Nou, als avondeten niet perse hoeft, dan niet natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Twee keer kaas klopt wel - boterham met kaas en kaas in de salade. Ik zet de kaas wel ff helemaal stop voorlopig. Avondeten eet ik meestal wel ja, ik hoop dat dat mag.
[..]
Oh ja, dat is wel wat ja.
[..]
Ik heb idd het idee dat cola light een negatief effect op mijn darmen heeft. Vóór mijn dieet dronk ik nooit cola maar vruchtensappen en ice tea. Maar daar zitten te veel kcal in en ik wil wel af en toe iets anders dan water drinken. Iets zoets met name.
Zelf ice tea maken, dat heb ik dus gewoon nog nooit bedacht hè?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, als avondeten niet perse hoeft, dan niet natuurlijk![]()
grapje, je bent meer afgevallen dan ik...sterker nog, 8 kilo meer![]()
Kijk eens naar spa-lighjt ( die in de pakken ) is lekker en suikervrij. grapefruitsap is ook goed voor je, maar niet teveel.
Zelf ijsthee maken is lekker, met zoetstoffie.
Maar je kan natuurlijk de euroshopper cola light of de zero proberen, ik heb er geen last van.
awgossquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, niet echt. En het ergste is nog dat ik morgen met mijn kind naar het ziekenhuis moet (niets ernstigs, standaard onderzoek) en dat ik bij de gedachte alleen al van stress op de vroege ochtend zin heb om te janken. Maargoed, daar komen we ook wel overheen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, niet echt. En het ergste is nog dat ik morgen met mijn kind naar het ziekenhuis moet (niets ernstigs, standaard onderzoek) en dat ik bij de gedachte alleen al van stress op de vroege ochtend zin heb om te janken. Maargoed, daar komen we ook wel overheen.
Je praat altijd tegen haar alsof ze zichzelf elk moment van kant kan makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Kim! Hou je het wel goed in de gaten, jezelf?
Succes morgen.
Auw.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Je praat altijd tegen haar alsof ze zichzelf elk moment van kant kan maken
Laat je niet bedotten door die lolliesuckster, want het is een draak! Ze ownt het leven. Drie keer in de kont. Zonder spuug!!
MoBlo zei eerder in dit topic over iets: 'dat heb ik nog nooit op', da's ook geen ABN. Ik weet niet wat het wel is. Ik lees het wel vaak hier op Fok!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of dingen als "Ik red het niet op" en "Ik ga op bed".
Ja, dat heb ik ook al een gelezen! Al was het volgensmij Miss_S. Volgensmij is het zuidelijk?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
MoBlo zei eerder in dit topic over iets: 'dat heb ik nog nooit op', da's ook geen ABN. Ik weet niet wat het wel is. Ik lees het wel vaak hier op Fok!
'dat heb ik nog nooit op' --> 'dat heb ik nog nooit gegeten'quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
MoBlo zei eerder in dit topic over iets: 'dat heb ik nog nooit op', da's ook geen ABN. Ik weet niet wat het wel is. Ik lees het wel vaak hier op Fok!
Ik ben wat dat betreft net een man, als ik dan toch een keer echt ziek ben dan vergaat gelijk de hele wereldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Laat je niet bedotten door die lolliesuckster, want het is een draak! Ze ownt het leven. Drie keer in de kont. Zonder spuug!!
Mental imagequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat geen ABN?? Zeg ik ook heel vaak!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'dat heb ik nog nooit op' --> 'dat heb ik nog nooit gegeten'
Dat irriteert me mateloos jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet wat 't betekentquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'dat heb ik nog nooit op' --> 'dat heb ik nog nooit gegeten'
volgens mij wel, of niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat geen ABN?? Zeg ik ook heel vaak!
ik weet niet beterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet wat 't betekent, maar het is zeker weten streektaal/dialect. Heb alleen geen idee uit welke regio! Waar kom jij vandaan?
Ik betrap mezelf ook heel vaak op het gebruik van 'heel niet' ipv 'helemaal niet'. als in 'ik had je heel niet gezien'.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat geen ABN?? Zeg ik ook heel vaak!
En vergeet je gave voor dramatiek niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft net een man, als ik dan toch een keer echt ziek ben dan vergaat gelijk de hele wereld.
Maar dat komt grotendeels ook omdat ik niet gewend ben om echt ziek te zijn. Ik kan nog beter een schouder uit de kom hebben dan griep.
Ze zeggen het op de Veluwe ook, weet ik danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet wat 't betekent, maar het is zeker weten streektaal/dialect. Heb alleen geen idee uit welke regio! Waar kom jij vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |