Sowieso laat je je naaien als je geld dokt om notes te bekijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
als je een abbo van 3 20 neemt kan je ook je notes bekijkenje bent genaait pietje
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
ja want jij hebt ook n abbo om die reden
En deze ook...pff...mijn ogen zijn wel opengegooid zeg. Ik moet het nog even gaan verwerken, want een bepaalde keuze de ik in gedachte had voor mijn toekomst begin ik opeens mijn twijfels over te krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor de kritische mens:
Zeitgeist Addendum online
1 was iig de moeite waard.
waar gaat t dan overquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:00 schreef Swine het volgende:
[..]
En deze ook...pff...mijn ogen zijn wel opengegooid zeg. Ik moet het nog even gaan verwerken, want een bepaalde keuze de ik in gedachte had voor mijn toekomst begin ik opeens mijn twijfels over te krijgen.
kopenkopenkopen kopeeuuhhh!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde vroegah ook altijd een hamster, of een knijn, nooit gehad
Dat kun je nu toch alsnog regelen? Ik heb vroegâh een konijn gehad maar die werd ziek en ging vlak erna de pijp uit. Daarna nooit meer een huisdier gehad. Misschien over een aantal jaar wel weer, maar dan wel een beest waar je iets aan hebt (dus geen vogels, vissen e.d.).quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde vroegah ook altijd een hamster, of een knijn, nooit gehad
nee, nog niks van gemerktquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:17 schreef Mikkie het volgende:
Owh en voor al die utorrentfanboys hier: moet je nog een minimale ratio hebben bij utorrent? Bij Azureus moest je minimaal 0.95 hebben, anders werd je downloadsnelheid gecapt.
die beesten stinken, dus bereid je voorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi ja ik ga een hamster vragen voor mijn verjaardag
eentje die de afwas doet ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kun je nu toch alsnog regelen? Ik heb vroegâh een konijn gehad maar die werd ziek en ging vlak erna de pijp uit. Daarna nooit meer een huisdier gehad. Misschien over een aantal jaar wel weer, maar dan wel een beest waar je iets aan hebt (dus geen vogels, vissen e.d.).
Een vrouw als huisdier wil ik sowieso. Ik ga na m'n studententijd toch niet meer zelf poetsen enzo, daar neem ik een vriendin voorquote:
Ja dat kan toch ook helemaal niet, moet ik de hele tijd met dat beest gaan slepenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die beesten stinken, dus bereid je voor
laat m bij je ouders staan, heb je er alleen in t weekend last vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat kan toch ook helemaal niet, moet ik de hele tijd met dat beest gaan slepen
Of gewoon meer thuis zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat kan toch ook helemaal niet, moet ik de hele tijd met dat beest gaan slepen
tja dan zitten er 2 dingen op, of de naam veranderen of gewoon stug volhouden dat het toch een meisje isquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef morgane het volgende:
[img=http://img206.imagevenue.com/loc31/th_83648_prince_charming_122_31lo.JPG]
[ link | afbeelding ]
Prince Charming heet 'ie.Eerst was het Princess Fiona, maar het bleek (na een aantal weken!) een mannetje te zijn
de witte hond is gewoon wat modebewusterquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef Mikkie het volgende:
Oh my god hoe stupide ben je
Loopt hier een vrouw langs, twee honden bij zich. Een zwarte, die je amper ziet...gewoon aan de lijn. En een witte die enorm opvalt, en die heeft een fluorescerend vestje aan..
Ik was echt van 'wtf' toen 'ie op een dag uit zn huisje kwam en er 2 enorme ballen onderhingenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja dan zitten er 2 dingen op, of de naam veranderen of gewoon stug volhouden dat het toch een meisje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |