quote:
Het kan gezellig zijn hier, dus zo nu en dan kom ik eens kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
Juup, knul, wijfie, hells angel van me. Volgens mij hebben jij en remlof een beetje een oogje op deze reeks.![]()
We zien jullie zo vaak langskomen.![]()
zitten idd wel veel userts die hier vaak posten in het mededelingentopiquequote:Op zondag 5 oktober 2008 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
Iedereen die in dit topic post gaat binnen 7 dagen dood, behalve ik.
Faalpoging tot scary movie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
Iedereen die in dit topic post gaat binnen 7 dagen dood, behalve ik.
niet snor.quote:
Je doet het toch echt zelf.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
Weer een sm titel! Goedemiddag trouwens
dat ik op 35 sta in de top 50 van september vind ik echt heel.. erg
GImmeGimmeGimme... de titelquote:
Hoezo?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Dat bockbiertje was niet zon geniaal idee .
Ja ... maar dit bier is veel ste lekker om er maar 1 van te nemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo?Een kater is toch echt het snelst weg door meteen weer aan het alcohol te gaan.
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja ... maar dit bier is veel ste lekker om er maar 1 van te nemen.
* Noorsbloed heeft de hele sixpack maar mee naar boven genomen.
Och, als mijn grammatica nog verder omlaag schiet, dan weten jullie in ieder gevel hoe het komt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaach als het maar helpt he!
Bwhehe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och, als mijn grammatica nog verder omlaag schiet, dan weten jullie in ieder gevel hoe het komt.
Ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och, als mijn grammatica nog verder omlaag schiet, dan weten jullie in ieder gevel hoe het komt.
Bijdeweg:quote:
Och, van te voor heb je toch wel enig idee dat je aardig wat posts gemaakt hebt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihiihihi ja weet ik. Maar dit drukt me wel met mn neus op de feiten moet ik zeggen
7 uur hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:11 schreef afcajos het volgende:
Wat een ziekelijke kater had ik vanochtendNu nog steeds eigenlijk
Was pas 6 uur thuis omdat de taxi weer eens niet kwam opdagen.
Dang.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bijdeweg:
Ik kan nu het hele nummer One meespelen weer.![]()
Alle solo's dus ook.
Vreemd genoeg ga ik sneller vooruit nu ik met links speel dan dat ik ooit heb gedaan toen ik nog rechtshandig speelde.
Ja, ik stond ook elke keer in de dag topquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, van te voor heb je toch wel enig idee dat je aardig wat posts gemaakt hebt?
Inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook elke keer in de dag topmaar toch
![]()
hoeveel mensen zitten er nou op heel fok, 230 000 toch? Om dan op 35 te staan
Ik denk het ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dang.![]()
![]()
Ik begin nu een beetje te prielen met solo's. Maar ik heb maar de ruimte tot ong de 14e fret, daarna word het zwaar kutten.
Oftewel ik kan de intro solo van One, bijna de intro van Fade To Black aangezien het eind stuk kloten is zonder uitsnede.![]()
Ben bang dat ik pas aan het echte werk kan beginnen rond januari/februari als ik een electrische heb.
Kan hem nog nergens vindenquote:
Die is zeer tof, maar daar ga ik me niet aan wagen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Zonder elektrische gitaar word soleren sowieso een beetje lastig. ( in de metal scene dan )
Al heb ik met mijn akoestische gitaar ook al heel wat leuke dingen gespeeld.
Ik ben nu dit aan het leren op de akoestische
:
quote:
Waarom nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die is zeer tof, maar daar ga ik me niet aan wagen.
FTD (quote:
Damn, te vey.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling:
Deze wil ik nu gaan leren op de gitaar als mijn hand weer meewerkt.
Hahaha jeps.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Yngwie is dan ook shredder in merg en been.
True.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha jeps.
Al vind ik Satriani kwa emotie toch een stuk beter.
"Heerlijk Cobie"quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:21 schreef afcajos het volgende:
ff ontbijten
Daar begin ik niet aan.quote:
Dooie foetusjes waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ff mn prullenbak legen. Weet niet wat er in zit maar er komt een lucht uit!
Grappig, die eet ik namelijk altijd op. Met ketchup natuurlijk.quote:
Waar kan je dat Photoswap downloaden? Is daar een repository voor?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga helemaal gevouwen hier trouwens.![]()
Heb Photoswap op m'n iPhone gezet, neem nu willekeurige foto's van meiden uit het breezertopic, die reacties die je dan terugkrijgt."Do you have more pictures of you? Can you prove it?"
![]()
Natuurlijk wel pics sturen van meid die wat meer fotos heeft zodat je ze beter in de zeik kan nemen.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Grappig, die eet ik namelijk altijd op. Met ketchup natuurlijk.
QFTquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Oja, als ik ooit in de maand top 50 kom dan gooi ik mn account in de prullenbak en laat ik m'n browser Fok! blokkeren ofzo
Photoswap Babesquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar kan je dat Photoswap downloaden? Is daar een repository voor?
Niet zo gemeen hequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Oja, als ik ooit in de maand top 50 kom dan gooi ik mn account in de prullenbak en laat ik m'n browser Fok! blokkeren ofzo
Daar heb je een puntquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo gemeen hejij staat er alleen maar niet in omdat je telkens een ban had
Kan dat gewoon met n gejailbreakte iPhone? Ben een n00b op dat gebiedquote:
Ik lust geen Curryquote:
Geen idee, volgens mij wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan dat gewoon met n gejailbreakte iPhone? Ben een n00b op dat gebied
vertelquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:02 schreef afcajos het volgende:
Krijg ik gisteravond opeens een smsje van mn ex: "wat zou je doen als ik nu naar je toe kwam en je ging zoenen?"
Jij terug sms'en: "Dan post ik het op FOK!"quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:02 schreef afcajos het volgende:
Krijg ik gisteravond opeens een smsje van mn ex: "wat zou je doen als ik nu naar je toe kwam en je ging zoenen?"
Minpunt aan lekkere wijfen rondsturen is dat er ook viespeuken zijn die meteen een cockshot terug sturen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
Weer een reactie: "Send me a wink and you will win a free cock shot"![]()
Ik moet even een leuke reactie op een briefje schrijven, pic nemen en terugsturen.
Spannend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:
ik smste iets terug van: geen id
Maar toch bedankt voor het melden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:
Nou mn ex was kennelijk ook in die toko waar ik gister was. En ze is na half jaar nog steeds niet over mij heenMaar ik stond uiteraard met een andere chick te praten en dat vond ze niet zo leuk dus probeerde ze avances te maken via de sms!
ik smste iets terug van: geen id
Niet echt topicwaardig
Great kookamonga!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Ik was gister bezig met een Oostenrijkse chickdie nu 2 maanden in NL is. Kon haar nog redelijk verstaan ook met haar hakkelende Nederlands.
Die grap maakte ik inderdaad ookquote:
Hmm nog niet maar dat komt nog wel ze woont vlakbijquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Great kookamonga!!!!
en dr nog gehosseld dan?
Nee ze vond me grappigquote:
damn, je laat ze ook echt lopen eh Jos?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm nog niet maar dat komt nog wel ze woont vlakbij
Echt, he.quote:
Gaat goed, hè.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee ze vond me grappig![]()
Maar ik ga ff ajax kijken
*BT wiite chocolade geeftquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
God het is hier saai. Zo kom ik nooit in de dagcijfers
Vandaag is het een echte zondag ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef CraniuM het volgende:
zondag he
en jordeeeh is er niet dus kunnen jullie 2 niet op elkaar zeiken
Iddquote:
Vind ik ook jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Idd![]()
We moeten een generaal pardon voor de gebanden regelen.
joehoequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel
En CraniuM, jordy houdt van me hoor
Heul niet, jij mist Ananasquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:13 schreef Rhythm het volgende:
Ik mis al zo'n 2 a 3 weken de mededeling: "Juicyhill is homo".
quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:17 schreef KingOfPop het volgende:
Ik word echt kankerdepressief van dit weer man
Wiequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vertel
ik heb net een op Fok! gedumpt
dat zeg ik dan weer nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie?
Krijgt 't topic toch nog een leuke wending.
Ik moet boeken leren, nou ik kan je zeggen dat je liever uit telefoonboeken leertquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Zit hier al de hele dag binnen met een bult huiswerk, waar je u tegen zegt![]()
Ik wil dat het stopt met regenen
Naaisquote:
Ik moet het ook nog eens in het engels doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik moet boeken leren, nou ik kan je zeggen dat je liever uit telefoonboeken leert
Ik ben nu pas met 1 vak klaar en ik moet er nog 4 ofzo..quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik moet boeken leren, nou ik kan je zeggen dat je liever uit telefoonboeken leert
The partial derivative?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu pas met 1 vak klaar en ik moet er nog 4 ofzo..![]()
Schiet echt niet op...
Wat is het leer-onderwerp voor vandaag?
Ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:44 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog eens in het engels doen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat zeg ik dan weer niet
al zou je het niet zeggen, maar ik kan een gentleman zijn
Ondergronds gaat de revolutie gewoon door! Had jij dat actieplan nog liggen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:13 schreef Rhythm het volgende:voor vrijheidsstrijder Sackboy trouwens.
"Membrane transport of small molecules and the electrical properties of membranes"quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu pas met 1 vak klaar en ik moet er nog 4 ofzo..![]()
Schiet echt niet op...
Wat is het leer-onderwerp voor vandaag?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ondergronds gaat de revolutie gewoon door! Had jij dat actieplan nog liggen?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:20 schreef Rhythm het volgende:
Ik stel om te beginnen een lemming-tsunami voor, daarna een explosie van Jailbait foto's over heel KLB en tenslotte een raid van R&P.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]. Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je?
[ afbeelding ]
Klinkt tof.quote:
Doe jij beginnen?quote:
Is het niet verstandiger om te wachten tot het hele leger weer bijeen isquote:
Dat klinkt als... ehm.. biologie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Membrane transport of small molecules and the electrical properties of membranes"
Hmm, dat lijkt me wel handiger idd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:52 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om te wachten tot het hele leger weer bijeen is? En toch niet net voor het eten
.
Biochemiequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt als... ehm.. biologie?
Natuurlijk zit ik er naast...
Tof, dat krijg ik over 1 jaar ook.quote:
idd, anders wordt het wel heel rustig in de SCquote:
Nog maar 7 hoofdstukken (680 pagina's) voor woensdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof, dat krijg ik over 1 jaar ook.
sssshhhttt.. stilte...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog maar 7 hoofdstukken (680 pagina's) voor woensdag
al overwogen om tubgirl in te zetten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
Misschien moeten we eerst een underkuffer operatie plannen om de krijgsgevangen te bevrijden.
Ik ben wel goed in engels, maar biochemiequote:
Goed idee. Heb jij tenminste ook een taak. Nadat ik de benodigde intel heb verzameld zal ik je laten weten hoelaat en waar je hem dient te posten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
al overwogen om tubgirl in te zetten?
lol, vakantie van FOK!, net wat ik kon gebruikenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee. Heb jij tenminste ook een taak. Nadat ik de benodigde intel heb verzameld zal ik je laten weten hoelaat en waar je hem dient te posten.
In principe, best interessant.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:01 schreef KingOfPop het volgende:
Dadelijk nog genetica, immunologie en oncologie und so weiter..
net aan de maatquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Rhythm het volgende:
Ze is pas 16en ik heb haar net ontdekt op Jetix
.
Maar in die film is ze echt keilief en op foto's wat minder, maar ze blijft.
Je hebt gelijk, zij is duidelijk te min voor een KLB-SC'er..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mijn portie maar aan Fikkie.
omg, op deze foto's is het idd nietsquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Big smile indeed, maar het is juist leuk hoe zij lachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Sackboy het volgende:
wtf hebben ze op foto 1, 2 en 4 hetzelfde gezicht erop gephotoshopt of is dat haar standaard gemaakte lach?
Mooi maar standaard IMOquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:33 schreef IQM het volgende:
Als je dan toch op een jong tv-sterretje wil vallen, doe het dan goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
17 jaar. En ze is van mij.
Ofja, standaard.. Te veel een beeldje, poppetje. Geef mij maar zo'n leuk lach-meisjequote:
Dat is al een betere omschrijving, ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ofja, standaard.. Te veel een beeldje, poppetje. Geef mij maar zo'n leuk lach-meisje.
Eens, en ze zegt het zelf toch ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:43 schreef IQM het volgende:
Wat slecht geacteerd, zeg.Disney-sterretjes.
![]()
Check die make-up dan.En dat is zestien. En natuurlijk ook al perfecte, gebleekte Hollywood-tanden... En dan ook nog dat überblije gedoe.
![]()
PM !quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
de wagen van pm is van zaterdag op zondagnacht total loss gereden door een jongen uit de buurt , die eerst door was gereden maar doordat pm op onderzoek uitging en de wagen van de tegenpartij gevonden heeft hij nu toch een schuldigverklaring gaat afleggen.
Wel pas nadat pm gedreigd had bij de politie dat als de politie de eigenaar niet uit zijn huis haalde pm het zelf wel zou doen
Dat zuigt wel.quote:
hij is total loss , linkerbuitenspiegel eraf , van voor tot achter krassen en deuken , mijn linkeracherwiel ophanging is afgebroken en de velg van het linkerachterwiel it in mijn linkerachterband gedruktquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zuigt wel.
Wel fijn dat je die gek gevonden hebt !
Tering.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij is total loss , linkerbuitenspiegel eraf , van voor tot achter krassen en deuken , mijn linkeracherwiel ophanging is afgebroken en de velg van het linkerachterwiel it in mijn linkerachterband gedrukt
het spuiten alleen al zou ¤ 5000,- euro kostenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering.
Dat word een duur geintje.
aw ..quote:
is je laptop total lossquote:
omdat ik die nog nodig heb voor de verzekeringquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:23 schreef remlof het volgende:
Die foto die je postte viel nog wel mee pm, waarom heb je 'm weggehaald trouwens?
zit misschien stof in blaas een ff in je fanquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef Maisnon het volgende:
M'n laptop herkent die ventilator die erin zit ineens niet ofzo. Ik geloof dat het meer een veiligheids iets is dat ie dan meteen uit gaat, maarja, nu kan ik die veiligheid dinges niet eens weghalen.
Het is echt aanzetten, opstartscherm, Fan error! piep piep.... en dan gaat ie weer uit.
in slaap gevallen achter het stuur blijkbaarquote:
Ik heb al heel wat zitten blazen, maar tot nu toe niksquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
zit misschien stof in blaas een ff in je fan
wat bij de van mij helpt is hem ff schuin houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat zitten blazen, maar tot nu toe niks
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat bij de van mij helpt is hem ff schuin houden
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
in slaap gevallen achter het stuur blijkbaar
Ben jij zo heet dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk proberen dat ding voorzichtig op te warmen, gewoon met mn adem ofzo, zodat misschien de fan meteen aangaat bij het opstarten.
quote:
ij is fan van top ossquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
+ 1 voorspelbaar.
Waarom heeft Gers eigenlijk een Ban ?
Ahh, arme jij.. Ik doneer een euro voor je nieuwe autoquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
in slaap gevallen achter het stuur blijkbaar
Walk of life is mooierquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
Money for Nothing.
Verdomme, wat een heeeerlijk nummer.
ja mag ook wel een begrafenisliedje spelen op je gitaar en hem dan uploaden hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh, arme jij.. Ik doneer een euro voor je nieuwe auto
Ik kan helemaal niet zo goed gitaar spelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja mag ook wel een begrafenisliedje spelen op je gitaar en hem dan uploaden hier![]()
kun je de last post spelen
Ik ken een begrafenis nummer op de gitaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja mag ook wel een begrafenisliedje spelen op je gitaar en hem dan uploaden hier![]()
kun je de last post spelen
Oefenen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet zo goed gitaar spelen
wel komt er nog wat van mijn auto moet wel nog officieel begraven wordenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken een begrafenis nummer op de gitaar.
Moet jij nodig zeggenquote:
Same herequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik zou nu ook eigenlijk moeten leren
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:56 schreef postmortum het volgende:
volgende topictitel: een Lantra is geen tank
houden we die erin svp ?quote:
Ik moet eerst wat nummers even helemaal afleren. Ik ken een heleboel nummers bijna spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen
Jij begint ook niet overal aan.
Wat kan je, of wat kan je een beetje spelen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik zou nu ook eigenlijk moeten leren
Als het aan mij ligt wel.quote:
Dat klopt dan wel weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat nummers even helemaal afleren. Ik ken een heleboel nummers bijna spelen.![]()
Zeg maar de makkelijke riffs. Als ik me even een weekje bezig houd daarmee knal ik zo met alles mee. Eigenlijk moet ik dat maar eens afmaken.
Nu zou het tuurlijk ook schelen als je in een bandje zit. Ik speel wel eens gitaar met wie ik samen les heb van m'n gitaarleraar. Maar hij is meer van het softere spul dus niet echt een 'opponent'
Chilli peppers etc, dat is 3 min werk om te leren.
In een bandje 'ga je er meer voor' zeg maar.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
is amy mac donald - tis is the life moeilijk eigenlijk , het lijkt me een vrij simpel deuntje om te spelen namelijk
Is ook makkelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
is amy mac donald - tis is the life moeilijk eigenlijk , het lijkt me een vrij simpel deuntje om te spelen namelijk
Ik kan alleen maar van die suffe simpele dingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat kan je, of wat kan je een beetje spelen dan?
Op school mochten wij alleen xylofoon (quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik heb iemand eens seven nation army zien verkloten , die zou ik zelfs nog kunnen spelen![]()
Ik ben in de gitaarlessen van school achter de drums gezet zo slecht was ik
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik heb iemand eens seven nation army zien verkloten , die zou ik zelfs nog kunnen spelen![]()
Ik ben in de gitaarlessen van school achter de drums gezet zo slecht was ik
ze moet eerst nog the last post spelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je die voor mij gaat spelen, word ik verliefd op je. Beloofd.
Animal !quote:
meer iets van: oh please, don't shootquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn juist eng. lijkt meer alsof ze eruit gaan vallen
rofl, ik lig hier ff in een deukquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Pak maar een bal team A!
dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Plaatjes via punt.nl verschijnen niet eens op FOK!, omdat ze doorlinken niet toelaten.
Teringlijersquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Plaatjes via punt.nl verschijnen niet eens op FOK!, omdat ze doorlinken niet toelaten.
GROEN GROEN GROEN GROEN!!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Pak maar een bal team A!
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond dames en heren bij een nieuwe aflevering van eigen huis & tuin.
Rob zal vandaag een elfjestuin gaan aanleggen en Nico een medewerkster in de kont knij... euhh een nieuwe bob de bouwerkamer maken.
Myrna zal wederom een mozaiekje gaan maken waar we geen fuck aan hebben.
quote:
hee joske, wat heeft Ajax gedaan vanmiddag?quote:
Dankje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
Je bent een aanwinst voor klb sc trouwens IQM.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hee joske, wat heeft Ajax gedaan vanmiddag?
Dat lukt u dan bewonderenswaardig goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankje.
Mijn taak op aarde is dan ook om de wereld een beetje mooier te maken. Zie mij als een moderne Jezus, maar dan zonder dat reli-gedoe.
Wut?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Post eens door, dan kan de titel van pm geplaatst worden
Mijn lievelingsnummerquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
Money for Nothing.
Verdomme, wat een heeeerlijk nummer.
Als het maar enigszins van enig niveau is, maak je mij al blij, Fasc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lukt u dan bewonderenswaardig goed.
Wat zou jij graag als onderwerp zien voor het volgende topic?
En dat isquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Post eens door, dan kan de titel van pm geplaatst worden
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:56 schreef postmortum het volgende:
volgende topictitel: een Lantra is geen tank
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankje.
Mijn taak op aarde is dan ook om de wereld een beetje mooier te maken. Zie mij als een moderne Jezus, maar dan zonder dat reli-gedoe.
Komt voor mekaarquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het maar enigszins van enig niveau is, maak je mij al blij, Fasc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |