quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik was echt van 'wtf' toen 'ie op een dag uit zn huisje kwam en er 2 enorme ballen onderhingeneerst had 'ie ze lekker weggestopt omdat t koud was
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik was echt van 'wtf' toen 'ie op een dag uit zn huisje kwam en er 2 enorme ballen onderhingeneerst had 'ie ze lekker weggestopt omdat t koud was
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prince Charming heet 'ie.Eerst was het Princess Fiona, maar het bleek (na een aantal weken!) een mannetje te zijn
Tering wat een haarbalquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prince Charming heet 'ie.Eerst was het Princess Fiona, maar het bleek (na een aantal weken!) een mannetje te zijn
had die er ook bij gegooitquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat maar langzaamaan wat huishoudelijke taakjes doen,
net de was aangezet nu maar eens afwassen
Als je toch bezig bent: ik heb hier nog wel wat spul liggen dat gestreken moet worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat maar langzaamaan wat huishoudelijke taakjes doen,
net de was aangezet nu maar eens afwassen
Pittige docu over geloof, 9/11 en het bancaire systeem in de wereld. Deel II weet ik (nog) niet want die ga ik zo kijkenquote:
Het eerste is lekker, het tweede is inderdaad minder. Ben vrij blij dat ik niet aan beleggingen doe maar gewoon lekker een spaarrekening tegen een leuk percentage hebquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb schandalig uitgeslapen omdat ik gister ontzettend kut op een luchtbed heb geslapen
.
AEX -6%, lekker wakker worden.
Ik gelukkig ook niet, maar voor de economen onder ons is 't al weken reuze interessantquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Ben vrij blij dat ik niet aan beleggingen doe maar gewoon lekker een spaarrekening tegen een leuk percentage heb
Billen knijpenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, maar voor de economen onder ons is 't al weken reuze interessant.
Nee! ik ben sterk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef Mikkie het volgende:
Wedden dat jij al eerder begint aan die koekjes
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja zoiets wilde ik er ook van makenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Doe maar morgen, anders moet je donderdag weer nieuwe koekjes halen
Wat voor koekjes heb je eigenlijk gehaald?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stop talking about the damn cookies
Zo krijg ik er alleen maar zin in
gevulde speculaasquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor koekjes heb je eigenlijk gehaald?
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:
Wat voor koekjes heb je eigenlijk gehaald?
ik haal het normaal ook niet in huis, maar je moet soms wat hebben liggen voor visite enzo, dus dacht ik van de week bij AH: "oeh lekker gevulde speculaas en pepernoten"quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Ik heb al weken geen koekjes of snoepjes oid in huis gehaald, maar nu begint het toch wel te jeuken
Daarom haal ik het ook echt last-minute in huis, maar liefst helemaal nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal het normaal ook niet in huis, maar je moet soms wat hebben liggen voor visite enzo, dus dacht ik van de week bij AH: "oeh lekker gevulde speculaas en pepernoten"Maar weleggen heeft niet gewerkt, allebei zijn van het weekend gesneuveld
Oeh chocoladebiscuits!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo kamer is weer schoon + gestofzuigd, ik ben echt goed bezig vandaag
En ik heb chocoladebiscuits gehaald Mik
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Adelante het volgende:
Maar goed het ging voer koekjes. Mergpijpjes zijn ook wel lekker en die grote roze koeken zijn natuurlijk onweerstaanbaar
Lol @ Moblo in het sesslowchattopicquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet
als ik daar iedereen van uitnodig kan ik weer opnieuw gaan verbouwen.
helemaal als Mikkie gaat airhockeyen met de katten, want die glijden zo goed op het laminaat
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Eigenlijk heb je er wel een paar verdiend na je harde poetswerk, vind je niet?
Kunnen ook koekjes zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan gelukkig. Straks alleen nog avondeten halen.
In dit geval nietquote:
Zeker waar, absoluut de moeite waard voor wie 'm nog niet gezien heeft. Heb jij geen stage vandaag trouwens?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik kijk trouwens das experiment, goede film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |