Ik weet niet of je het weer hebt gezien, maar no fucking way dat ik daar vrijwillig doorheen ga fietsen. Fietsen door de regenquote:
Ja, okay. Maar het kwam in dit geval doordat ze stuk voor stuk zelf aangaven geen idee te hebben hoe het werkt. Dus het was geen vooroordeel, maar hun eigen bevestigingquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Omdat je zei dat de rest van de commissie vrouwelijk was en dat had dus geen zin enz
Niemand, want we willen helemaal geen Iraniër op onze brugquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
btw wie shopt de iranier ff in de waalbrug van de op?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
stormlooptopic.
Ik toch net zo min, bovendien heb ik weer knallende koppijn dus er ook even echt geen zin in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
owja ik weet precies waar ik moet zoeken!!! dank je wel !!!!
Uhuh. Als ik het eerder had geweten had ik nog iets uit de vriezer gehaald, maar dat haalt nu ook weinig meer uit ben ik bang...quote:
Weer? Ik heb in mn hele leven twee keer pizza besteldquote:
Naar wie zwaai jequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gaat niet zo snel meer tegenwoordig met die topics...![]()
Oooh oliebollen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
trouwens stond gister een bestmeisje in de oliebollenkraam aan de Hatersteweg
quote:
Niet achter de pc blijven hangen of op de bank, maar even buiten een rondje lopen (en evt een wijnstok scorenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Join the club. Ik wil eigenlijk gaan slapen maar dan lig ik straks weer wakker, net als vannacht
Ik heb voor 't laatst oliebollen op rond oud en nieuwquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin in oliebollen. Met de Lentste kermis al genoeg op
Ik hoor door het slechte weer niets van de kermis overigens?
Toen heb ik niet eens oliebollen op, had er zoveel gebakken dat ik absoluut geen zin meer in die krengen hadquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb voor 't laatst oliebollen op rond oud en nieuw.
Zal wel extreem rustig zijn op de kermis vandaag. Aantal attracties die ivm het weer wellicht niet eens draaien.
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooh oliebollen!!
En die tent aan de Hatertseweg (daar bij de Tango) heeft ook nog eens echt meesterlijke bollen, de beste zo ongeveer!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had ze eenvormig hoofd? Das best apart
Toen ik nog in de stad werkte waren deze koopzondagen hemels. In de baas z'n tijd de hele dag een beetje lamstralen en koffie drinkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
Ik was even via wijchen naar lent, ik zag alleen die grote arm ergens bovenuit zwaaien.
Mara vind je het gek met dit weer. Normaal ga ik wel even naar de stad met koopzondag, maar dit sloeg nergens op
Ik heb pillekes van de dokter om te slapen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Join the club. Ik wil eigenlijk gaan slapen maar dan lig ik straks weer wakker, net als vannacht
Ik haal ze gewoon ergensquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen heb ik niet eens oliebollen op, had er zoveel gebakken dat ik absoluut geen zin meer in die krengen had
Volgens mij is er elk jaar wel commentaar. En dat megaruk zal ook wel weer meevallen, veel standhouders pachten jaarlijks dezelfde plaats.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoorde dat de kermis nu ook echt mega ruk is ingedeeld
Sinds gisteren t/m komende zondagquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb pillekes van de dokter om te slapen!![]()
@iedereen: Van wanneer tot wanneer is het kermis?
Aha, een pre-meet op de kermisquote:
Zolang je maar niet al je geld uitgeeft op de kermis vind ik het prima! Ik bedoel we gaan toch niet poolen voor de lol?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
prima, om 5 uur ? dan ff eten, dan kermis, dan poolen?
Oh, en dat.quote:
Wie zegt dat je geld uit moet gevenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
Nu fucking way dat ik naar de kermis ga. Hoe enorm zonde van m'n geld.
Deal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
Tenzij ik samen met Piet in een botsautootje mag natuurlijk
waarom niet met mij, ik schijn toch extreem slecht te rijdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
Tenzij ik samen met Piet in een botsautootje mag natuurlijk
Nou, als kampsjaak over dat terrein lopen, een stoer hoofd trekken en ondertussen niks doen trekt me ook niet echt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geld uit moet geven?
We hebben een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
botsautos zijn leuk mits er niet al te veel kutvolk in zit al die kanker kampers geven je gelijk klappen als je tegen ze botst
heb jij nog nooit in de botsautos gezeten danquote:
De laatste keer is echt jaaaaren geleden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb jij nog nooit in de botsautos gezeten danhoef je niet veel ervaring voor te hebben
+ 1quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom niet met mij, ik schijn toch extreem slecht te rijden?
Jij weet tenminste al wanneer je tentamens zijn, daar heb ik bij mij werkelijk geen flauw idee vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Handig, twee vakken houden al eind oktober op, en het tentamen is pas eind januari
Oliebollenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oliebollen
Alleen vermoed ik dat jij wel smarties hebt, maar ik geen oliebollen.
Ik denk al 3 kilo bij elkaar sinds septemberquote:
Kut muziek!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe chill, vandaag weer werken, beetje heel de dag rond rijden met 3 FM 90's request
ik weet niet hoeveel kg er in die grootste bolletje zakken zit, maar heb er al 3,5 op om precies te zijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk al 3 kilo bij elkaar sinds september
Mine!quote:
pepernotenhoerquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kg er in die grootste bolletje zakken zit, maar heb er al 3,5 op om precies te zijn
Vreetzakquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kg er in die grootste bolletje zakken zit, maar heb er al 3,5 op om precies te zijn
Swarma kennende zou dat zomaar kunnenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een breezersletje?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een breezersletje?
en over wie gaat het ? en waarom zijn er geen anderequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Long story short:
Ruzie met vervangende instructeur omdat "mijn toontje hem niet aanstond, en hij na 3x waarschuwen er kotszat van is". Meneer claimde dat we dan wel op een andere manier verder gingen, ik quote:
"Dan geef ik je wel geen commentaar meer, betaal je mij gewoon 50 euro per keer, rijden we een rondje, vind ik ook best"
Nouja, dat soort zaken stel ik niet echt op prijs, vooral daar ik alleen sarcastisch reageerde op commentaar, wat ik altijd doe...
Morgen dus maar een gesprek hebben met die vent, kijken of ie voor rede vatbaar is. Als niet, proberen geld voor examen terug te krijgen, als niet mogelijk er wss 200 eu bij inschieten, daar deze kerel momenteel de enige instructeur voor motor daar is, en ik écht niet met hem meer ga rijden
Ik zou zeggen plan eens een lesje in bij Knoop ofzo, of Lam, al was het maar om je zelfvertrouwen iets op te beurenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Richard van Nova
Anderen zijn wss ziek ofzoNormaal had ik echt een relaxte instructeur
Dit was trouwens ook de kerel die mij 3 lessen voor mn eerste examen zegmaar mijn gehele zelfvertrouwen ontnam door met een huge pile commentaar te komen
Examen is overigens al de 20e, dus beetje kortdag(kan niet meer afzeggen, is tot 3 weken vantevoren
)
Af en toe een paar van die dingen snaaien is wel okay. Maar aangezien ik dan blijf vreten (net als met koekjes en allerlei andere shit), haal ik het gewoon niet meer in huis.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik hou dus echt niet van gewoon pepernoten.. alleen met thee erbij ofzo, anders ist veel te droog.
Chocoladepepernoten zijn welmaar beter eet ik die niet
Richting Beuningen, maar het is echt super dicht bij Nijmegen hoor, zegmaar net buiten het industrieterreinquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Hij zit in WeurtWaar ligt dat ergens
Dabedoelikquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Af en toe een paar van die dingen snaaien is wel okay. Maar aangezien ik dan blijf vreten (net als met koekjes en allerlei andere shit), haal ik het gewoon niet meer in huis.
In een keer?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blijven vreten kan ook goed zijn... Ik heb vandaag 1 hele krop sla op
Da's inderdaad niet erg, maar pakken koekjes en zakken kruidnoten zijn dan weer minderquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blijven vreten kan ook goed zijn... Ik heb vandaag 1 hele krop sla op
Dat was dus de traumahelicopter.. LG was erbij, wel naarquote:Nijmegen, 05-10-2008 o Zondagmiddag rond 17.30 uur vond op het Stationsplein, ter hoogte van de Van Diemerbroeckstraat, een aanrijding plaats tussen een fietsster en een bus. Hierbij raakte de vrouw, vermoedelijk ernstig, gewond.
dus je stuurt naar je vriendin n mailtje terug en ook nog een naar caliquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
Nah, maar ik ben niet zo'n mail beest en dan krijg ik zo af en toe een mailtje van een vriendin, mijn zusje, mijn moeder, een tante. En dan stuur ik ze meestal (als het niet dringend is) een mailtje terug maar dan allemaal in een keer. Plus dat ik er ook nog eentje naar Cali wilde sturen
Anders schreef ik wel 'mijn' vriendinquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus je stuurt naar je vriendin n mailtje terug en ook nog een naar calidat is attent
pics van je zusje?
Heerlijke film man, Gibson is koning in die filmquote:
quote:"We made a deal.
If she'd stop hooking, I'd stop shooting people.
.
.
.
Maybe we were aiming high."
Die is wel aardig ja. Dunne verhaallijn maar de film kijkt op zich wel makkelijk weg hèquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net de film "21" gekeken, over blackjack (cardcounters). Redelijke film, beetje slap verhaal maar 't spreekt erg tot de verbeelding dus toch wel leuk.
Ik haat m'n internetverbinding![]()
.
Sowieso laat je je naaien als je geld dokt om notes te bekijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
als je een abbo van 3 20 neemt kan je ook je notes bekijkenje bent genaait pietje
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
ja want jij hebt ook n abbo om die reden
En deze ook...pff...mijn ogen zijn wel opengegooid zeg. Ik moet het nog even gaan verwerken, want een bepaalde keuze de ik in gedachte had voor mijn toekomst begin ik opeens mijn twijfels over te krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor de kritische mens:
Zeitgeist Addendum online
1 was iig de moeite waard.
waar gaat t dan overquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:00 schreef Swine het volgende:
[..]
En deze ook...pff...mijn ogen zijn wel opengegooid zeg. Ik moet het nog even gaan verwerken, want een bepaalde keuze de ik in gedachte had voor mijn toekomst begin ik opeens mijn twijfels over te krijgen.
kopenkopenkopen kopeeuuhhh!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde vroegah ook altijd een hamster, of een knijn, nooit gehad
Dat kun je nu toch alsnog regelen? Ik heb vroegâh een konijn gehad maar die werd ziek en ging vlak erna de pijp uit. Daarna nooit meer een huisdier gehad. Misschien over een aantal jaar wel weer, maar dan wel een beest waar je iets aan hebt (dus geen vogels, vissen e.d.).quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde vroegah ook altijd een hamster, of een knijn, nooit gehad
nee, nog niks van gemerktquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:17 schreef Mikkie het volgende:
Owh en voor al die utorrentfanboys hier: moet je nog een minimale ratio hebben bij utorrent? Bij Azureus moest je minimaal 0.95 hebben, anders werd je downloadsnelheid gecapt.
die beesten stinken, dus bereid je voorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi ja ik ga een hamster vragen voor mijn verjaardag
eentje die de afwas doet ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kun je nu toch alsnog regelen? Ik heb vroegâh een konijn gehad maar die werd ziek en ging vlak erna de pijp uit. Daarna nooit meer een huisdier gehad. Misschien over een aantal jaar wel weer, maar dan wel een beest waar je iets aan hebt (dus geen vogels, vissen e.d.).
Een vrouw als huisdier wil ik sowieso. Ik ga na m'n studententijd toch niet meer zelf poetsen enzo, daar neem ik een vriendin voorquote:
Ja dat kan toch ook helemaal niet, moet ik de hele tijd met dat beest gaan slepenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die beesten stinken, dus bereid je voor
laat m bij je ouders staan, heb je er alleen in t weekend last vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat kan toch ook helemaal niet, moet ik de hele tijd met dat beest gaan slepen
Of gewoon meer thuis zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat kan toch ook helemaal niet, moet ik de hele tijd met dat beest gaan slepen
tja dan zitten er 2 dingen op, of de naam veranderen of gewoon stug volhouden dat het toch een meisje isquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[img=http://img206.imagevenue.com/loc31/th_83648_prince_charming_122_31lo.JPG]
[ link | afbeelding ]
Prince Charming heet 'ie.Eerst was het Princess Fiona, maar het bleek (na een aantal weken!) een mannetje te zijn
de witte hond is gewoon wat modebewusterquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef Mikkie het volgende:
Oh my god hoe stupide ben je
Loopt hier een vrouw langs, twee honden bij zich. Een zwarte, die je amper ziet...gewoon aan de lijn. En een witte die enorm opvalt, en die heeft een fluorescerend vestje aan..
Ik was echt van 'wtf' toen 'ie op een dag uit zn huisje kwam en er 2 enorme ballen onderhingenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja dan zitten er 2 dingen op, of de naam veranderen of gewoon stug volhouden dat het toch een meisje is
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik was echt van 'wtf' toen 'ie op een dag uit zn huisje kwam en er 2 enorme ballen onderhingeneerst had 'ie ze lekker weggestopt omdat t koud was
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik was echt van 'wtf' toen 'ie op een dag uit zn huisje kwam en er 2 enorme ballen onderhingeneerst had 'ie ze lekker weggestopt omdat t koud was
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prince Charming heet 'ie.Eerst was het Princess Fiona, maar het bleek (na een aantal weken!) een mannetje te zijn
Tering wat een haarbalquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
had die er ook bij gegooitquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat maar langzaamaan wat huishoudelijke taakjes doen,
net de was aangezet nu maar eens afwassen
Als je toch bezig bent: ik heb hier nog wel wat spul liggen dat gestreken moet worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat maar langzaamaan wat huishoudelijke taakjes doen,
net de was aangezet nu maar eens afwassen
Pittige docu over geloof, 9/11 en het bancaire systeem in de wereld. Deel II weet ik (nog) niet want die ga ik zo kijkenquote:
Het eerste is lekker, het tweede is inderdaad minder. Ben vrij blij dat ik niet aan beleggingen doe maar gewoon lekker een spaarrekening tegen een leuk percentage hebquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb schandalig uitgeslapen omdat ik gister ontzettend kut op een luchtbed heb geslapen
.
AEX -6%, lekker wakker worden.
Ik gelukkig ook niet, maar voor de economen onder ons is 't al weken reuze interessantquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Ben vrij blij dat ik niet aan beleggingen doe maar gewoon lekker een spaarrekening tegen een leuk percentage heb
Billen knijpenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, maar voor de economen onder ons is 't al weken reuze interessant.
Nee! ik ben sterk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef Mikkie het volgende:
Wedden dat jij al eerder begint aan die koekjes
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja zoiets wilde ik er ook van makenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Doe maar morgen, anders moet je donderdag weer nieuwe koekjes halen
Wat voor koekjes heb je eigenlijk gehaald?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stop talking about the damn cookies
Zo krijg ik er alleen maar zin in
gevulde speculaasquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor koekjes heb je eigenlijk gehaald?
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:
Wat voor koekjes heb je eigenlijk gehaald?
ik haal het normaal ook niet in huis, maar je moet soms wat hebben liggen voor visite enzo, dus dacht ik van de week bij AH: "oeh lekker gevulde speculaas en pepernoten"quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Ik heb al weken geen koekjes of snoepjes oid in huis gehaald, maar nu begint het toch wel te jeuken
Daarom haal ik het ook echt last-minute in huis, maar liefst helemaal nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal het normaal ook niet in huis, maar je moet soms wat hebben liggen voor visite enzo, dus dacht ik van de week bij AH: "oeh lekker gevulde speculaas en pepernoten"Maar weleggen heeft niet gewerkt, allebei zijn van het weekend gesneuveld
Oeh chocoladebiscuits!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo kamer is weer schoon + gestofzuigd, ik ben echt goed bezig vandaag
En ik heb chocoladebiscuits gehaald Mik
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Adelante het volgende:
Maar goed het ging voer koekjes. Mergpijpjes zijn ook wel lekker en die grote roze koeken zijn natuurlijk onweerstaanbaar
Lol @ Moblo in het sesslowchattopicquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet
als ik daar iedereen van uitnodig kan ik weer opnieuw gaan verbouwen.
helemaal als Mikkie gaat airhockeyen met de katten, want die glijden zo goed op het laminaat
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Eigenlijk heb je er wel een paar verdiend na je harde poetswerk, vind je niet?
Kunnen ook koekjes zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan gelukkig. Straks alleen nog avondeten halen.
In dit geval nietquote:
Zeker waar, absoluut de moeite waard voor wie 'm nog niet gezien heeft. Heb jij geen stage vandaag trouwens?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik kijk trouwens das experiment, goede film
Die film is toch naar aanleiding van het Stanford Prison Experiment gemaakt of niet? Heb nog ergens die wetenschappelijk artikelen van liggen dacht ik...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik kijk trouwens das experiment, goede film
mn zusje moest m nu dus met duits kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef morgane het volgende:
Zeker goede film, we moesten m verplicht kijken met Duits. Op sommige momenten keek de helft van de meiden naar t plafondmaar ik kan wel wat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mocht pietje m nog willen zien niet lezen dus
[ Bericht 29% gewijzigd door swarmahoer op 06-10-2008 15:15:18 ]Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.eztv.it, meestal maandagsquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet! op welke dag is californication downloadbaar?
Thanx voor de tip, vandaag blijkbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet! op welke dag is californication downloadbaar?
gister speculaastaart gemaaktquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha gevulde speculaasIk zou bijna naar de winkel gaan om het te halen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
gister speculaastaart gemaakt![]()
Hij was lekkkkkkkkeerrrrrrrrr
Klopt helemaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Die film is toch naar aanleiding van het Stanford Prison Experiment gemaakt of niet? Heb nog ergens die wetenschappelijk artikelen van liggen dacht ik...
The Wave is inderdaad ook wel confronterend. Das Experiment kun je nog niet heel lang geleden gezien hebben, want die stamt pas uit 2001quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:01 schreef LastRequest het volgende:
The Wave hebben wij ook gekeken op school, freaky..
En Das Experiment heb ik volgens mij toen ik heel jong was gekeken, zou ik eigenlijk nog eens opnieuw moeten doen.. maar ik heb geen zin in ernstige dingen enz.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Hoe bouw je zoiets? Heb er nog nooit van gehoord
Hmm dan heb ik er gewoon flarden van gezien, ik kan me er namelijk wel iets van herinneren.. vandaar dat ik dacht dat het lang geleden wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef Mikkie het volgende:Das Experiment kun je nog niet heel lang geleden gezien hebben, want die stamt pas uit 2001
.
owquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]tis gewoon gevulde speculaas
Beter nadenken voordat je me een kut noemt, trutquote:
Stommerd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter nadenken voordat je me een kut noemt, trut
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen #223 - Met oliebollen en gevulde speculaas en buikpijn
"e:Op maandag 6 oktober 2008 16:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe vul je je dag effectief met niks doen; ga met het openbaar vervoer![]()
trein in Wijchen 10 minuten te laat, waardoor ik de 5 min verlate stoptrein naar Arnhem moest nemen, en dus ook een bus later, tot ik eindelijk om 1330 voor de FEM aankwam. Alleen had ik toen al in het Auditorium moeten zitten...
Terugweg ging ook al zo lekker
Welcome to my world.quote:
Smam maakt met dr verjaardag (en met broertjes verjaardag), die liggen allebei rond sinterklaas, pepernotentaart. Komt op t zelfde neer maar vind t niet zoo lekker. Doe mij dan maar kwarkquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Hoe bouw je zoiets? Heb er nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |