Brinta maak je in twee minuutjes? Brood smeren duurt langerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Whehe.
Ik moet naar de psycholoog ( = één van de vooronderzoeken ivm mijn operatie). Gisteravond een lijst ingevuld met vragen over hoe ik met problemen om ga("Ik pieker lang door", "Ik zoek afleiding", "Ik reageer me af op anderen"). Ik heb bijna overal neutraal ingevuld
. Weet ik veul
. Ik doe niet aan zelfanalyse, dat is voor hippies
.
Nu heb ik Brinta en m'n lepel kan rechtop staan(maar nu is het wel érg stijf
).
Kan ik trouwens ook maaltijden op één dag omwisselen? Dus 's ochtends bij het ontbijt bammetjes met pindakaas en 's middags Brinta? Ik heb volgende week nml niet zo veel tijd 's ochtends....
Ja, ok, je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Brinta maak je in twee minuutjes? Brood smeren duurt langer![]()
Dat zou ik ook moeten doen (want het rapport bepaalt mede of ik wel of niet geopereerd ga worden), maar daar ben ik te eerlijk voor. Maar ik ga wel meteen zeggen dat ik die vragenlijst kut vond en dat ik er niet in geloof.quote:Ik vind zelf analyses ook kut, ik vul altijd maar in wat ik denk dat ze willen weten.
*geeft SHE een schop richting dieetclub*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef SHE het volgende:
Vief! We hebben hier nog even gemeten en ik ben toch echt 175 cm, volgens Ollie zelfs 176.
Dus ik weet niet wat voor steunzolen je aan had zaterdag, maar ik zou toch zweren dat jij langer leek.
Maar ik zit me te bedenken dat die werf natuurlijk helemaal niet gelijk is, misschien dat je hoger stond ofzo.
Klopt ook wel hoor, want bolletje is even lang als ik en toen wij vergeleken leek het alsof ik ietsje langer was dan bolletje, al denk ik dat we gewoon even lang zijn.
Ik heb me ook gewogen, en dat viel toch iets tegen![]()
71.7![]()
Ik moet nu dus 12 kg kwijtOverigens wel een tegenvaller, ik heb al dagen amper gegeten
![]()
*kruipt naar dieetclub*
Je had gewoon moeten zeggen dat je het gevoel hebt dat jij de enige normale persoon bent in die groep neuroten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moest mijzelf dinsdag beoordelen
en ik vond mezelf niet kut maar ik zei van wel omdat iedereen dat vond en ik geen zin had in nog meer gezeur
Is dat inclusief of exlusief gips?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef SHE het volgende:
Vief! We hebben hier nog even gemeten en ik ben toch echt 175 cm, volgens Ollie zelfs 176.
Dus ik weet niet wat voor steunzolen je aan had zaterdag, maar ik zou toch zweren dat jij langer leek.
Maar ik zit me te bedenken dat die werf natuurlijk helemaal niet gelijk is, misschien dat je hoger stond ofzo.
Klopt ook wel hoor, want bolletje is even lang als ik en toen wij vergeleken leek het alsof ik ietsje langer was dan bolletje, al denk ik dat we gewoon even lang zijn.
71.7![]()
Ik moet nu dus 12 kg kwijtOverigens wel een tegenvaller, ik heb al dagen amper gegeten
![]()
*kruipt naar dieetclub*
Nou dan ben je dus even lang als ik en het begingewicht is ongeveer even zwaar. Dus je haalt me zo weer inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef SHE het volgende:
[...]
71.7![]()
Ja, voor jou is het natuurlijk helemaal een goeiemorgen!quote:
Ja, lekker betaald thuis zittenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, voor jou is het natuurlijk helemaal een goeiemorgen!
Vervang dat gips maar door Fuck me heels.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exlusief gips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |