Damn, te vey.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling:
Deze wil ik nu gaan leren op de gitaar als mijn hand weer meewerkt.
Hahaha jeps.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Yngwie is dan ook shredder in merg en been.
True.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha jeps.
Al vind ik Satriani kwa emotie toch een stuk beter.
"Heerlijk Cobie"quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:21 schreef afcajos het volgende:
ff ontbijten
Daar begin ik niet aan.quote:
Dooie foetusjes waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ff mn prullenbak legen. Weet niet wat er in zit maar er komt een lucht uit!
Grappig, die eet ik namelijk altijd op. Met ketchup natuurlijk.quote:
Waar kan je dat Photoswap downloaden? Is daar een repository voor?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga helemaal gevouwen hier trouwens.![]()
Heb Photoswap op m'n iPhone gezet, neem nu willekeurige foto's van meiden uit het breezertopic, die reacties die je dan terugkrijgt."Do you have more pictures of you? Can you prove it?"
![]()
Natuurlijk wel pics sturen van meid die wat meer fotos heeft zodat je ze beter in de zeik kan nemen.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Grappig, die eet ik namelijk altijd op. Met ketchup natuurlijk.
QFTquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Oja, als ik ooit in de maand top 50 kom dan gooi ik mn account in de prullenbak en laat ik m'n browser Fok! blokkeren ofzo
Photoswap Babesquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar kan je dat Photoswap downloaden? Is daar een repository voor?
Niet zo gemeen hequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Oja, als ik ooit in de maand top 50 kom dan gooi ik mn account in de prullenbak en laat ik m'n browser Fok! blokkeren ofzo
Daar heb je een puntquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo gemeen hejij staat er alleen maar niet in omdat je telkens een ban had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |