Damn, te vey.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling:
Deze wil ik nu gaan leren op de gitaar als mijn hand weer meewerkt.
Hahaha jeps.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Yngwie is dan ook shredder in merg en been.
True.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha jeps.
Al vind ik Satriani kwa emotie toch een stuk beter.
"Heerlijk Cobie"quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:21 schreef afcajos het volgende:
ff ontbijten
Daar begin ik niet aan.quote:
Dooie foetusjes waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ff mn prullenbak legen. Weet niet wat er in zit maar er komt een lucht uit!
Grappig, die eet ik namelijk altijd op. Met ketchup natuurlijk.quote:
Waar kan je dat Photoswap downloaden? Is daar een repository voor?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga helemaal gevouwen hier trouwens.![]()
Heb Photoswap op m'n iPhone gezet, neem nu willekeurige foto's van meiden uit het breezertopic, die reacties die je dan terugkrijgt."Do you have more pictures of you? Can you prove it?"
![]()
Natuurlijk wel pics sturen van meid die wat meer fotos heeft zodat je ze beter in de zeik kan nemen.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Grappig, die eet ik namelijk altijd op. Met ketchup natuurlijk.
QFTquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Oja, als ik ooit in de maand top 50 kom dan gooi ik mn account in de prullenbak en laat ik m'n browser Fok! blokkeren ofzo
Photoswap Babesquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar kan je dat Photoswap downloaden? Is daar een repository voor?
Niet zo gemeen hequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Oja, als ik ooit in de maand top 50 kom dan gooi ik mn account in de prullenbak en laat ik m'n browser Fok! blokkeren ofzo
Daar heb je een puntquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo gemeen hejij staat er alleen maar niet in omdat je telkens een ban had
Kan dat gewoon met n gejailbreakte iPhone? Ben een n00b op dat gebiedquote:
Ik lust geen Curryquote:
Geen idee, volgens mij wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan dat gewoon met n gejailbreakte iPhone? Ben een n00b op dat gebied
vertelquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:02 schreef afcajos het volgende:
Krijg ik gisteravond opeens een smsje van mn ex: "wat zou je doen als ik nu naar je toe kwam en je ging zoenen?"
Jij terug sms'en: "Dan post ik het op FOK!"quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:02 schreef afcajos het volgende:
Krijg ik gisteravond opeens een smsje van mn ex: "wat zou je doen als ik nu naar je toe kwam en je ging zoenen?"
Minpunt aan lekkere wijfen rondsturen is dat er ook viespeuken zijn die meteen een cockshot terug sturen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
Weer een reactie: "Send me a wink and you will win a free cock shot"![]()
Ik moet even een leuke reactie op een briefje schrijven, pic nemen en terugsturen.
Spannend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:
ik smste iets terug van: geen id
Maar toch bedankt voor het melden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:
Nou mn ex was kennelijk ook in die toko waar ik gister was. En ze is na half jaar nog steeds niet over mij heenMaar ik stond uiteraard met een andere chick te praten en dat vond ze niet zo leuk dus probeerde ze avances te maken via de sms!
ik smste iets terug van: geen id
Niet echt topicwaardig
Great kookamonga!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Ik was gister bezig met een Oostenrijkse chickdie nu 2 maanden in NL is. Kon haar nog redelijk verstaan ook met haar hakkelende Nederlands.
Die grap maakte ik inderdaad ookquote:
Hmm nog niet maar dat komt nog wel ze woont vlakbijquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Great kookamonga!!!!
en dr nog gehosseld dan?
Nee ze vond me grappigquote:
damn, je laat ze ook echt lopen eh Jos?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm nog niet maar dat komt nog wel ze woont vlakbij
Echt, he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |