quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje.
O: 2 eieren (die uit die roze doosjes bij de Lidl, dat zijn echt goeie eieren!)
T: VitaLinea
L: 1 boterham kaas en een WeightCare-reep, omdat het brood op was
T: VitaLinea
T: WeightCare-reep, wegens pas laat avondeten
D: rucola-salade met pomodori, chèvre en pijnboompitjes, kipbraadworstjes (die liggen nu op de health grill)
T: chocolaatje
Elke dag één of twee blokjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef Goodbye het volgende:
Isegrim, je eet elke avond chocola. Héérlijk. Ik durf het mezelf (nog) niet toe te staan, omdat ik snel doorschiet en meer eet dan ik van plan was.
Hoe maak je dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, ik heb nog wat zelfgemaakte knofsaus.Die gaat bij de kipworst.
Dat was morgen, zijn 30e sterfdag. Ik wacht eerst maar eens af, want het is nog niet gezegd dat het echt niet doorgaat. Ik ga d'r zelf sws niet meer heen. Geen zin in confrontaties met die andere galeriehouders. (Wegens mijn ontactische en driftige inborstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
tvp
Om nog even terug te komen op het gedoe rond de Brel-expositie. Dat van het goede doel was ik even vergeten, dan is het natuurlijk inderdaad geen optie.
Maar een schaduwexpositie in jullie eigen galerie kan natuurlijk wel. Is er op korte termijn een Breljublileum te vieren? Zijn eerste LP? ZIjn laatste? Zijn zoveelste sterfdag? Zijn geboortedag?
- knoflookquote:
Compliment voor het afgeslagen gebak!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook eindelijk mijn lijstje 'afmaken'
O: knackebrodjes (2)
T: banaan
T: gebak (niet genomen!!!)
L: twee boterhammen met kaas
T: kiwi
D: nasi met wat casave-chipjes
straks nog een paar stukjes ananasen dan zit de dag er wel weer op
Ik wil ook wel een Brelletje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef ColdFeet het volgende:
Co, als het echt een drama wordt, plunder ik mn spaarrekening en koop ik een Brelletje
ook voor u een huldequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee Moblo, ik ga het even opzoeken. Maar ik zou toch nog altijd voor cassave kiezen![]()
Mijn liefste collegaatje had vandaag drop fruit duo's uit de automaat getrokken en bood mij ook aan. Ik hou van die dingen, maar heb toch geweigerd!
Kijk dat moet ik ook gewoon doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee Moblo, ik ga het even opzoeken. Maar ik zou toch nog altijd voor cassave kiezen![]()
Mijn liefste collegaatje had vandaag drop fruit duo's uit de automaat getrokken en bood mij ook aan. Ik hou van die dingen, maar heb toch geweigerd!
Door dat woordje heb ik ineens enorm veel zin in suikerbrood, hmm!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Sinds afgelopen weekend is het zuurdesembrood bij mij C100 de hele tijd op.Is er een run op zuurdesembrood vanwege de financiële crisis?
Normaal gesproken is dat broodvak het enige dat vrijwel altijd vol ligt en nu hebben ze al dagen helemaal niks...
Heb nu maar Fries roggebrood gekocht, maar daar ben ik eigenlijk niet zo dol op.
Kan je beter helemaal niet gaan, anders kies je vast weer zo'n lekker koffietje!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kijk dat moet ik ook gewoon doen
Alleen moet nog vriendjes maken dus meestal accepteer ik het nu welmaar vanaf nu dus niet meer en morgen ook niet naar het DEcafe (of alleen voor thee)
Dat is echt héél erg dieet-onverantwoord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Door dat woordje heb ik ineens enorm veel zin in suikerbrood, hmm!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Sûkerbôle met roomboter en pindakaas.
Death by chocolatequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef Plukie86 het volgende:
Ik wist niet wat Death by Chocolate is, dus ik heb even gegoogled op plaatjes, en dat ziet er lekker uit.Dat zou ik ook niet afslaan (al was het alleen maar om te testen hoe iets dat er zo lekker uitziet smaakt).
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
ben je vrijdag op de uni?
heb na het spinnen vrijdagmiddag (ben om 2 uur klaar) even niets te doen
Probeer het eens, het is echt lekker. Vind ik dan. Maar het is wel een smaak waar je van moet houden en die je óf erg lekker óf heel vies vindt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit zuurdesembrood op
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Isegrim het volgende:
linkje naar overheerlijk uitziende taart
Suikerbrood met roomboter, goddelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is echt héél erg dieet-onverantwoord.Maar wel lekker.
Sûkerbôle met roomboter en pindakaas.
Erg lekker meestal!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit zuurdesembrood op
En minder lekker natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Suikerbrood met roomboter, goddelijkIk heb nog maar één keer gekocht sinds ik ben verhuisd vanuit Friesland
(Sowieso omdat het hier duurder is
)
Wie zijn jullie?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn zo streng voor jezelfIs dat nou echt nodig?
In Friesland kan je meestal een groot suikerbrood (formaat net ietsje kleiner dan een heel brood) voor ong. 2 euro krijgen. Hier heb je een kleintje voor.. nouja, ik weet het niet eens meerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En minder lekker natuurlijk.Maar duurder? Ik let daar niet zo op denk ik.
In Dld hebben ze het allerlekkerste zuurdesembrood.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Tinkepink het volgende:Zuurdesembrood. Ik vind dat toch zo vies. Helaas is in Duitsland bijna al het brood zuurdesembrood. Gelukkig eet ik bijna geen brood meer
Voor mij wel, maar dan alleen met snoepenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, jij ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie zijn jullie?![]()
Ik ben pas anderhalve week serieus bezig, dus ik móet consequent zijn weet ik van mezelf. De touwtjes mogen wel wat losser zodra de broek dat ook zit![]()
Fryske dúmkes zijn ook lekker hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef Plukie86 het volgende:
Sûkerbôle is één van de redenen waarom ik weer in Friesland wil wonen....De enige andere reden is dat vriendje daar woont
ik moet ergens de grens trekken om ooit 's onder die 70 te blijven... daarnaast moet ik gewoon meer sporten, maar als ik minder sport, ben ik ook strenger qua eten... als ik weet dat ik echt netjes en regelmatig/veel sport wil ik nog wel 's wat sneller toch een koekje 's avonds nemen ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Die vind ik dus echt smerig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fryske dúmkes zijn ook lekker hoor
Mooie quoteverklotingquote:
Ja, dan wordt het lastig inderdaad. Wat wel ontzettend ranzig is, zijn dúmkes die slof zijn geworden. Net de textuur van een bitterkoekje, blugh.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt smerig.Maar ik houd niet van anijs.
Volgens mij heb je recentelijk je gewicht en je lengte gepost. Daar baseer ik me op .Maar ik zie het zaterdag wel idd! Volgens mij zijn we allemaal al best wel slank.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooie quoteverkloting![]()
Nou, ik was al eens eerder begonnen zegmaarEn ik heb nooit een foto gepost ofzo, dus ik weet of jij mij slank denkt te vinden
Ik heb absoluut geen overwicht, maar wel vetjes teveel. Maar ach, dat wil ik je zaterdag wel laten zien hoor!
Ik ben 1.63 en ben begonnen rond de zestig kilo. Met eerdere pogingen was dit al geslonken tot 58,4. Daar ben ik mee begonnen vorige week maandag. Afgelopen maandag was ik 56,6, maar vanochtend bijvoorbeeld 57 kilo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je recentelijk je gewicht en je lengte gepost. Daar baseer ik me op .Maar ik zie het zaterdag wel idd! Volgens mij zijn we allemaal al best wel slank.
Je weet dat 'slof' een Fries woord is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het lastig inderdaad. Wat wel ontzettend ranzig is, zijn dúmkes die slof zijn geworden. Net de textuur van een bitterkoekje, blugh.
Oh, heb je ook in friesland gewoond?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je weet dat 'slof' een Fries woord is?
Er zijn woorden waarvan ik er pas na mijn verhuizing naar de Randstad achterkwam dat ze niet Nederlands waren. Bijvoorbeeld 'briek' en 'toerebout' (eigenlijk 'tuorrebout' wrs?).
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 en ben begonnen rond de zestig kilo. Met eerdere pogingen was dit al geslonken tot 58,4. Daar ben ik mee begonnen vorige week maandag. Afgelopen maandag was ik 56,6, maar vanochtend bijvoorbeeld 57 kilo.
Zaterdag zie je wel dat gewicht niet alles zegt
Ik ben een geboren en getogen Fries ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, heb je ook in friesland gewoond?Ja dat briek fries is kwam ik achter op een vakantie toen ik 15 was ofzo. En slof weet ik pas een jaartje
Ligt gewoon aan je lichaamsverhoudingen en dergelijke denk ik. Ik denk niet dat er heel veel aan gewicht af hoeft bij mij en daar draait het ook niet om voor mij. Vetjes, die wil ik graag weg!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Ik ben maar 2 cm langer dan jij bent en weeg nu 62 kg en vind mezelf eigenlijk slank. Ik pas zelfs rokjes maat 36 (soms zelfs 34)! Sta er dan ook werkelijk versteld van dat jij vindt dat je moet afvallen
Ik heb nog even gedacht dat jij stiekem een irl vriendinnetje van mij wasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 en ben begonnen rond de zestig kilo. Met eerdere pogingen was dit al geslonken tot 58,4. Daar ben ik mee begonnen vorige week maandag. Afgelopen maandag was ik 56,6, maar vanochtend bijvoorbeeld 57 kilo.
Zaterdag zie je wel dat gewicht niet alles zegt
Maar Tink, ik denk eerder dat jij dan heel smal van onder bent en je vetjes meer aan de bovenkant hebt zitten? Ik kan het anders niet verklaren, want ik ben zelfs nog ietsje langer dan jij en weeg ietsje minder, maar ik pas toch echt niet in een rokje 34!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Ik ben maar 2 cm langer dan jij bent en weeg nu 62 kg en vind mezelf eigenlijk slank. Ik pas zelfs rokjes maat 36 (soms zelfs 34)! Sta er dan ook werkelijk versteld van dat jij vindt dat je moet afvallen
Wij Westfriezen zeggen: 'bol'. De koekjes zijn bol geworden...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn woorden waarvan ik er pas na mijn verhuizing naar de Randstad achterkwam dat ze niet Nederlands waren. Bijvoorbeeld 'briek' en 'toerebout' (eigenlijk 'tuorrebout' wrs?).
Wat betekent dat, prieken? 'Briek' is lastig te vertalen, maar betekend zoiets als 'gammel', 'in slechte staat'. Maar de gevoelswaarde van het woord is imo niet te vertalen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wij Westfriezen zeggen: 'bol'. De koekjes zijn bol geworden...
En 'we' hebben meer woorden die verder nergens bekend zijn, zoals 'prieken'.
Ik kom oorspronkelijk uit Veenendaal (provincie Utrecht) en daar hadden ze woorden als hucht (heuvel), krang (iets verkeerd om aanhebben) en tuffen (spugen). Duurde ook best lang voordat ik wist dat dat geen ABN wasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die ken ik ook! Nou ja, behalve hucht.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Veenendaal (provincie Utrecht) en daar hadden ze woorden als hucht (heuvel), krang (iets verkeerd om aanhebben) en tuffen (spugen). Duurde ook best lang voordat ik wist dat dat geen ABN was
Prieken is knoeien, morsen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat betekent dat, prieken? 'Briek' is lastig te vertalen, maar betekend zoiets als 'gammel', 'in slechte staat'. Maar de gevoelswaarde van het woord is imo niet te vertalen.
Ja, want je hebt vandaag belachelijk veel gegeten. Zonder die repen was het prima, op brood met kaas na, maar die repen er bovenop slaat natuurlijk nergens op. Dat is dubbelop. Die eet je als snelle lunch of als je te weinig hebt gegeten en je moet kcal scoren door een extra maaltijd te eten, maar die dingen eten alsof het snoep is, is natuurlijk niet jofel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:31 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE: Kan het zijn dat mijn darmen van slag raken van die Weight Care-repen?Ik heb de laatste week ofzo weer last (lucht enzo met de voorspelbare gevolgen) en verder is er volgens mij niks veranderd. Het kan niet (alleen) aan de cola light liggen, want zoveel neem ik daar niet van. Maar het is nu op en ik zal cola zero kopen.
Net als het Vlaamse smossen. Maar dat gebruiken ze ook om een belegd broodje met veel rauwkost aan te duiden: een smoske kaas-hespquote:
't Ging even niet anders, omdat ik dus nergens brood kon krijgen (gewone brood was ook opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want je hebt vandaag belachelijk veel gegeten. Zonder die repen was het prima, op brood met kaas na, maar die repen er bovenop slaat natuurlijk nergens op. Dat is dubbelop. Die eet je als snelle lunch of als je te weinig hebt gegeten en je moet kcal scoren door een extra maaltijd te eten, maar die dingen eten alsof het snoep is, is natuurlijk niet jofel.
Ja! Op Werchter zie ik dat weleens staan. Ik bestel het echter nooit, want het klínkt vies. Vreemd, wat een paar woordjes kunnen doen. Het is tenslotte gewoon een 'broodje gezond'.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat gebruiken ze ook om een belegd broodje met veel rauwkost aan te duiden: een smoske kaas-hesp
Anders klik je even op hygienequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Schatties, is een van jullie toevallig bekend met http://www.lakonia.be/?
Het klinkt zo hemels, een prive 'eilandje' met sauna faciliteiten afhuren. En nog best te betalen eerlijk gezegd en je bent er dus geheel prive. Ook geen personeel, je drankjes bestel je via de intercom en worden via een dienstliftje bezorgd. Maar hoe zou het nou met de hygiëne zitten? Er staat van alles op de site, maar als er een ander voor jou in het zwembad heeft lopen eh... kwakken... dan ... nou ja
Haha grappig, nee ik ken je niet belgische brunettequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nog even gedacht dat jij stiekem een irl vriendinnetje van mij wasMaar degene die ik bedoel is veel langer
Dan eet je teveel, je mag sowieso nooit iets bij die reep eten. Die eet je geisoleerd van andere maaltijden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
't Ging even niet anders, omdat ik dus nergens brood kon krijgen (gewone brood was ook op) en ik aan één boterham echt niet genoeg heb. Maar zo'n reep is evenveel kcal als een belegde boterham...
Maar goed, het gaat niet over vandaag, het gaat over de laatste week, twee weken. En dat is dus sinds ik die repen neem op dagen dat ik naar de paarden toe ga en pas heel laat avondeten neem...
Hmkay, ik zal de kaas een weekje weglaten / minimaliseren, kijken of dat scheelt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan eet je teveel, je mag sowieso nooit iets bij die reep eten. Die eet je geisoleerd van andere maaltijden.
Van de repen zelf kun je geen buikpijn krijgen, er zit niets in wat je darmen kan irriteren.
Echter, als je denkt dat het daaraan ligt dan moet je het sowieso niet eten natuurlijk, het is belangrijk dat je je goed voelt.
Let wel een beetje op je kaas inname, je eet bijna dagelijks wel kaas en dat tikt niet alleen aan, maar kan wel weer zorgen voor buikpijn, zeker icm brood die dag.
Ja, 2 repen naast een normaal voedingspatroon is belachelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:46 schreef Isegrim het volgende:
En nee, die ene extra reep als T was niet handig, maar om dan meteen te zeggen dat ik 'belachelijk veel' heb gegeten, vind ik een beetje overdreven eigenlijk.
Krijg nou wat. Dit zouden volgens de calorienteller net 1200 kcal zijn. Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O: probiotisch drankje + loogbroodje
T: 3 augurkhamrolletjes
L: andijviestampot + magere yoghurt
T: banaan + appel + milkyway
D: gemengde salade + 5 dropjes
T: 2 kleine glaasjes oranjebessenlikeur
Ja dat heb ik nu al drie keer gelezen, maar dan nog kom ik er niet helemaal uit.quote:
Die ene reep was ter vervanging van een boterham.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, 2 repen naast een normaal voedingspatroon is belachelijk.
Ja, ik heb ook al een keer zo'n halve gerookte kipfilet opgegeten, maar dat is niet zo handig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef SHE het volgende:
Kan je niet vooraf wat kip grillen; dat je zeg maar altijd een bakje kip bij je hebt?
Eiwitten vullen als een trein en kip bevat nauwelijks kcal.
Nou, meid, hou je maar vast. Mijn zusje heeft een sauna en test dagelijks op ureum. En réken maar dat er in dat zwembad gepist wordt. En daar komen dus alleen volwassen mensen in hè?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu al drie keer gelezen, maar dan nog kom ik er niet helemaal uit.
Het bad wordt volledig ververst per uur, maar stel dat die mensen net in het laatste kwartier voor mij eh... you know...Want je mag daar dus alles doen wat je wilt.
En of dat kan, want je hebt veel loze kcal erin zitten..eigenlijk veel suikers en nauwelijks vet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Dit zouden volgens de calorienteller net 1200 kcal zijn. Dat kan toch niet?
dat wat jij daar ook met mister Greys zou willen doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu al drie keer gelezen, maar dan nog kom ik er niet helemaal uit.
Het bad wordt volledig ververst per uur, maar stel dat die mensen net in het laatste kwartier voor mij eh... you know...Want je mag daar dus alles doen wat je wilt.
Ik doe wel s gewoon gebakken kipfilet in kleine blokjes met bijvoorbeeld (suikervrije) chilisaus en fijngesneden rauwe groente in een bakje. Heb je een kipsalade. Lekker!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al een keer zo'n halve gerookte kipfilet opgegeten, maar dat is niet zo handig.Maar je bedoelt gewoon een kipfiletje onder de grill mikken en dat de volgende dag meenemen?
Hoezo is dat niet handig? Niks mis mee! en met gegrilde kipfilet ook niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al een keer zo'n halve gerookte kipfilet opgegeten, maar dat is niet zo handig.Maar je bedoelt gewoon een kipfiletje onder de grill mikken en dat de volgende dag meenemen?
Ik doelde eigenlijk meer op voorbij drijvende kwakjesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, meid, hou je maar vast. Mijn zusje heeft een sauna en test dagelijks op ureum. En réken maar dat er in dat zwembad gepist wordt. En daar komen dus alleen volwassen mensen in hè?
Ja er staan bij Hygiëne ook rapporten die je kunt downloaden, maar daar snap ik dus ECHT niets vanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dat wat jij daar ook met hister Greys zou willen doen?
Ik zal eens kijken. Hadden ze geen hygienerapporten? Ik ben een held in het interpreteren van dat soort verslagen
Dat merk je vanzelf als je het water uitkomt en je hebt ineens zo'n plek op je arm/been zitten waar het lijkt alsof er opgedroogd lijm op gesmeerd isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook mijn fav voor op het werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe wel s gewoon gebakken kipfilet in kleine blokjes met bijvoorbeeld (suikervrije) chilisaus en fijngesneden rauwe groente in een bakje. Heb je een kipsalade. Lekker!
Kun je vergelijken met algemene normen voor zwemwater (en evt drinkwater), toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op voorbij drijvende kwakjes
[..]
Ja er staan bij Hygiëne ook rapporten die je kunt downloaden, maar daar snap ik dus ECHT niets van
En ik gelóóf eerlijk gezegd gewoon niet dat zo'n heel bad per uur in zijn geheel verschoond/gefilterd wordt zeg maar. Of ben ik nou gewoon een hysterische hygiëne freak?
Oh wat klinkt dat geil gaafquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Schatties, is een van jullie toevallig bekend met http://www.lakonia.be/?
Het klinkt zo hemels, een prive 'eilandje' met sauna faciliteiten afhuren. En nog best te betalen eerlijk gezegd en je bent er dus geheel prive. Ook geen personeel, je drankjes bestel je via de intercom en worden via een dienstliftje bezorgd. Maar hoe zou het nou met de hygiëne zitten? Er staat van alles op de site, maar als er een ander voor jou in het zwembad heeft lopen eh... kwakken... dan ... nou ja
Ik ga echt zooo nooit meer naar een sauna.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je het water uitkomt en je hebt ineens zo'n plek op je arm/been zitten waar het lijkt alsof er opgedroogd lijm op gesmeerd is.
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je het water uitkomt en je hebt ineens zo'n plek op je arm/been zitten waar het lijkt alsof er opgedroogd lijm op gesmeerd is.
Ik kwam er ook pas op mijn 18e achter dat 'briek' geen Nederlands woord is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet de eieren maar weer in ere herstellen. Als ik de dag begin met ei eet ik over het algemeen een stuk gezonder.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
En of dat kan, want je hebt veel loze kcal erin zitten..eigenlijk veel suikers en nauwelijks vet.
Ik zie geen hoeveelheden, maar zo uit mijn hoofd uitgaande van normale porties kom ik ook op dat aantal hoor.
Qua kcal helemaal niet verkeerd, maar een gezonde dag is het allerminst.
Ik zag laatst bij Tellsell een doosje zeevruchten voorbij komen a 39,95 ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb de perfecte oplossing voor mensen die als ze eenmaal aan chocolade beginnen zich niet meer kunnen beheersen en de hele reep opeten (= me). Bij de Jamin (niet vragen wat ik daar deed) hebben ze verschillende doosjes met bonbons, zeevruchten enzo, waar maar 6 inzitten. Wel duur voor 6 bonbons, ze kosten E1,79. Maar dat is absoluut gezien weer niet zo duur.
Heb twee doosjes voor schoonma gekocht voor d'r verjaardag (met nog andere leuke dingen). Ik denk niet dat ik haar een plezier doe met een grote doos aangezien ze veel is afgevallen, maar zo'n klein doosje kan vast wel.
Dan kun je tóch de hele doos opeten, en toch niet aankomen. Maar niet elke dag kopen....
ieuw, zeevruchten. Van die viezige, goedkope chocolade met boterige pralineprut erinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij Tellsell een doosje zeevruchten voorbij komen a 39,95 ofzo.
Ik dacht echt zo van: Huh, dat hebben ze toch ook bij de Appie
Het is niet handig omdat ik datgene wat ik eet, meestal onderweg op de fiets eet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet handig? Niks mis mee! en met gegrilde kipfilet ook niet.
Daar heb ik eigenlijk gelemaal geen last van. Maar twee (volkoren zuurdesem)boterhammen voor de lunch is toch niet te veel?quote:Als jij met je tengels van die kaas afblijft, je brood verminderd en vooral veel meer kip/vis/ei gaat eten dan merk je niet alleen dat je na een weekje veel minder gaat eten, maar dat je ook niet zo'n last krijgt van dat ' ik heb nog trek ' gevoel.
Ik át als een bootwerker ja, maar dat doe ik echt niet meer. Het is niet voor niks dat ik zonder enige moeite al acht kg ben afgevallen.quote:Je zo inschattende kan je net als ik eten als een bootwerker en daar zit'm de kruks...wie dat heeft, heeft absoluut baat bij kh-arm eten, want dan leer je als vanzelf minder eten omdat je langer verzadigd blijft.
I'm only jokin' babequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef Greys het volgende:
Ja potver, ladies. Woorden als 'opgedroogde lijm', 'niet geheel onterecht' en 'troebel, kwakjes-alert' helpen me natuurlijk niet echt over de drempel...
Gewoon flink meekwakken dan maar daar?
Of dingen als "Ik red het niet op" en "Ik ga op bed".quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas op mijn 18e achter dat 'briek' geen Nederlands woord is.Maar ik blijf het gebruiken. Net zoals 'ik heb mijn nocht', als je dat in Friesland zegt weet men wat je bedoelt, hier in A'dam kijken ze me glazig aan. Mijn meest gemaakt fout is 'waar kom jij weg' ipv 'vandaan'. Hoezo ik kom uit Friesland?
En sloffe Friese dúmkes zijn inderdaad vies.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef k_i_m het volgende:
Sounds good!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Ise, heb nu extra puur met gember en een vleugje ginseng. Apart, maar erg lekker!
Op cafe gaan, zeggen ze hier. en afstappen als je uit de bus staptquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of dingen als "Ik red het niet op" en "Ik ga op bed".
¤40,- voor een doos cacaofantasieloze drolletjes vind ik niet goedkoop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
ieuw, zeevruchten. Van die viezige, goedkope chocolade met boterige pralineprut erin
Dan zal ik me vergist hebben, ik meende te herinneren dat je lijstjes soms aan de forse kant zaten. Dan was het iemand anders. Maar er stond me iets bij van twee keer kaas op een dag en nog brood en nog avondeten etc. Of zit ik nu al die Friezen door de war te halen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is niet handig omdat ik datgene wat ik eet, meestal onderweg op de fiets eet.
[..]
Daar heb ik eigenlijk gelemaal geen last van. Maar twee (volkoren zuurdesem)boterhammen voor de lunch is toch niet te veel?Dat is het enige wat ik aan brood eet, want 's ochtends eet ik eieren of yoghurt met gojimuesli. Bij mijn andere werk maakte ik ook wel een een salade van komkommer, tomaat en gerookte kip, maar de keukenfaciliteiten bij mijn huidige werk laten nogal wat te wensen over en dus eet ik momenteel eigenlijk altijd twee boterhammen als lunch.
[..]
Ik át als een bootwerker ja, maar dat doe ik echt niet meer. Het is niet voor niks dat ik zonder enige moeite al acht kg ben afgevallen.
Twee keer kaas klopt wel - boterham met kaas en kaas in de salade. Ik zet de kaas wel ff helemaal stop voorlopig. Avondeten eet ik meestal wel ja, ik hoop dat dat mag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zal ik me vergist hebben, ik meende te herinneren dat je lijstjes soms aan de forse kant zaten. Dan was het iemand anders. Maar er stond me iets bij van twee keer kaas op een dag en nog brood en nog avondeten etc. Of zit ik nu al die Friezen door de war te halen?
Oh ja, dat is wel wat ja.quote:Ik zou ook niet zo snel weten wat je makkelijk op de fiets eet, kip grillworst wellicht?
Ik heb idd het idee dat cola light een negatief effect op mijn darmen heeft. Vóór mijn dieet dronk ik nooit cola maar vruchtensappen en ice tea. Maar daar zitten te veel kcal in en ik wil wel af en toe iets anders dan water drinken. Iets zoets met name.quote:2 broodjes in de lunchpauze is natuurlijk perfect. Mits met goed beleg en daar valt kaas helaas niet onder.
Had je nu eerder ook last van cola light? Of kon je dat voorheen ongestraft drinken?
Waarom 40 euro?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:12 schreef Anosmie het volgende:
[..]
¤40,- voor een doos cacaofantasieloze drolletjes vind ik niet goedkoop.
Trouwens. Merci..
Wie dat ooit heeft bedacht. Zo lame.
Nee, niet echtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]!
Gaat het weer een beetje beter met je?
Nou, als avondeten niet perse hoeft, dan niet natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Twee keer kaas klopt wel - boterham met kaas en kaas in de salade. Ik zet de kaas wel ff helemaal stop voorlopig. Avondeten eet ik meestal wel ja, ik hoop dat dat mag.
[..]
Oh ja, dat is wel wat ja.
[..]
Ik heb idd het idee dat cola light een negatief effect op mijn darmen heeft. Vóór mijn dieet dronk ik nooit cola maar vruchtensappen en ice tea. Maar daar zitten te veel kcal in en ik wil wel af en toe iets anders dan water drinken. Iets zoets met name.
Zelf ice tea maken, dat heb ik dus gewoon nog nooit bedacht hè?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, als avondeten niet perse hoeft, dan niet natuurlijk![]()
grapje, je bent meer afgevallen dan ik...sterker nog, 8 kilo meer![]()
Kijk eens naar spa-lighjt ( die in de pakken ) is lekker en suikervrij. grapefruitsap is ook goed voor je, maar niet teveel.
Zelf ijsthee maken is lekker, met zoetstoffie.
Maar je kan natuurlijk de euroshopper cola light of de zero proberen, ik heb er geen last van.
awgossquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, niet echt. En het ergste is nog dat ik morgen met mijn kind naar het ziekenhuis moet (niets ernstigs, standaard onderzoek) en dat ik bij de gedachte alleen al van stress op de vroege ochtend zin heb om te janken. Maargoed, daar komen we ook wel overheen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, niet echt. En het ergste is nog dat ik morgen met mijn kind naar het ziekenhuis moet (niets ernstigs, standaard onderzoek) en dat ik bij de gedachte alleen al van stress op de vroege ochtend zin heb om te janken. Maargoed, daar komen we ook wel overheen.
Je praat altijd tegen haar alsof ze zichzelf elk moment van kant kan makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Kim! Hou je het wel goed in de gaten, jezelf?
Succes morgen.
Auw.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Je praat altijd tegen haar alsof ze zichzelf elk moment van kant kan maken
Laat je niet bedotten door die lolliesuckster, want het is een draak! Ze ownt het leven. Drie keer in de kont. Zonder spuug!!
MoBlo zei eerder in dit topic over iets: 'dat heb ik nog nooit op', da's ook geen ABN. Ik weet niet wat het wel is. Ik lees het wel vaak hier op Fok!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al een gelezen! Al was het volgensmij Miss_S. Volgensmij is het zuidelijk?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
MoBlo zei eerder in dit topic over iets: 'dat heb ik nog nooit op', da's ook geen ABN. Ik weet niet wat het wel is. Ik lees het wel vaak hier op Fok!
'dat heb ik nog nooit op' --> 'dat heb ik nog nooit gegeten'quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
MoBlo zei eerder in dit topic over iets: 'dat heb ik nog nooit op', da's ook geen ABN. Ik weet niet wat het wel is. Ik lees het wel vaak hier op Fok!
Ik ben wat dat betreft net een man, als ik dan toch een keer echt ziek ben dan vergaat gelijk de hele wereldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Laat je niet bedotten door die lolliesuckster, want het is een draak! Ze ownt het leven. Drie keer in de kont. Zonder spuug!!
Mental imagequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat geen ABN?? Zeg ik ook heel vaak!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'dat heb ik nog nooit op' --> 'dat heb ik nog nooit gegeten'
Dat irriteert me mateloos jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet wat 't betekentquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'dat heb ik nog nooit op' --> 'dat heb ik nog nooit gegeten'
volgens mij wel, of niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat geen ABN?? Zeg ik ook heel vaak!
ik weet niet beterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet wat 't betekent, maar het is zeker weten streektaal/dialect. Heb alleen geen idee uit welke regio! Waar kom jij vandaan?
Ik betrap mezelf ook heel vaak op het gebruik van 'heel niet' ipv 'helemaal niet'. als in 'ik had je heel niet gezien'.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat geen ABN?? Zeg ik ook heel vaak!
En vergeet je gave voor dramatiek niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft net een man, als ik dan toch een keer echt ziek ben dan vergaat gelijk de hele wereld.
Maar dat komt grotendeels ook omdat ik niet gewend ben om echt ziek te zijn. Ik kan nog beter een schouder uit de kom hebben dan griep.
Ze zeggen het op de Veluwe ook, weet ik danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet wat 't betekent, maar het is zeker weten streektaal/dialect. Heb alleen geen idee uit welke regio! Waar kom jij vandaan?
Dat is Afrikaans, mutsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
da's heul nie waar nie!
Fons ken een maand lang nie praten nie en nie zingen nie![]()
Dat doe ik toch ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is taalkundig niet correct, net zoals - no offence - je aan iets irriteren trouwens
Gisteravond had ik heel veel vuurwerk voor mijn huis. Vaaaag...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook heel vaak op het gebruik van 'heel niet' ipv 'helemaal niet'. als in 'ik had je heel niet gezien'.WTF Drumband voor onze deur
He bah zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef k_i_m het volgende:
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die dit doetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
En vergeet je gave voor dramatiek niet!
Ik lag vandaag ook dood te gaan in bed. Ik ben ongesteld, beetje grieperig, zere poot. Het leven had bijna geen zin meer.
En toen ineens begon ' gillend naar huis ' en zat ik luidschaterend op de bank met een glas wodka.
Terwijl ik eigenlijk nog op de planning had staan heel depressief te doen, want ik moet er morgen vroeg uit en dat kan natuurlijk helemaal niet als je ziek bent en bijna dood gaat.
Misschien dat ik er straks nog een diepe zucht uit weet te persen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
da's heul nie waar nie!
Fons ken een maand lang nie praten nie en nie zingen nie![]()
"Hij bel jou over een maand trug"quote:
Oh, ik had al van haar gehoord. Denk je dat ze 't liever zelf vertelt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
Overigens zit ik nog wel even met mijn gedachten bij Vief.
Viefke, laat je wat horen?
Is 'ik ga op bed' geen ABN dan??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Nee. Maar ik weet wel dat 'ik zit vol' (wat ik zou zeggen als ik genoeg heb gegeten) in het Vlaams betekent dat je zwanger bentquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Laureline het volgende:
Zeggen jullie ook ; "Ik ben er!" als je genoeg hebt gegeten?
Nee, dan is het:"Ik ben vol."quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Laureline het volgende:
Dat zegt mijn vriend altijd in bedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Laureline het volgende:
Ja, lijkt me wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik had al van haar gehoord. Denk je dat ze 't liever zelf vertelt?
Vief ligt in d'r nestje denk ik, de slaap in te halen van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
Overigens zit ik nog wel even met mijn gedachten bij Vief.
Viefke, laat je wat horen?
Voor?quote:
Ik las havermout ipv haverklapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef Ewelina het volgende:
Nee, dan is het:"Ik ben vol."
Gadver, m'n laptop moet echt opnieuw geformatteerd worden. Krijg om de haverklap pop-ups die ik niet wil hebben en dan kan ik weer niet verder werken.![]()
:
Mooi is dat he?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die dit doet
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Mooi is dat he?
Ik neem mezelf allang niet meer serieus, maar word wel kwaad als anderen dat ook niet meer doen
Ik weet het ook niet. Heb alleen het bedanktopic van Vivi in OUD gezien,maar kan niet achterhalen wat er aan de hand is. Nou maak ik me zorgen dat er iets ergs aan de hand isquote:
Ze lijkt op Nicolette van Dam, maar dan iets steviger!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Aventura het volgende:
Kijkt iemand nog de naakte waarheid toevallig? Hoe slopend kan een negatief zelfbeeld zijn, ik vind het een beeldschoon meisje.
Ze kreeg de uitslag van een onderzoek. En het leek gelukkig nogal mee te vallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb alleen het bedanktopic van Vivi in OUD gezien,maar kan niet achterhalen wat er aan de hand is. Nou maak ik me zorgen dat er iets ergs aan de hand is
Ik vind Nicolette ook niet echt heel mooiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze lijkt op Nicolette van Dam, maar dan iets steviger!
Dat zeg ik ook vaakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu is ze natuurlijk niet op haar best, maar op die oude foto's was ze echt stunning. Juist door die foto's zag je hoezeer ze zichzelf had laten gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Aventura het volgende:
Kijkt iemand nog de naakte waarheid toevallig? Hoe slopend kan een negatief zelfbeeld zijn, ik vind het een beeldschoon meisje.
Ehm, nu ben ik benieuwd. Kun je die foto's nog terugvinden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu is ze natuurlijk niet op haar best, maar op die oude foto's was ze echt stunning. Juist door die foto's zag je hoezeer ze zichzelf had laten gaan.
Ik ben blij dat ze hieraan meedoet, want het is een ontzettend lekker wijf. Die depressie is te oneerlijk.
Ik herken overigens heel veel in haar eigen verhaal, maar ik heb nog steeds therapie voor mijn gestoorde zelfbeeld
Ja ze heeft het e.e.a. wel laten vervallen, maar ze heeft nog steeds een uiterlijk dat veel vrouwen zouden willen. Oke, behalve (oke, beetje gemeen) die buik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu is ze natuurlijk niet op haar best, maar op die oude foto's was ze echt stunning. Juist door die foto's zag je hoezeer ze zichzelf had laten gaan.
Ik ben blij dat ze hieraan meedoet, want het is een ontzettend lekker wijf. Die depressie is te oneerlijk.
Ik herken overigens heel veel in haar eigen verhaal, maar ik heb nog steeds therapie voor mijn gestoorde zelfbeeld
fgeen id, misschien op de site? Ze lieten de pics aan het begin zien, uit de tijd dat ze nog modellenwerk deed.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ehm, nu ben ik benieuwd. Kun je die foto's nog terugvinden?
En depressies zijn kut. Dat spreekt voor zich.![]()
Dat iets heel diep kan zitten heb ik helaas maar al te veel ervaring meequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
[..]
fgeen id, misschien op de site? Ze lieten de pics aan het begin zien, uit de tijd dat ze nog modellenwerk deed.
Voor mij was heel herkenbaar, ook ik heb jaren succesvol als model gewerkt en zie er nu uit alsof ik uit de provincie kom
Vooral de opmerking ' het hoofd losgekoppelt hebben van je lichaam ' klinkt voor mij zo herkenbaar. Dat is precies wat ik toen ook heb gedaan.
Maar goed, ik heb inmiddels ook een soortgelijke lifecoach getroffen en ik heb wel het idee dat hij me er langzaam aan het uit trekken is.
Maar mensen hebben vaak geen idee hoe diep dat kan zitten en jezelf echt zo vreselijk lelijk en waardeloos voelen, terwijl mensen om je heen niets raars zien. en dat is misschien nog wel het meest frustrerende eraan.
Dude. Jij BENT een normale meidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik word altijd zooo verdrietig van dat programma....
Als die "normale" meiden zich al zo lelijk vinden... Wat ben ík dan?
Ik zou ook niet mee doen.... De gedachte alleen al om daar in die badjas te moeten staan....
Jij bent leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik zou ook niet mee doen.... De gedachte alleen al om daar in die badjas te moeten staan....
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ben er dus weer.
Vannacht vanaf half 4 wakker gelegen, ik moet eens afleren dan het laatste uurtje weer in slaap te vallen tot half 9, dan word je zo beroerd en trillerig wakker. Maar wel veel plannen gesmeed voor mijn toekomstige opdrachtsloze periode, in plaats van alleen maar urenlang te tobben, dus ik leer het ooit wel.
Het ging verder wel goed vandaag totdat ik vanochtend op de fiets door een agent op een scooter (!) werd ingehaald die mij uitkafferde dat ik door rood fietste en dat ik dan maar eerder van huis moest weggaan. Hij leek sprekend op Smith uit The Matrix overigens. Daarna, toen de agent weg was (god wat kon die vent vuil kijken) merkte ik dat ik plotseling in tranen uitbarstte op de Scheveningseweg. Hm. En er zaten allerlei mensen te wachten op mijn presentatie, dus dat kwam niet zo handig uit. Het is best moeilijk dan bewust aan dingen te denken waardoor je niet meer moet huilen, je gedachten buigen snel de verkeerde kant op, zeg maar.
Hoezo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
Het verbaast me dat jij zo naar jezelf kijkt/hebt gekeken, Ewelina.
Ik vond het wel slim dat ze zo'n bustier en een hoog model broekje aan had, buiksgewijs gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:27 schreef Ewelina het volgende:
OMG wat een walgelijke lingerie!!! Daar voel je jezelf toch niet mooi in
Ik snap ook wel dat "dat soort meisjes" ook onzeker zijn... Tuurlijk, denk dat iedereen wel ietwat onzeker ergens over is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij bent leuk.![]()
Bekijk het eens van de andere kant: ook dat soort meisjes zijn onzeker over bepaalde dingen, dus je bent lang niet de enige.
Met een naaktshoot zou ik denk ik nog niet eens zoveel problemen hebben.
Je komt altijd heel zelfverzekerd over als het om je uiterlijk gaat. Post vaak foto's van jezelf, bent niet bang je eigen mooie punten te benoemen of complimenten die je kreeg te herhalen.quote:
Ik vind dat sowieso een vreemde contestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat "dat soort meisjes" ook onzeker zijn... Tuurlijk, denk dat iedereen wel ietwat onzeker ergens over is.
Maar als ik mezelf ergens in die rij had moeten zetten had ik aan de overkant van de straat gestaan ofzo!!
Ik klaag ook niet over de keuze voor een bustier.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel slim dat ze zo'n bustier en een hoog model broekje aan had, buiksgewijs gezien
Had liever zwart dan wit gezien, overigens.
wat heb je mooi gegetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef Laureline het volgende:
Uiteindelijk werd het nog een prima dag, goed gewerkt en heerlijk gegeten 's avonds.
Mijn moeder en haar man kwamen eten, het rare mens vertrekt overmorgen voor een maand naar Iran, Knolselderijpuree is trouwens echt een aanrader voor dinertjes met gasten, het is (vind ik) lekkerder dan aardappelpuree en je eet dus nog steeds alleen maar groente, en het is niet zo demonstratief 'we zijn op dieet'-achtig
![]()
Lijstje:
O: bramen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
L: volkorenbol gerookte zalm
T: nootjes, 1 appelpeer (zo'n raar Chinees ding van de markt ertussenin dus)
D: 1 grote kreefttortellini met beetje kreeftensaus
D: lamsfilet met saus van morilles, knolselderijpuree en groene kool met beetje bacon
T: ananassorbet (ze waren een beetje aan het vergaan, dusheeft er het toetje van gebrouwen)
en 2 glaasjes witte wijn
en dank voor de![]()
![]()
![]()
Ik ben er nu ook niet meer zo onzeker over. Was ik op de middelbare school ook niet; echt heel veel complimentjes gehad (ook heel veel over mijn figuur).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je komt altijd heel zelfverzekerd over als het om je uiterlijk gaat. Post vaak foto's van jezelf, bent niet bang je eigen mooie punten te benoemen of complimenten die je kreeg te herhalen.
(niet dat dat onterecht is, trouwens. voor de duidelijkheid)
Iewquote:
Ik ben na 2 minuten maar gezapt naar RTL5 waar nu net een mutsenfilm begintquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
Kusje voor Laureline.![]()
Ik zit nu naar superdun/dik te kijken. Als ik perse zou moeten kiezen zou ik toch de dunne willen zijn en jullie?
Same here!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
Kusje voor Laureline.![]()
Ik zit nu naar superdun/dik te kijken. Als ik perse zou moeten kiezen zou ik toch de dunne willen zijn en jullie?
Ik heb ook geen realistisch zelfbeeld, maar dat heeft te maken met ouders die een zus van mij van jongs af aan bestempelden tot de knappe en mij tot de studiebol. In mij familie is 'knap' maatje 36, dik donker haar en een gebruinde huid 'knap' (moeder, zus, nichtjes), rossig fijn krulhaar en sproeten (ik) 'niet knap'. Zij kreeg de complimenten en met sinterklaas make-up en parfums. Ik kreeg een boek en ik heb nog nooit een complimentje gehoord. Als vriendjes, vriendinnen en collega's soms zeggen dat ik mooi ben geloofde ik ze ook nooit, ik had (en heb) zelden door dat ik sjans heb. Met mijn figuur heb ik een ingewikkelde relatie, ik ben stiekem wel trots op mijn vrouwelijke lichaam, maar ik ben geen klein fijn hertje met maatje 36 (zoals mam...). Ik maak weleens de grap dat ik me soms gedraag als iemand met een pestverleden....terwijl ik altijd hordes vrienden had en heb, en het me voor de wind gaat in alle opzichten. Ik weet inmiddels wel hoe ik op de meeste mensen overkom, ws. als een succesvolle slimme jonge vrouwquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat iets heel diep kan zitten heb ik helaas maar al te veel ervaring meeOok al ben ik geen model geweest, ik weet wèl wat is het om met walging naar je lijf te kijken. M'n hoofd vond ik altijd wel een stuk beter dan het lijf. Tegenwoordig als ik voor de spiegel sta, moet ik van mezelf opnoemen wat ik wél mooi vind (en daarna pas het negatieve). Foto's helpen trouwens wel enorm bij het bijschaven van je zelfbeeld.
Maar eigenlijk heb ik meer last van de loskoppeling "verstand/ratio" en "gevoel"
Ik?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso een vreemde contest
Maar kom, jij bent toch gewoon een leuke, aantrekkelijke vrouw?
Neeeeeee!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Ahornsiroopdieet: check
Hoezo is dat gek? Waarom zou ik genoegen moeten nemen met een lijf wat niet strak en gezond is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
@Ewelina: hoewel ik je op slankere foto's idd mooier vond, is het toch best gek dat bij veel mensen je hele zelfbeeld blijkbaar afhangt van je gewicht
Niet alleen van de weegschaal/spiegel hoor. Maar ik vond mezelf er echt verschrikkelijk uitzien toenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
@Ewelina: hoewel ik je op slankere foto's idd mooier vond, is het toch best gek dat bij veel mensen je hele zelfbeeld blijkbaar afhangt van je gewicht
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here!
Ps: bij dieetwebshop.nl heb ik KH-vrije ketchup en chocosaus en aardbeisaus en ahornsiroop gevonden.
Oh en crackers, toastjes, pasta en snoepjes![]()
Geen lelijke carbs, geen suiker
Ik zie dat ik weer als boerin wordt gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al een gelezen! Al was het volgensmij Miss_S. Volgensmij is het zuidelijk?
Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo is dat gek? Waarom zou ik genoegen moeten nemen met een lijf wat niet strak en gezond is?
Ik ga bij andere mensen ook over mijn nek van kwabben en putten![]()
Je voelt je niet mooi, niet fit, niet sterk, niet sexy...men, ik moet er niet aan denken anders ben ik acuut weer depressief![]()
Dat ik een beetje doorsla is waar, maar ik vind de gedachte an sich niet zo heel bizar eigenlijk.
En ik zit ergens langs...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie dat ik weer als boerin wordt gezienmaar nee inderdaad dat zeg ik wel vaker en als je dat hier zegt kijken ze je echt niet raar aan
Maar goed ik rij ook aan of heb iets niet bij
Jup. Overigens is dat negatieve zelfbeeld van mij eerder op andere fronten te vinden dan mijn uiterlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
. Maar ingebeelde/aangeprate lelijkheid hakt er heel diep in.
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoor
Conleche: Delhaize. Van Nando's (geweldige fastfoodketen). Is allergeen- en suikervrij. Loeischerp
Ja, ik denk de laatste tijd dat je van mooi eten ook echt mooier wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
[..]
wat heb je mooi gegeten
Ik word er helemaal vrolijk van!
Tis dus geen zoete chilisaus he. Maar ik vind 'm lekker! Geloof dat het hot peri-peri heet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.
of jij natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yep, dat ookmaar die is eigenlijk wel het ergste
Greys, nu zit ik ook te jankenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag trouwens deze auditie gezien van American X Factor.
Vooral door het achterliggende verhaal (zijn vrouw overleden na de geboorte van hun dochtertje) heb ik hartverscheurend zitten snotteren. En aan de jury te zien was ik niet de enige![]()
Ja dat is waar.....eigenlijk helemaal nooit over nagedachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vreemd trouwens dat kinderen per "taalgebied" ook anders les krijgen....
Zo wordt de ut en un écht zo geleerd in groep 3
(terwijl ik er toch echt van overtuigd ben dat het gewoon de hét en een is)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Moek een flesje voor je meenemen??
Ohhhhhhhh komt dat nu? Dan ga ik ook kijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ga 'Bep, het Medium' kijken met mijn. Want ik geloof alleen in Mediums met kerstbal-oorbellen, overgeblondeerd permanent en plat Leids accent:"Ja, dat is echt fucking butt voor jouw. Maar je moet het toch hèndele maid!"
Ja precies, neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
is dit niet de Britse variant?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Vooral door het achterliggende verhaal (zijn vrouw overleden na de geboorte van hun dochtertje) heb ik hartverscheurend zitten snotteren. En aan de jury te zien was ik niet de enige![]()
Ja maar jij bent al slankquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja precies, neem een voorbeeld aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh is bol niet Nederlandsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is toch goed in televisie-wereld?quote:
En bedankt...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Was dat in Amsterdam? Ik ken iemand die lijkt op bad cop uit robocopquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ben er dus weer.
Vannacht vanaf half 4 wakker gelegen, ik moet eens afleren dan het laatste uurtje weer in slaap te vallen tot half 9, dan word je zo beroerd en trillerig wakker. Maar wel veel plannen gesmeed voor mijn toekomstige opdrachtsloze periode, in plaats van alleen maar urenlang te tobben, dus ik leer het ooit wel.
Het ging verder wel goed vandaag totdat ik vanochtend op de fiets door een agent op een scooter (!) werd ingehaald die mij uitkafferde dat ik door rood fietste en dat ik dan maar eerder van huis moest weggaan. Hij leek sprekend op Smith uit The Matrix overigens. Daarna, toen de agent weg was (god wat kon die vent vuil kijken) merkte ik dat ik plotseling in tranen uitbarstte op de Scheveningseweg. Hm. En er zaten allerlei mensen te wachten op mijn presentatie, dus dat kwam niet zo handig uit. Het is best moeilijk dan bewust aan dingen te denken waardoor je niet meer moet huilen, je gedachten buigen snel de verkeerde kant op, zeg maar.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al slankJa dat was ik! Maar ik ben dat niet op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kap eens met mij slank te noemenIk ben vadsiger dan de meeste hier
![]()
Ik ben een keer in de bibliotheek van Schipluiden naar Bep het Medium wezen kijken, die ging daar een avond lang met doden praten enzo. Geweldig! Ze heeft ook een fanhyvequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ga 'Bep, het Medium' kijken met mijn. Want ik geloof alleen in Mediums met kerstbal-oorbellen, overgeblondeerd permanent en plat Leids accent:"Ja, dat is echt fucking butt voor jouw. Maar je moet het toch hèndele maid!"
Ik vind het een heerlijk programma, omdat ze zichzelf daarna zo leuk vinden! Maar als ze echt lelijk zijn, dan trek ik het nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Welke streektaalfouten maak ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Miss_S zegt ook: "Dat heb ik nog nooit op". Komt zij niet uit dezelfde streek als MoBlo?
Nog een taalkundig eigenaardigheidje: Greys zegt wel eens 'ja?' aan het eind van een vraagzin.
Ik ben heel lang heel mager geweest (40-50 kilo bij 1.75)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoor
Conleche: Delhaize. Van Nando's (geweldige fastfoodketen). Is allergeen- en suikervrij. Loeischerp
Je bent al mijn vriendje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
PF wil mij niet als vriendje
huuuuuuuuuu
slapen dan maarnu echt
Liefje!quote:
Ik postte de foto ook vooral, om het verschil te laten zien met dat beeldige jurylid, wat zo prachtig kon huilen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Liefje!![]()
![]()
Het verbaast me niets, ik zat er net zo bij vanmiddag. Op mijn werk
Wat kon ze práchtig huilen he?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik postte de foto ook vooral, om het verschil te laten zien met dat beeldige jurylid, wat zo prachtig kon huilen!![]()
Hihi, zat je zo op je werk?
Normaal gesproken zit het echt haske mooi als ik van de kapper kom en nu niet. En ik zie nu al, dat als het eenmaal weer is nat geweest, dat het dan onmogelijk is om die pony een beetje goed te krijgen. Ik heb nog ergens een foto staan van m'n vorige kappersbezoek, toen ik wel heppie de peppie was ermee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind je ook heel cute! Maar is dat je verschrikkelijke haar?
Jij hebt haargewijs ook helemaal niks te klagen, bolletje!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb jij mooi haarWil ik ook
!
Nee poezie, ga eens kijken naar het filmpje: dat meiske huilt mooi (sws een beeldje van een poppetje)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef mspoez het volgende:
Oh CO wat huil jij mooi.
[edit] en nog mooi haar ook!!
Jouw +punten: wenkbrauwen, prachtige huidje, kleur ogen, strak kontje (tenminste 7 kilo geleden, ik weet niet hoe het er nu uitziet?) en dan ben ik vast nog iets vergeten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Op andere punten wel
Ik zou het alleen nog graag zo lang zien als dat van jou
Lief bolletje, jouw dilemma heb je zo vaag beschreven dat ik je niet kan helpen. Ik zou meer details moeten weten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil iemand mij helpen met mijn dilemmaVerstandig aka saai of wild broke partehgirl
Ik haat het om leuke dingen te missen maar deze week werd ik verstandig
Ik heb gekeekt maar ik val niet op kindjes. Ik hou niet van zigeunerkindjes huilend aan de muur. Ik vind wel dat jij mooi huilt, mijn referentiekader is rode wangen, dikke ogen, roze oogvlies)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee poezie, ga eens kijken naar het filmpje: dat meiske huilt mooi (sws een beeldje van een poppetje)
Hihi, ik gebruik serieus altijd badjak!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is met recht een verschrikkelijke dagHalverwege kom ik er achter dat een een of andere onverlaat de sambal oelek op heeft gemaakt
! Dus nu heb ik een warm broodje kaas met mayonaise
En zeg niet dat je altijd badjak gebruikt want die had ik wel
Ik heb net een foto onverhullende foto's van ex gevonden op een gay=date-site...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is met recht een verschrikkelijke dag
Jezus! Kut ex heb je ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb net een foto onverhullende foto's van ex gevonden op een gay=date-site...
ik denk dat ik naar de dokter moet voor tests.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |