelding ]
Fatty 16 weken later, met zonnebank kuurtje [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woooooooooaaaaaaaaaaaahhh!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Kim!!!!!
Ik zie net op Ned 2 dat er een gigantische DVDbox uit is, getiteld "Ik ben een vakvrouw" met daarin alle elf theatershows van Brigitte Kaandorp!!!!!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |