www.eztv.it, meestal maandagsquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet! op welke dag is californication downloadbaar?
Thanx voor de tip, vandaag blijkbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet! op welke dag is californication downloadbaar?
gister speculaastaart gemaaktquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha gevulde speculaasIk zou bijna naar de winkel gaan om het te halen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
gister speculaastaart gemaakt![]()
Hij was lekkkkkkkkeerrrrrrrrr
Klopt helemaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Die film is toch naar aanleiding van het Stanford Prison Experiment gemaakt of niet? Heb nog ergens die wetenschappelijk artikelen van liggen dacht ik...
The Wave is inderdaad ook wel confronterend. Das Experiment kun je nog niet heel lang geleden gezien hebben, want die stamt pas uit 2001quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:01 schreef LastRequest het volgende:
The Wave hebben wij ook gekeken op school, freaky..
En Das Experiment heb ik volgens mij toen ik heel jong was gekeken, zou ik eigenlijk nog eens opnieuw moeten doen.. maar ik heb geen zin in ernstige dingen enz.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Hoe bouw je zoiets? Heb er nog nooit van gehoord
Hmm dan heb ik er gewoon flarden van gezien, ik kan me er namelijk wel iets van herinneren.. vandaar dat ik dacht dat het lang geleden wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef Mikkie het volgende:Das Experiment kun je nog niet heel lang geleden gezien hebben, want die stamt pas uit 2001
.
owquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]tis gewoon gevulde speculaas
Beter nadenken voordat je me een kut noemt, trutquote:
Stommerd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter nadenken voordat je me een kut noemt, trut
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen #223 - Met oliebollen en gevulde speculaas en buikpijn
"e:Op maandag 6 oktober 2008 16:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe vul je je dag effectief met niks doen; ga met het openbaar vervoer![]()
trein in Wijchen 10 minuten te laat, waardoor ik de 5 min verlate stoptrein naar Arnhem moest nemen, en dus ook een bus later, tot ik eindelijk om 1330 voor de FEM aankwam. Alleen had ik toen al in het Auditorium moeten zitten...
Terugweg ging ook al zo lekker
Welcome to my world.quote:
Smam maakt met dr verjaardag (en met broertjes verjaardag), die liggen allebei rond sinterklaas, pepernotentaart. Komt op t zelfde neer maar vind t niet zoo lekker. Doe mij dan maar kwarkquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Hoe bouw je zoiets? Heb er nog nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |