Vakken Nederlands in deeltijd volgen is ook zo erg.. Allemaal van die herintredende huisvrouwen. Bloedirritant. Ook inderdaad dat vragen stellen. Al meerdere keren voorgekomen dat er bij een artikel in het Engels gevraagd werd of er ook ergens een vertaling was.. kom op zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gooi iets tegen hun hoofd aan.
Wij hebben van die 40ers die besloten hebben dat ze toch nog Psychologie willen gaan doen... Altijd de enige mensen die vragen stellen tijdens colleges.
En als je nou wel gewoon serieus met je studie bezig bent, dat belangrijk vindt en daar tijd aan besteedt? Ben je dan niet welkom?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb jij geen "van 9 tot 5" mentaliteit maar eerder een "van 11 tot 2" of "vandaag even niet"? Voer je eigenlijk bijna niets uit? Ben je meer vrij dan iets anders?
Mooi, welkom in dit topic!
Dan heb je toch geen tijd voor fokquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef Naamah het volgende:
[..]
En als je nou wel gewoon serieus met je studie bezig bent, dat belangrijk vindt en daar tijd aan besteedt? Ben je dan niet welkom?
Ik heb nu toch geen gereedschap bij de hand, maar vanavind misschien iddquote:
Klinkt als mijn planning.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef Muis006 het volgende:
Zucht,
Ik stond om 8 uur op en dacht: ik ga eens lekker productief zijn!
Inmiddels is het half 12 en moet ik nog studeren, opruimen, douchen en straks naar een vergadering van mijn werk
Tuurlijk welquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen tijd voor fok
Hier ook jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Ik was wel al om 8 uur wakker, alleen ben tot half 10 blijven liggen. Had goede plannen om vanmiddag nog te studeren, maar net belde al iemand op dat ze op bezoek kwam en daar kan ik dan weer geen nee tegen zeggen.
Mijn kamer opruimen is een lange-termijn project.
En dan zeker alles op het laatste moment doen..quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ach... wij moeten ons huis nog afmaken... dus nu hebben we een familie housewarming geplanned zodat we meteen een deadline hebben
Pffquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet
als ik daar iedereen van uitnodig kan ik weer opnieuw gaan verbouwen.
helemaal als Mikkie gaat airhockeyen met de katten, want die glijden zo goed op het laminaat
Dat lijkt me een vet planquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet
als ik daar iedereen van uitnodig kan ik weer opnieuw gaan verbouwen.
helemaal als Mikkie gaat airhockeyen met de katten, want die glijden zo goed op het laminaat
Nijmegenaren hebben aan één slowchattopic niet genoeg?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 sluit aan bij de collectieve SC-verhuizing
nopequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nijmegenaren hebben aan één slowchattopic niet genoeg?
Het ergste is dat ik soms met sommige, inclusief jou! ook nog gewoon hele gesprekken op msn zit te voerenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nijmegenaren hebben aan één slowchattopic niet genoeg?
Zegt de informatiekunde studentquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi is een neeeheeerd :")
Hierbij nodig ik mezelf uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
PffNou wanneer ga je een keer Lasagna voor me maken dan
Daar is vast niet iedereen het mee eenschquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah dat is nu eenmaal de leukste studiestad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |