omdat ik die nog nodig heb voor de verzekeringquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:23 schreef remlof het volgende:
Die foto die je postte viel nog wel mee pm, waarom heb je 'm weggehaald trouwens?
zit misschien stof in blaas een ff in je fanquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef Maisnon het volgende:
M'n laptop herkent die ventilator die erin zit ineens niet ofzo. Ik geloof dat het meer een veiligheids iets is dat ie dan meteen uit gaat, maarja, nu kan ik die veiligheid dinges niet eens weghalen.
Het is echt aanzetten, opstartscherm, Fan error! piep piep.... en dan gaat ie weer uit.
in slaap gevallen achter het stuur blijkbaarquote:
Ik heb al heel wat zitten blazen, maar tot nu toe niksquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
zit misschien stof in blaas een ff in je fan
wat bij de van mij helpt is hem ff schuin houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat zitten blazen, maar tot nu toe niks
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat bij de van mij helpt is hem ff schuin houden
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
in slaap gevallen achter het stuur blijkbaar
Ben jij zo heet dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk proberen dat ding voorzichtig op te warmen, gewoon met mn adem ofzo, zodat misschien de fan meteen aangaat bij het opstarten.
quote:
ij is fan van top ossquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
+ 1 voorspelbaar.
Waarom heeft Gers eigenlijk een Ban ?
Ahh, arme jij.. Ik doneer een euro voor je nieuwe autoquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
in slaap gevallen achter het stuur blijkbaar
Walk of life is mooierquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
Money for Nothing.
Verdomme, wat een heeeerlijk nummer.
ja mag ook wel een begrafenisliedje spelen op je gitaar en hem dan uploaden hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh, arme jij.. Ik doneer een euro voor je nieuwe auto
Ik kan helemaal niet zo goed gitaar spelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja mag ook wel een begrafenisliedje spelen op je gitaar en hem dan uploaden hier![]()
kun je de last post spelen
Ik ken een begrafenis nummer op de gitaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja mag ook wel een begrafenisliedje spelen op je gitaar en hem dan uploaden hier![]()
kun je de last post spelen
Oefenen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet zo goed gitaar spelen
wel komt er nog wat van mijn auto moet wel nog officieel begraven wordenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken een begrafenis nummer op de gitaar.
Moet jij nodig zeggenquote:
Same herequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik zou nu ook eigenlijk moeten leren
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:56 schreef postmortum het volgende:
volgende topictitel: een Lantra is geen tank
houden we die erin svp ?quote:
Ik moet eerst wat nummers even helemaal afleren. Ik ken een heleboel nummers bijna spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen
Jij begint ook niet overal aan.
Wat kan je, of wat kan je een beetje spelen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik zou nu ook eigenlijk moeten leren
Als het aan mij ligt wel.quote:
Dat klopt dan wel weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat nummers even helemaal afleren. Ik ken een heleboel nummers bijna spelen.![]()
Zeg maar de makkelijke riffs. Als ik me even een weekje bezig houd daarmee knal ik zo met alles mee. Eigenlijk moet ik dat maar eens afmaken.
Nu zou het tuurlijk ook schelen als je in een bandje zit. Ik speel wel eens gitaar met wie ik samen les heb van m'n gitaarleraar. Maar hij is meer van het softere spul dus niet echt een 'opponent'
Chilli peppers etc, dat is 3 min werk om te leren.
In een bandje 'ga je er meer voor' zeg maar.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
is amy mac donald - tis is the life moeilijk eigenlijk , het lijkt me een vrij simpel deuntje om te spelen namelijk
Is ook makkelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
is amy mac donald - tis is the life moeilijk eigenlijk , het lijkt me een vrij simpel deuntje om te spelen namelijk
Ik kan alleen maar van die suffe simpele dingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat kan je, of wat kan je een beetje spelen dan?
Op school mochten wij alleen xylofoon (quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik heb iemand eens seven nation army zien verkloten , die zou ik zelfs nog kunnen spelen![]()
Ik ben in de gitaarlessen van school achter de drums gezet zo slecht was ik
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik heb iemand eens seven nation army zien verkloten , die zou ik zelfs nog kunnen spelen![]()
Ik ben in de gitaarlessen van school achter de drums gezet zo slecht was ik
ze moet eerst nog the last post spelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je die voor mij gaat spelen, word ik verliefd op je. Beloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |