quote:
Het kan gezellig zijn hier, dus zo nu en dan kom ik eens kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
Juup, knul, wijfie, hells angel van me. Volgens mij hebben jij en remlof een beetje een oogje op deze reeks.![]()
We zien jullie zo vaak langskomen.![]()
zitten idd wel veel userts die hier vaak posten in het mededelingentopiquequote:Op zondag 5 oktober 2008 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
Iedereen die in dit topic post gaat binnen 7 dagen dood, behalve ik.
Faalpoging tot scary movie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
Iedereen die in dit topic post gaat binnen 7 dagen dood, behalve ik.
niet snor.quote:
Je doet het toch echt zelf.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
Weer een sm titel! Goedemiddag trouwens
dat ik op 35 sta in de top 50 van september vind ik echt heel.. erg
GImmeGimmeGimme... de titelquote:
Hoezo?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Dat bockbiertje was niet zon geniaal idee .
Ja ... maar dit bier is veel ste lekker om er maar 1 van te nemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo?Een kater is toch echt het snelst weg door meteen weer aan het alcohol te gaan.
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja ... maar dit bier is veel ste lekker om er maar 1 van te nemen.
* Noorsbloed heeft de hele sixpack maar mee naar boven genomen.
Och, als mijn grammatica nog verder omlaag schiet, dan weten jullie in ieder gevel hoe het komt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaach als het maar helpt he!
Bwhehe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och, als mijn grammatica nog verder omlaag schiet, dan weten jullie in ieder gevel hoe het komt.
Ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och, als mijn grammatica nog verder omlaag schiet, dan weten jullie in ieder gevel hoe het komt.
Bijdeweg:quote:
Och, van te voor heb je toch wel enig idee dat je aardig wat posts gemaakt hebt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihiihihi ja weet ik. Maar dit drukt me wel met mn neus op de feiten moet ik zeggen
7 uur hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:11 schreef afcajos het volgende:
Wat een ziekelijke kater had ik vanochtendNu nog steeds eigenlijk
Was pas 6 uur thuis omdat de taxi weer eens niet kwam opdagen.
Dang.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bijdeweg:
Ik kan nu het hele nummer One meespelen weer.![]()
Alle solo's dus ook.
Vreemd genoeg ga ik sneller vooruit nu ik met links speel dan dat ik ooit heb gedaan toen ik nog rechtshandig speelde.
Ja, ik stond ook elke keer in de dag topquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, van te voor heb je toch wel enig idee dat je aardig wat posts gemaakt hebt?
Inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook elke keer in de dag topmaar toch
![]()
hoeveel mensen zitten er nou op heel fok, 230 000 toch? Om dan op 35 te staan
Ik denk het ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dang.![]()
![]()
Ik begin nu een beetje te prielen met solo's. Maar ik heb maar de ruimte tot ong de 14e fret, daarna word het zwaar kutten.
Oftewel ik kan de intro solo van One, bijna de intro van Fade To Black aangezien het eind stuk kloten is zonder uitsnede.![]()
Ben bang dat ik pas aan het echte werk kan beginnen rond januari/februari als ik een electrische heb.
Kan hem nog nergens vindenquote:
Die is zeer tof, maar daar ga ik me niet aan wagen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Zonder elektrische gitaar word soleren sowieso een beetje lastig. ( in de metal scene dan )
Al heb ik met mijn akoestische gitaar ook al heel wat leuke dingen gespeeld.
Ik ben nu dit aan het leren op de akoestische
:
quote:
Waarom nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die is zeer tof, maar daar ga ik me niet aan wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |