Vakken Nederlands in deeltijd volgen is ook zo erg.. Allemaal van die herintredende huisvrouwen. Bloedirritant. Ook inderdaad dat vragen stellen. Al meerdere keren voorgekomen dat er bij een artikel in het Engels gevraagd werd of er ook ergens een vertaling was.. kom op zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gooi iets tegen hun hoofd aan.
Wij hebben van die 40ers die besloten hebben dat ze toch nog Psychologie willen gaan doen... Altijd de enige mensen die vragen stellen tijdens colleges.
En als je nou wel gewoon serieus met je studie bezig bent, dat belangrijk vindt en daar tijd aan besteedt? Ben je dan niet welkom?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb jij geen "van 9 tot 5" mentaliteit maar eerder een "van 11 tot 2" of "vandaag even niet"? Voer je eigenlijk bijna niets uit? Ben je meer vrij dan iets anders?
Mooi, welkom in dit topic!
Dan heb je toch geen tijd voor fokquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef Naamah het volgende:
[..]
En als je nou wel gewoon serieus met je studie bezig bent, dat belangrijk vindt en daar tijd aan besteedt? Ben je dan niet welkom?
Ik heb nu toch geen gereedschap bij de hand, maar vanavind misschien iddquote:
Klinkt als mijn planning.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef Muis006 het volgende:
Zucht,
Ik stond om 8 uur op en dacht: ik ga eens lekker productief zijn!
Inmiddels is het half 12 en moet ik nog studeren, opruimen, douchen en straks naar een vergadering van mijn werk
Tuurlijk welquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen tijd voor fok
Hier ook jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Ik was wel al om 8 uur wakker, alleen ben tot half 10 blijven liggen. Had goede plannen om vanmiddag nog te studeren, maar net belde al iemand op dat ze op bezoek kwam en daar kan ik dan weer geen nee tegen zeggen.
Mijn kamer opruimen is een lange-termijn project.
En dan zeker alles op het laatste moment doen..quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ach... wij moeten ons huis nog afmaken... dus nu hebben we een familie housewarming geplanned zodat we meteen een deadline hebben
Pffquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet
als ik daar iedereen van uitnodig kan ik weer opnieuw gaan verbouwen.
helemaal als Mikkie gaat airhockeyen met de katten, want die glijden zo goed op het laminaat
Dat lijkt me een vet planquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet
als ik daar iedereen van uitnodig kan ik weer opnieuw gaan verbouwen.
helemaal als Mikkie gaat airhockeyen met de katten, want die glijden zo goed op het laminaat
Nijmegenaren hebben aan één slowchattopic niet genoeg?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 sluit aan bij de collectieve SC-verhuizing
nopequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nijmegenaren hebben aan één slowchattopic niet genoeg?
Het ergste is dat ik soms met sommige, inclusief jou! ook nog gewoon hele gesprekken op msn zit te voerenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nijmegenaren hebben aan één slowchattopic niet genoeg?
Zegt de informatiekunde studentquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi is een neeeheeerd :")
Hierbij nodig ik mezelf uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
PffNou wanneer ga je een keer Lasagna voor me maken dan
Daar is vast niet iedereen het mee eenschquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah dat is nu eenmaal de leukste studiestad
Nijmegen slowchatquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:41 schreef Litso het volgende:
Whoa, wat een drukte opeens
Waar komt dit allemaal vandaan? (welke SC dus, niet welke stad)
(ik zit zelf ook in Nijmegen momenteel, BliXem Internet Services, in het Mercator 1 gebouw op/bij de universiteits campus)
zOMG, REALLY?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:49 schreef Litso het volgende:
Hey, maar jullie komen uit Nijmegen? In STA loopt daar ook een reeks over
Kom ook naar de meet vrijdag dan, remlof haalt je wel op.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kom van de 'Lada's van voor 1950'SC uit PTA is het ook altijd zwaar druk.
Maakt niet uit knul, iedereen maakt fouten.quote:
Zeg, zullen wij voortaan eens samen gaan reizenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom uit Beuningen dus ik mag eigenlijk niets slechts zeggen over Nijmegenmaar 013 is mijn studentenstad dus wat moet je anders?
Haha ja ik ben ook officieel inwoonster van Tilburg (vooral doordeweeks eigenlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik woon niet meer in Beuningen, sorry! Ik woon nu in het altijd gezellige Brabant
Doen Litso! Sander gaat ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom ook naar de meet vrijdag dan, remlof haalt je wel op.
Heh wat toevallig! Bij mijn broer is dat ook een keer gebeurtquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook officieel inwoonster van Tilburg (vooral doordeweeks eigenlijk) maar in het weekend ben ik in Maas en Waal
.
Er gaat niets boven Maas en Waal.
Beuningen is niet m'n favoriete dorp trouwens zegt iemand die er werkt. Er is echt bijna geen fatsoenlijke buiten-de-blauwe-zone-maar-dichtbij-het-centrum parkeerruimte voor als ik moet werken
. En ze hebben er een keer de spoiler van m'n vriendjes auto afgetrokken
.
Omg echt SUPERTOEVALLIG gewoon!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heh wat toevallig! Bij mijn broer is dat ook een keer gebeurt
Ik woon ook al niet in 013quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook officieel inwoonster van Tilburg (vooral doordeweeks eigenlijk) maar in het weekend ben ik in Maas en Waal
.
Er gaat niets boven Maas en Waal.
Beuningen is niet m'n favoriete dorp trouwens zegt iemand die er werkt. Er is echt bijna geen fatsoenlijke buiten-de-blauwe-zone-maar-dichtbij-het-centrum parkeerruimte voor als ik moet werken
. En ze hebben er een keer de spoiler van m'n vriendjes auto afgetrokken
.
quote:
Ach, Tilburg is de 2 na crimineelste stad van Nederland, Eindhoven stond op 1. Helmond en Beuningen zullen wel meevallen I guessquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik woon ook al niet in 013maar in het gehucht dat Helmond heet
. Volgens mij is hier de kans nog groter dat je spoiler van je auto afgetrokken wordt, dan in Beuningen.
Epic fail, ik had em niet meteen doorquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heh wat toevallig! Bij mijn broer is dat ook een keer gebeurt
Haha! welkom trouwens hierquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Epic fail, ik had em niet meteen door
Ik dacht laat ik maar eens kijken na je opmerkingquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha! welkom trouwens hiernog even en echt heel Nijmegen zit hier
Edoch, niet iedereen kan hier zeggen dat er vorige week iemand in zijn straat is doodgeschotenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Er zijn genoeg steden die foute wijken hebben, elke stad heeft er wel een of meerdere.
stoerheidquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Edoch, niet iedereen kan hier zeggen dat er vorige week iemand in zijn straat is doodgeschoten
die asielzoekerquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou wees er maar trots op
Moet ik nu ook gaan patsen met mannen op bruggen enzo?
Jawel hoor, you know you love mequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
zég, beetje mij afkatten? Krijg je ook geen Lasagna meer![]()
Uh! die is alleen voor mij!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is de lasagna-meet bij moblo?
Je weet hoe onhandig ik ben met uitsprakenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ik ben op zich wel beschaafd, ik vat 't maar als compliment op.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is de lasagna-meet bij moblo?
Kweet niet, maar door die post van Moblo zie ik jou niet echt welkom zijn in dat huis, voor de veiligheid van de katten en zulksquote:
juistemquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kweet niet, maar door die post van Moblo zie ik jou niet echt welkom zijn in dat huis, voor de veiligheid van de katten en zulks
Gossip Girlquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
xoxo, Gossip Girl
Hm, die post moest dus ergens anders onder, hehe.
Jah die moest onder jouw 'you know you love me post' maar ik had 't schermpje openstaan en toen werd ik ff weggetrokken bij de pc en vergeten 't scherm te vernieuwen en toen waren er ineens heul veul posts meer!quote:
Ik heb het serieus een half seizoen gezien, omdat ik hoopte dat Kirsten Bell er nog in zou verschijnenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu zet je Mikkie wel neer als een barbaar Moblo..
Hij kan er ook niets aan doen dat hij lomp is.
Ja kijk, daar gaat het al mis. Je mist zoveel als niet-vrouw zijnde. Tieten bijvoorbeeld. Echt jammerquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Tis een vrouwenserie. Ik ben geen vrouw.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja kijk, daar gaat het al mis. Je mist zoveel als niet-vrouw zijnde. Tieten bijvoorbeeld. Echt jammer.
ik kijk het ook niet, gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Tis een vrouwenserie. Ik ben geen vrouw.
Ik kan staand plassenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja kijk, daar gaat het al mis. Je mist zoveel als niet-vrouw zijnde. Tieten bijvoorbeeld. Echt jammer.
Anytimequote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef LastRequest het volgende:
Litso zal ik eens een mooie confession doen?
Ik zat in het eerste jaar bij je in de klas haha. Dat meisje met de moeilijke naam om het maar even enigszins anoniem te houden hieroquote:
Je hebt een lesbische relatie en er is een tape gelektquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef LastRequest het volgende:
Litso zal ik eens een mooie confession doen?
ik weet jouw naam ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zat in het eerste jaar bij je in de klas haha. Dat meisje met de moeilijke naam om het maar even enigszins anoniem te houden hiero
Pietquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt een lesbische relatie en er is een tape gelekt.
voor zover ik geproefd heb wat we eten...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan wel weer met me gegeten!
Ha, dan weet ik wie je bentquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zat in het eerste jaar bij je in de klas haha. Dat meisje met de moeilijke naam om het maar even enigszins anoniem te houden hiero
Neen, dacht dat het over Arnhem ging. ik heb vrijdag ook andere plannen, dus helemaal (quote:
Neuh dat hoeft de rest van de school ook niet te weten haha... maar ik dacht ik zeg het maar even, ook zo lullig als ik dat na maanden SC ineens meldquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ha, dan weet ik wie je bent
Ik wist niet dat je ook op FOK! kwam
Haten is verlatenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Neen, dacht dat het over Arnhem ging. ik heb vrijdag ook andere plannen, dus helemaal () naar Nijmegen is me wat ver
zelfs remlof komtquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Neen, dacht dat het over Arnhem ging. ik heb vrijdag ook andere plannen, dus helemaal () naar Nijmegen is me wat ver
Nu ga je te ver Pietermansquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sorry tegen Yashi zeggen, kom op, als er iemand weggeschopt wordt is zij 't.
ik vind dat je mag blijvenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Neuh dat hoeft de rest van de school ook niet te weten haha... maar ik dacht ik zeg het maar even, ook zo lullig als ik dat na maanden SC ineens meld
Ga ik er even van uit dat ik in jullie sc mag blijven he, sorry Yasha als dat onterecht is.
Jij mag altijd blijvenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Neuh dat hoeft de rest van de school ook niet te weten haha... maar ik dacht ik zeg het maar even, ook zo lullig als ik dat na maanden SC ineens meld
Ga ik er even van uit dat ik in jullie sc mag blijven he, sorry Yasha als dat onterecht is.
Dude, ik ook. Pinkpop = ranzige wc's dus hetzusjevan gebruikte plastuitenquote:
Iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Jericho geweldigmaar toen besloten die mongolen halverwege het tweede seizoen te kappen
![]()
En jij bent de koningin van de SC'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg op mijn kop van een niet nader te noemen persoon dat we te hard gaan en weer terug naar het Nijmegentopic moeten verkassen
Komt goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
zow, zodirect even wat minder aanwezig in de slowchat, moet even wat dingen gaan afslachten samen metin WoW
Maar in de tussentijd wel al jaren niks gezegd hebben he?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
zow, zodirect even wat minder aanwezig in de slowchat, moet even wat dingen gaan afslachten samen metin WoW
Ik heb je niet actief gevolgd ofzo haha, weet toevallig je username.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar in de tussentijd wel al jaren niks gezegd hebben he?
Ga jij nou ook al klimmen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga dadelijk in een hoekje zitten huilen hoor!
Of nog beter! ik klim morgen om half 7 op de brug en ik eis dat jullie mij je excuses komen maken!
Ah, niet nader te noemen persoon heeft zich gemeld.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
* roept zijn kornuiten op om terug te gaan naar STA
Neh, ik zeg tegenwoordig m'n username ook niet zomaar tegen iemand heur. Ik gebruik ook niet m'n echte naam in mijn profiel. Maargoed, ik heb nog wel een fotoboek waar ik aan te herkennen ben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb je niet actief gevolgd ofzo haha, weet toevallig je username.
Maar zit ook eigenlijk alleen in het Nijmegentopic
We moeten groningen inhalen, it's our destiny.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef LastRequest het volgende:
Maar moeten we anders ontopic hier ofzo? Piet wat wil je van ons!?
Haha nee Hetzusjevan was de niet nader te noemen persoonquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah, niet nader te noemen persoon heeft zich gemeld.
Maar moeten we anders ontopic hier ofzo? Piet wat wil je van ons!?
Deze had ik gemist. Ik neem aan dat jij nu in je laatste jaar zit toch? Ik heb wat vertraging opgelopen en doe nu pas stage (heb CODA en UBIQ gedaan). Zit jij niet bij Marcel in de minor?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef LastRequest het volgende:
Maar eindelijk iemand trouwens waarmee ik dan ontopic over de opleiding kan praten
Eens een keer iets anders dan altijd maar dat rechten of informatiekunde
Das nog maar 60 topics ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We moeten groningen inhalen, it's our destiny.
Volg een cursus CSI man, LRquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nee Hetzusjevan was de niet nader te noemen persoonvoor Piet vals beschuldigd wordt
Niet hierquote:
Kost dat veel tijd zo naast je studie, je minor? Ik ga er begin januari ook eentje bijdoen maar die moet ik zelf dus verdelen over de semesters.. Maar ik heb heel weinig vrije ruimte dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben idd met m'n minor bezig.. maar ik vertikte het een ICAminor te doen
Dus doe brandmanagement bij de HEAO, supervet!
Waar loop je stage? Oja wacht BliXem he? Bij Marcels wederhelft dus
NICEquote:
Jup, daar zit ik bij op de kamerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben idd met m'n minor bezig.. maar ik vertikte het een ICAminor te doen
Dus doe brandmanagement bij de HEAO, supervet!
Waar loop je stage? Oja wacht BliXem he? Bij Marcels wederhelft dus
Hmm bij ons is er gewoon een half jaar voor ingeruimd, dus tis niet naast m'n studiequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kost dat veel tijd zo naast je studie, je minor? Ik ga er begin januari ook eentje bijdoen maar die moet ik zelf dus verdelen over de semesters.. Maar ik heb heel weinig vrije ruimte dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.
In januari zijn er natuurlijk niet zoveel brandjes.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga er begin januari ook eentje bijdoen maar die moet ik zelf dus verdelen over de semesters.. Maar ik heb heel weinig vrije ruimte dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Ik ben van de kwaliteit, jij van de kwantiteit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je doet trouwens zelf ook niet echt je best int nijmegen topic
Ik moest echt lachenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In januari zijn er natuurlijk niet zoveel brandjes.
Klinkt best goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:08 schreef LastRequest het volgende:
CRIA is zeker nuttig, al ben ik blij dat ik em als eerste heb gedaan... omdat het toch vrij "gemakkelijk" is, soort basissemester eigenlijk. Maar idd usability vind ik onmisbaar, slecht dat je dat niet krijgt als je CRIA niet volgt.
De minor.. ehmmm we focussen ons op merken dus, allerlei soorten en typen, en daar gooien we een hoop modellen tegenaan, das een beetje HEAO-achtig natuurlijk. We leren kijken (dat is voor ons echt te makkelijk, de rest kan er geen kont van maar wij weten iedere vraag.. als we een film analyseren ofzo), en we leren nu PhotoshoppenMaar goed wij krijgen dan les in Indesign aangezien we dat al kunnen. We zijn al bezig met ons project, we hebben een merk gekregen en daar doen we onderzoek voor enzo, hoe dat het beste in de markt gezet kan worden.. dan maken we er een huisstijl bij en alles... en dat komt allemaal samen in een merkboek, supervet is het in ieder geval!
Ik ben toch wel aardig een slowchatveteraan, moet lukken hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Zeg, we kunnen ook met deze reeks proberen de Stage SC in te halen.
Stand: 673 tegen 2.
Ja die vond ik dus ook zo vet, en die gebruiken we nu weerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Klinkt best goed
Ik vond dat boek Brand Design ook erg tof. Ik weet niet meer welk vak dat was, maar wat we van Pim Boer kregen vond ik leuke lessen. Misschien maar 'ns kijken of ik daar ook wat over kan vinden
Game onquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben toch wel aardig een slowchatveteraan, moet lukken hoor
Ik zag 'm vandaag nog in mijn kast liggen, samen met Creativiteit Hoe?Zo! en Handboek Stijl de enige die ik de moeite waard vond om te houden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja die vond ik dus ook zo vet, en die gebruiken we nu weer
Classicquote:
Voel je niet schuldig, er waren nog doritos....quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
da's gezonder dan mijn verkade choco digestive
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
het is een slowchat hè? Dus alles is geoorloofd
Nou, de vorige keer dat ik dat dacht kreeg ik toch mooi een 72u banquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
het is een slowchat hè? Dus alles is geoorloofd
Ik snack nu broccoli en champignon-roomsaus die over zijn van m'n avondetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. wil eigenlijk nog iets snacken
maar weet niet wat
Vandaag denk ik weer een solide uurtje in die heerlijke wereld tussen "ik kan opstaan maar het hoeft nog niet " gezeten.quote:
Het duurt altijd te kortquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaag denk ik weer een solide uurtje in die heerlijke wereld tussen "ik kan opstaan maar het hoeft nog niet " gezeten.
* boksquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
en dat rijdt dan zo'n stoere brommer
stoere brommer? ik heet geen CPquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
en dat rijdt dan zo'n stoere brommer
Waarom gooi jij het altijd daarop bij vrouwen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zit weer in je maandelijkse periode he?
Ik kan 't ook wel een karaktertrek noemen, maar dat is ook niet echt een compliment.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom gooi jij het altijd daarop bij vrouwen?
Tja, ik kan wel een rant gaan houden over vrouwen en al hun gebreken, maar dat wordt ook nooit gewaardeerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan 't ook wel een karaktertrek noemen, maar dat is ook niet echt een compliment.
Wij zeggen dan altijd 'tik hem aan, baas!'quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Jezus, dacht dat je wel een beetje van de straat was.
Een boks? Als in dat je ff elkaars vuist aantikt? Om je medestander aan te tonen dat je positief op zijn/haar commentaar kijkt, cq aangeeft het eens te zijn met eerdergenoemd commentaar.
net als dat wij mannelijke gebreken gaan noemen...worden jullie ook niet blij vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel een rant gaan houden over vrouwen en al hun gebreken, maar dat wordt ook nooit gewaardeerd.
wij doen, de boks, x-boks en x-boks 360.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Wij zeggen dan altijd 'tik hem aan, baas!'
Pcies, gewoon leven en laten levenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
net als dat wij mannelijke gebreken gaan noemen...worden jullie ook niet blij van
*boks*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
net als dat wij mannelijke gebreken gaan noemen...worden jullie ook niet blij van
nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wij doen, de boks, x-boks en x-boks 360.
Ik heb het jou nog nooit zien doenquote:
Jij bent dan ook al dik twee maanden weg..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb het jou nog nooit zien doen
Oke, whatever, als jij dat denktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Californium het volgende:
ten eerste ben ik 1 maand wegen ten 2e: jij zal nooooooit de x-box of de x-box 360 doen! 100% zeker
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, whatever, als jij dat denkt![]()
(Lennart en ik hebben hem geperfectioneerd; geen rondjes meer draaien maar een circeltje tekenen in de lucht...)
Maar lekker fucking boeiend
echtscheidingsruzies? We hebben gewoon een discussiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
echtscheidingsruzies via Fok!
waar gaat het heen met de wereld
Oke laat maar ik ga wel niets meer zeggen....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
T 'is maar waar je je druk om maakt denk ik dan
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe harder ze ruzie maken, hoe meer ze elkaar missen.
voel de liefdequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke laat maar ik ga wel niets meer zeggen....
Kleine kansquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe harder ze ruzie maken, hoe meer ze elkaar missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |