Ja ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:17 schreef KingOfPop het volgende:
Ik word echt kankerdepressief van dit weer man
Wiequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vertel
ik heb net een op Fok! gedumpt
dat zeg ik dan weer nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie?
Krijgt 't topic toch nog een leuke wending.
Ik moet boeken leren, nou ik kan je zeggen dat je liever uit telefoonboeken leertquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Zit hier al de hele dag binnen met een bult huiswerk, waar je u tegen zegt![]()
Ik wil dat het stopt met regenen
Naaisquote:
Ik moet het ook nog eens in het engels doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik moet boeken leren, nou ik kan je zeggen dat je liever uit telefoonboeken leert
Ik ben nu pas met 1 vak klaar en ik moet er nog 4 ofzo..quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik moet boeken leren, nou ik kan je zeggen dat je liever uit telefoonboeken leert
The partial derivative?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu pas met 1 vak klaar en ik moet er nog 4 ofzo..![]()
Schiet echt niet op...
Wat is het leer-onderwerp voor vandaag?
Ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:44 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog eens in het engels doen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat zeg ik dan weer niet
al zou je het niet zeggen, maar ik kan een gentleman zijn
Ondergronds gaat de revolutie gewoon door! Had jij dat actieplan nog liggen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:13 schreef Rhythm het volgende:voor vrijheidsstrijder Sackboy trouwens.
"Membrane transport of small molecules and the electrical properties of membranes"quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu pas met 1 vak klaar en ik moet er nog 4 ofzo..![]()
Schiet echt niet op...
Wat is het leer-onderwerp voor vandaag?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ondergronds gaat de revolutie gewoon door! Had jij dat actieplan nog liggen?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:20 schreef Rhythm het volgende:
Ik stel om te beginnen een lemming-tsunami voor, daarna een explosie van Jailbait foto's over heel KLB en tenslotte een raid van R&P.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]. Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je?
[ afbeelding ]
Klinkt tof.quote:
Doe jij beginnen?quote:
Is het niet verstandiger om te wachten tot het hele leger weer bijeen isquote:
Dat klinkt als... ehm.. biologie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Membrane transport of small molecules and the electrical properties of membranes"
Hmm, dat lijkt me wel handiger idd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:52 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om te wachten tot het hele leger weer bijeen is? En toch niet net voor het eten
.
Biochemiequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt als... ehm.. biologie?
Natuurlijk zit ik er naast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |