Tof, dat krijg ik over 1 jaar ook.quote:
idd, anders wordt het wel heel rustig in de SCquote:
Nog maar 7 hoofdstukken (680 pagina's) voor woensdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof, dat krijg ik over 1 jaar ook.
sssshhhttt.. stilte...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog maar 7 hoofdstukken (680 pagina's) voor woensdag
al overwogen om tubgirl in te zetten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
Misschien moeten we eerst een underkuffer operatie plannen om de krijgsgevangen te bevrijden.
Ik ben wel goed in engels, maar biochemiequote:
Goed idee. Heb jij tenminste ook een taak. Nadat ik de benodigde intel heb verzameld zal ik je laten weten hoelaat en waar je hem dient te posten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
al overwogen om tubgirl in te zetten?
lol, vakantie van FOK!, net wat ik kon gebruikenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee. Heb jij tenminste ook een taak. Nadat ik de benodigde intel heb verzameld zal ik je laten weten hoelaat en waar je hem dient te posten.
In principe, best interessant.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:01 schreef KingOfPop het volgende:
Dadelijk nog genetica, immunologie en oncologie und so weiter..
net aan de maatquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Rhythm het volgende:
Ze is pas 16en ik heb haar net ontdekt op Jetix
.
Maar in die film is ze echt keilief en op foto's wat minder, maar ze blijft.
Je hebt gelijk, zij is duidelijk te min voor een KLB-SC'er..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mijn portie maar aan Fikkie.
omg, op deze foto's is het idd nietsquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Big smile indeed, maar het is juist leuk hoe zij lachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Sackboy het volgende:
wtf hebben ze op foto 1, 2 en 4 hetzelfde gezicht erop gephotoshopt of is dat haar standaard gemaakte lach?
Mooi maar standaard IMOquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:33 schreef IQM het volgende:
Als je dan toch op een jong tv-sterretje wil vallen, doe het dan goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
17 jaar. En ze is van mij.
Ofja, standaard.. Te veel een beeldje, poppetje. Geef mij maar zo'n leuk lach-meisjequote:
Dat is al een betere omschrijving, ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ofja, standaard.. Te veel een beeldje, poppetje. Geef mij maar zo'n leuk lach-meisje.
Eens, en ze zegt het zelf toch ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:43 schreef IQM het volgende:
Wat slecht geacteerd, zeg.Disney-sterretjes.
![]()
Check die make-up dan.En dat is zestien. En natuurlijk ook al perfecte, gebleekte Hollywood-tanden... En dan ook nog dat überblije gedoe.
![]()
PM !quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
de wagen van pm is van zaterdag op zondagnacht total loss gereden door een jongen uit de buurt , die eerst door was gereden maar doordat pm op onderzoek uitging en de wagen van de tegenpartij gevonden heeft hij nu toch een schuldigverklaring gaat afleggen.
Wel pas nadat pm gedreigd had bij de politie dat als de politie de eigenaar niet uit zijn huis haalde pm het zelf wel zou doen
Dat zuigt wel.quote:
hij is total loss , linkerbuitenspiegel eraf , van voor tot achter krassen en deuken , mijn linkeracherwiel ophanging is afgebroken en de velg van het linkerachterwiel it in mijn linkerachterband gedruktquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zuigt wel.
Wel fijn dat je die gek gevonden hebt !
Tering.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij is total loss , linkerbuitenspiegel eraf , van voor tot achter krassen en deuken , mijn linkeracherwiel ophanging is afgebroken en de velg van het linkerachterwiel it in mijn linkerachterband gedrukt
het spuiten alleen al zou ¤ 5000,- euro kostenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering.
Dat word een duur geintje.
aw ..quote:
is je laptop total lossquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |