Moet jij nodig zeggenquote:
Same herequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik zou nu ook eigenlijk moeten leren
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:56 schreef postmortum het volgende:
volgende topictitel: een Lantra is geen tank
houden we die erin svp ?quote:
Ik moet eerst wat nummers even helemaal afleren. Ik ken een heleboel nummers bijna spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen
Jij begint ook niet overal aan.
Wat kan je, of wat kan je een beetje spelen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik zou nu ook eigenlijk moeten leren
Als het aan mij ligt wel.quote:
Dat klopt dan wel weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat nummers even helemaal afleren. Ik ken een heleboel nummers bijna spelen.![]()
Zeg maar de makkelijke riffs. Als ik me even een weekje bezig houd daarmee knal ik zo met alles mee. Eigenlijk moet ik dat maar eens afmaken.
Nu zou het tuurlijk ook schelen als je in een bandje zit. Ik speel wel eens gitaar met wie ik samen les heb van m'n gitaarleraar. Maar hij is meer van het softere spul dus niet echt een 'opponent'
Chilli peppers etc, dat is 3 min werk om te leren.
In een bandje 'ga je er meer voor' zeg maar.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
is amy mac donald - tis is the life moeilijk eigenlijk , het lijkt me een vrij simpel deuntje om te spelen namelijk
Is ook makkelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
is amy mac donald - tis is the life moeilijk eigenlijk , het lijkt me een vrij simpel deuntje om te spelen namelijk
Ik kan alleen maar van die suffe simpele dingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat kan je, of wat kan je een beetje spelen dan?
Op school mochten wij alleen xylofoon (quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik heb iemand eens seven nation army zien verkloten , die zou ik zelfs nog kunnen spelen![]()
Ik ben in de gitaarlessen van school achter de drums gezet zo slecht was ik
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik heb iemand eens seven nation army zien verkloten , die zou ik zelfs nog kunnen spelen![]()
Ik ben in de gitaarlessen van school achter de drums gezet zo slecht was ik
ze moet eerst nog the last post spelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je die voor mij gaat spelen, word ik verliefd op je. Beloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |