Vreetzakquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kg er in die grootste bolletje zakken zit, maar heb er al 3,5 op om precies te zijn
Swarma kennende zou dat zomaar kunnenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een breezersletje?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een breezersletje?
en over wie gaat het ? en waarom zijn er geen anderequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Long story short:
Ruzie met vervangende instructeur omdat "mijn toontje hem niet aanstond, en hij na 3x waarschuwen er kotszat van is". Meneer claimde dat we dan wel op een andere manier verder gingen, ik quote:
"Dan geef ik je wel geen commentaar meer, betaal je mij gewoon 50 euro per keer, rijden we een rondje, vind ik ook best"
Nouja, dat soort zaken stel ik niet echt op prijs, vooral daar ik alleen sarcastisch reageerde op commentaar, wat ik altijd doe...
Morgen dus maar een gesprek hebben met die vent, kijken of ie voor rede vatbaar is. Als niet, proberen geld voor examen terug te krijgen, als niet mogelijk er wss 200 eu bij inschieten, daar deze kerel momenteel de enige instructeur voor motor daar is, en ik écht niet met hem meer ga rijden
Ik zou zeggen plan eens een lesje in bij Knoop ofzo, of Lam, al was het maar om je zelfvertrouwen iets op te beurenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Richard van Nova
Anderen zijn wss ziek ofzoNormaal had ik echt een relaxte instructeur
Dit was trouwens ook de kerel die mij 3 lessen voor mn eerste examen zegmaar mijn gehele zelfvertrouwen ontnam door met een huge pile commentaar te komen
Examen is overigens al de 20e, dus beetje kortdag(kan niet meer afzeggen, is tot 3 weken vantevoren
)
Af en toe een paar van die dingen snaaien is wel okay. Maar aangezien ik dan blijf vreten (net als met koekjes en allerlei andere shit), haal ik het gewoon niet meer in huis.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik hou dus echt niet van gewoon pepernoten.. alleen met thee erbij ofzo, anders ist veel te droog.
Chocoladepepernoten zijn welmaar beter eet ik die niet
Richting Beuningen, maar het is echt super dicht bij Nijmegen hoor, zegmaar net buiten het industrieterreinquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Hij zit in WeurtWaar ligt dat ergens
Dabedoelikquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Af en toe een paar van die dingen snaaien is wel okay. Maar aangezien ik dan blijf vreten (net als met koekjes en allerlei andere shit), haal ik het gewoon niet meer in huis.
In een keer?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blijven vreten kan ook goed zijn... Ik heb vandaag 1 hele krop sla op
Da's inderdaad niet erg, maar pakken koekjes en zakken kruidnoten zijn dan weer minderquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blijven vreten kan ook goed zijn... Ik heb vandaag 1 hele krop sla op
Dat was dus de traumahelicopter.. LG was erbij, wel naarquote:Nijmegen, 05-10-2008 o Zondagmiddag rond 17.30 uur vond op het Stationsplein, ter hoogte van de Van Diemerbroeckstraat, een aanrijding plaats tussen een fietsster en een bus. Hierbij raakte de vrouw, vermoedelijk ernstig, gewond.
dus je stuurt naar je vriendin n mailtje terug en ook nog een naar caliquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
Nah, maar ik ben niet zo'n mail beest en dan krijg ik zo af en toe een mailtje van een vriendin, mijn zusje, mijn moeder, een tante. En dan stuur ik ze meestal (als het niet dringend is) een mailtje terug maar dan allemaal in een keer. Plus dat ik er ook nog eentje naar Cali wilde sturen
Anders schreef ik wel 'mijn' vriendinquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus je stuurt naar je vriendin n mailtje terug en ook nog een naar calidat is attent
pics van je zusje?
Heerlijke film man, Gibson is koning in die filmquote:
quote:"We made a deal.
If she'd stop hooking, I'd stop shooting people.
.
.
.
Maybe we were aiming high."
Die is wel aardig ja. Dunne verhaallijn maar de film kijkt op zich wel makkelijk weg hèquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net de film "21" gekeken, over blackjack (cardcounters). Redelijke film, beetje slap verhaal maar 't spreekt erg tot de verbeelding dus toch wel leuk.
Ik haat m'n internetverbinding![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |