Wat doe jequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:22 schreef Kersje86 het volgende:
Wooehoeee een slowchat, ben wel met huiswerk bezig maar geen colleges vandaag
Die's ook flink weggezaktquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[SOG SC] #6 - alles behalve studeren!
Mooi was die tijd, toen ik nog den scepter in mijner handen hadquote:
Ga jij dan hier de hele dag tegen jezelf aan praten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:06 schreef Litso het volgende:
Dan ben je hier niet meer welkom, lijkt me duidelijk he
Ga ik wel verder in de Stage SCquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:06 schreef Litso het volgende:
Dan ben je hier niet meer welkom, lijkt me duidelijk he
Samen met Sjoewe?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef Renesite het volgende:
Mooi was die tijd, toen ik nog den scepter in mijner handen had!
Dat was ik, samen met Sjoewe. Sjoewe nam Renésite over, Crossover nam vervolgens mij overquote:
Eerst ik en Jdude, toen lits en ik, toen sjoewe en lits toen crossover en sjoewe toen glowmouse en crossover toen lits en glowmouse.quote:
En daarvoor ergens ijsmeis, MutZ en Vork. Meer weet ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst ik en Jdude, toen lits en ik, toen sjoewe en lits toen crossover en sjoewe toen glowmouse en crossover toen lits en glowmouse.!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik lees net dat in Ernem woont. Dat is niet heul ver weg.
Volgens je profiel is dat wel ver wegquote:Woonplaats: Rotterdam
Welke oosterhout?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit in O'hout bij m'n ouders, studeer in R'dam (en heb daar een kamer).
Welke lay-out? Hier in silver issie goed jwtquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij mij wel, ziet er strak uit.
Misschien kan je later aan je kleinkinderen wel vertellen dat je nog in de eerste SES slowchat hebt gepostquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal hier ook wel niet zo heel veel komen denk ik
Zeg ik nu hè![]()
Precies: ik was er bijquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien kan je later aan je kleinkinderen wel vertellen dat je nog in de eerste SES slowchat hebt gepost
Wordt lastig om bij te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Welja, nog een SC. Dat wordt m'n 4e ongeveer
Mwah, 3 van de 4 zijn niet zo drukquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wordt lastig om bij te houden.
Ik heb in de eerste Vrolijk Verder en de eerste BeF gepost, dat zijn toch net wat grotere reeksen geweestquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien kan je later aan je kleinkinderen wel vertellen dat je nog in de eerste SES slowchat hebt gepost
Echt nog nooit van gehoordquote:Op zondag 28 september 2008 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is de vrolijk verder reeks?
jawel.quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
ontwerpen
realiseren
analyseren![]()
toch geen website ofzo?
Twee tentamens, een assessment. Een presenatie en nog een hoop leerdoelenquote:Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef Litso het volgende:
Moet je allemaal doen dan?
En Naamah, deed jij ook webdesign gebeuren?
8 tot half 5 ook goedquote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef Litso het volgende:
Huiswerk is voor mietjes
de echte stoere mannen zitetn van half 9 tot 5 vast op stage
zulke avonden/nachten verwacht ik zeer binnenkort helaasquote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Ik zat vannacht om 0200 nog werk te maken.
Nouja, dat, en omdat er gewoon mensen waren die een plek zochten om te slowchatten en we die niet eens hadden. En nu kunnen we iedereen die offtopic gaat gewoon hierheen kickenquote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
waarom?
omdat iedereen in de Onderwijsinstellingen-SC's hangt
maar dit is natuurlijk ook gezellig
En lang niet elke onderwijsinstelling is vertegenwoordigd met een SC natuurlijk!quote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
waarom?
omdat iedereen in de Onderwijsinstellingen-SC's hangt
maar dit is natuurlijk ook gezellig
Geeneen zelfs, het zijn allemaal informatieve topics. Aangezien dat nogal op de achtergrond raakte, ziehier een nieuwe plek voor de slowchatquote:Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
En lang niet elke onderwijsinstelling is vertegenwoordigd met een SC natuurlijk!
ja, ik heb geleestquote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over PM gesproken, beantwoordt de mijne eerst maar eens.
Oja.. klopt, dacht dat er ook SC tussen zaten! Vanaf vandaag heeft de UU ook (weer) een eigen topic, dus als er nog meer UU'ers hier zitten, meld je daar ook evenquote:Op maandag 29 september 2008 20:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Geeneen zelfs, het zijn allemaal informatieve topics. Aangezien dat nogal op de achtergrond raakte, ziehier een nieuwe plek voor de slowchat![]()
(damn, goede keus geweest)
Ik denk dat het INHOLLAND... of tegenwoordig INHolland topic niet veel soeps zou zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
En lang niet elke onderwijsinstelling is vertegenwoordigd met een SC natuurlijk!
Zou meer eens reeks in KLB worden zekerquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat het INHOLLAND... of tegenwoordig INHolland topic niet veel soeps zou zijn.
ter leed ende vermaeck misschien wel?quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat het INHOLLAND... of tegenwoordig INHolland topic niet veel soeps zou zijn.
Klagen over inholland is verspilde energie..quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou meer eens reeks in KLB worden zeker
blij?quote:Op maandag 29 september 2008 22:27 schreef Kersje86 het volgende:
moet ik blij zijn dat ik niet naar inholland ben gegaan?
Ach ja, zo erg is het allemaal niet.. de koffieautomaten doet het gelukkig wel altijdquote:Op maandag 29 september 2008 22:27 schreef Kersje86 het volgende:
moet ik blij zijn dat ik niet naar inholland ben gegaan?
Jup. Hier worden de snedige opmerkingen door cynische studenten nog niet ondergesneeuwd door josti'squote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier stiekem veel leuker en grappiger dan in KLB
zullen we hier anders ook maar 's beginnen over college vs les, faculteit vs school en universiteit vs hboquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup. Hier worden de snedige opmerkingen door cynische studenten nog niet ondergesneeuwd door josti's
nutteloze discussie...quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we hier anders ook maar 's beginnen over college vs les, faculteit vs school en universiteit vs hbo
ik had geen brood, maar een kliekje van gisteren mee:quote:
Ik koop 2 broden per week, minimaalquote:
mèn! Ik doe bijna 2 weken met een brood (in de vriezer dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik koop 2 broden per week, minimaal
En 's avonds heb ik echt gigantische honger
Good times, good times.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag mensen
Ook maar eens opgestaan vandaag
En nu aan het ontbijt![]()
Eierkoek en zo'n wafel met suiker. Straks nog een broodje Bapao, en dan red ik het wel weer tot 6 uur
Whehe, wat was je opdracht dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef Kersje86 het volgende:
zo weer lekker thuis en moet alweer huiswerk maken.. vanavond geen tijd -_- kwam erachter dat ik een opdracht helemaal verkeerd heb lopen doen.. kan ik nu opnieuw doen... gister 3 uur aan besteed
-_- wireframes blahhhh
Och, die dipjes horen erbij. Ik heb er op het moment ook even bar weinig zin in, maar dat komt wel weer goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Het is pittig maar wel leuk
Leuke universiteit ook, met erg leuke docenten (kleine faculteit, dus je bent geen nummer)
Maar zat/zit even in een motivatiedip, zo na de vakantie
Hier ook, maar wel een hele diepe volgens mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Maar zat/zit even in een motivatiedip, zo na de vakantie
Wireframes maken van hyves.nl en ryanair.nl gare opdracht toch joh... de website bestaat al gewoon... kan je het gewoon beetje overtekenen eigenlijk -_-quote:
Das idd wel een maffe opdrachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
Wireframes maken van hyves.nl en ryanair.nl gare opdracht toch joh... de website bestaat al gewoon... kan je het gewoon beetje overtekenen eigenlijk -_-
het is écht heel tof, en er is zat werk in de vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Naamah het volgende:
He Motorbloempje, jouw studie is echt vet! Dat ga ik hierna doen! Of nee.. ik zou gaan werken als ik klaar was.. Maar het lijkt me echt een superleuke studie, wie weet.. als ik ooit nog iets ga doen
bron: http://www.ru.nl/scholier(...)map/informatiekunde/quote:Onze maatschappij is doordrenkt met informatietechnologie (IT). Bij het vormgeven van die digitale samenleving draait het om meer dan computers alleen. Hoe mensen en organisaties deze gebruiken, is minstens zo belangrijk. Dit is het terrein van de informatiekunde. Als informatiekundige ben je ‘informatiearchitect’. Je onderzoekt hoe je de mogelijkheden, behoeften en eisen van IT, mensen en organisaties optimaal kunt vertalen naar een ontwerp: een informatiearchitectuur. In dit ontwerp worden zowel de techniek als de organisatie en de interactie met gebruikers vormgegeven. In de Nijmeegse opleiding informatiekunde staat de afstemming tussen mens, organisatie en IT centraal. Na de propedeuse ga je je inhoudelijk verder verdiepen in de kerngebieden van de informatiekunde zoals domeinmodellering, informatiesystemen, requirements engineering en architectuur. Ook bereid je je voor op je latere beroepspraktijk. In verschillende projecten pas je je kennis en techniek toe in de praktijk.
Toelatingseisen
Voor vwo’ers die vóór 2007-2008 zijn begonnen aan de Tweede Fase:
* vwo-diploma, met profiel:
- natuur en techniek/natuur en gezondheid/economie en maatschappij: rechtstreeks
- cultuur en maatschappij: + wiskunde A1 en 2 óf B1
Voor vwo’ers die in 2007-2008 zijn begonnen aan de aangepaste Tweede Fase:
* vwo-diploma, met profiel:
- natuur en techniek/natuur en gezondheid/economie en maatschappij: rechtstreeks
- cultuur en maatschappij: + wiskunde A óf B
Overig:
hbo-propedeuse (neem voor meer informatie contact op met de studieadviseur)
colloquium doctum (zie brochure colloquium doctum)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
het 'hoofdvak' van mijn opleiding is requirements engineering.
Het doel is om uiteindelijk op een eenduidige manier aan de bouwers (programmeurs etc.) uit te kunnen leggen welk programma een bedrijf nodig heeft.
Daarnaast is het van belang om de bedrijven te kunnen vertellen wat de mogelijkheden zijn, zodat men niet op koeien met gouden hoorns hoopt.
De schakel tussen IT-ers en Bedrijven dus, als het ware
Da's op de HAN ofzo of niet? Een vriendin van me doet dat in Arnhem geloof ik..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Litso het volgende:
Communicatie hier, maar wel met Multimedia Design erachter, dus zal wel flink verschillen
Blond en klein, hoeveel ken je d'r daarvan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef Litso het volgende:
The very same
Misschien ken ik d'r, er lopen niet bijzonder veel dames rond
Ze heeft 318 hyvesvriendjes, misschien zit je er wel bij haha!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:00 schreef Litso het volgende:
Te algemeen. Je hoeft d'r naam niet te posten hoor, zou ik zelf ook niet blij mee zijn
Da's ook niet fijn..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:28 schreef Bintie het volgende:
Pfft, gewoon les tijdens de tentamenweek!
Met behulp van..? PHP?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:21 schreef Litso het volgende:
Zoo, bijna klaar met m'n analyserapport. Hopelijk binnenkort eindelijk websites bouwen
Notepad++ is een programma om te programmeren neem ik ff aan, ik gebruik Eclipsequote:
Ik heb lang geleden frontpage (quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar bouw jij mee dan? In 2000 ben in begonnen ofzo, met Frontpage, daarna snel overgestapt naar gewoon html, volgens mij heb ik ooit heel ff met tables gewerkt maar dat was ook niets.
Als ik het doe, dan doe ik het nu met css en div-tags, en gebruik ik een php scriptje om de pagina's in te laden (geschreven door m'n webhost). Maar ik blog alleen met wordpress dus meestal pas ik gewoon een theme aan, tegenwoordig te lui om nog zelf iets leuks te maken
.
Niet dat ik er zo goed in ben trouwens hoor, maar vond het altijd wel leuk om ermee te stoeien. PHP heb ik echter nooit gesnapt / me goed in verdiept.
Vroeg iemand of ik dat kon maken.. 't is voor een kleine bedrijfssite van iemand die ik ken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Litso het volgende:
Waarom niet gewoon met Flash?
(en vanuit een design & usability oogpunt, waarom zou je dit willen?)
Webdesign klinkt leuk! Ja vrijdags op het eind van de dag is idd ook niets.. ga je d'r wel heen dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef Kersje86 het volgende:
hahha zoiets heb ik ook.. alleen niet echt verplicht... ik heb half 11 tot half 1 Webdesign.. uur pauze... 2 tussenuren en vanaf half 4 tot half 6 hebben we 2 hoorcolleges! wie is nou zo goed om eind van de dag een hoorcollege te plannen... iedereen is dan bekaf
Dat is stagequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:46 schreef Litso het volgende:
Ma t/m vr half 9 tot 5, het zal wel nooit wennen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef Kersje86 het volgende:
weee lekker dagje vrij .... ben inmiddels voor de 3e x 20 geworden -_-
een erg bekende situatiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:12 schreef Naamah het volgende:
Ik moet vandaag trouwens werken aan een opdracht die ik eigenlijk helemaal niet begrijp.. Niks verschrikkelijkers dan dat! Ik heb echt veel liever iets dat tien keer zo veel werk is en dat ik gewoon begrijp dan zoiets waar ik net niet helemaal kan bevatten. Bah, uitstelgedrag krijg je daarvan!
Onno Kosters. Geen idee hoe bekend hij is, mij zei het niks in elk gevalquote:
Ik snap niet hoe je voor de 3e keer 20 kan worden? Maar evengoed:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef Kersje86 het volgende:
weee lekker dagje vrij .... ben inmiddels voor de 3e x 20 geworden -_-
Ze is 22 gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik snap niet hoe je voor de 3e keer 20 kan worden? Maar evengoed:
Tof! Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
en daarna naar Rotterdam voor Les Miserables
hoezo niet? ik word gewoon niet ouder dan 20 .. als ik EIGENLIJK 22 word, ben ik dus voor de 3e keer 20 geworden... je word eerst een x 20 dan 21 = 2e x 29 en dan 22 = 3e keer 20 snap jequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je voor de 3e keer 20 kan worden? Maar evengoed:
Gefeliciteeeeerd!
Een psp gekregen? Superleuk
! Die kan je vast wel op stilstand zetten en meenemen naar saaie hoorcolleges
.
PS: wtf loopt fok toch te ouwehoeren zeg![]()
Gewoon uit protest naar huis gaan om 5 uurquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag gewerkt.. mensen die tot 10 over 5 in de winkel blijven moeten dood. Snap dan gvd dat wij willen sluiten en naar huis willen
![]()
. (En nee we mogen niet naar ze toelopen en zeggen dat we gaan sluiten en dat ze naar de kassa moeten.. pfft).
Mja 5min. voor sluitingstijd moeten we spullen binnen zetten en gaat één deur al dicht.. Daarna moeten de kassa's nog naar achter, geteld worden etc etc etc.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon uit protest naar huis gaan om 5 uur![]()
Anders betalen ze maar langer
Bij mij op m'n werk zijn we nog altijd tot 10 over 5 bezig met spullen binnenzetten. Eerst mochten sommige klanten (die snel iets moesten hebben) nog naar binnen, maar inmiddels niet meer
nah kom al een jaar over de vloer... sinds afgelopen 2 maanden kan ik haar op de vrijdagavond lekker aaien als ik binnenloop... en dan rest van het weekend is ze wisselvallig.. erg jammer idd... ik moet altijd opletten waar ik loop als ik ergens heen ga... naar toilet... uitstappen bed... bang dat ze me in haar vizier heeft en meteen wilt aanvallen.. erg vervelendquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha oke ik snap 'm Kersje. Beetje vervelend met die kat van je vriend zeg.. Kent die kat je nog niet zo goed ofzo? Wat raar dat ze zo reageert.. maarja.
Vandaag gewerkt.. mensen die tot 10 over 5 in de winkel blijven moeten dood. Snap dan gvd dat wij willen sluiten en naar huis willen
![]()
. (En nee we mogen niet naar ze toelopen en zeggen dat we gaan sluiten en dat ze naar de kassa moeten.. pfft).
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
Ja...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan maandagen? Ook al is mijn woensdag de 'zwaarste' dag (twee hoorcolleges achter mekaarwhoehoe), toch blijf ik een hekel hebben aan maandagen
.
ZIjn er trouwens mensen die een minor naast hun studie volgen? Of zelfs een tweede studie ernaast doen?
Haha ja nu je het zegt, dat had ik gisteravond dus! Ik zat te denken hoelaat ik de trein moest nemen en toen bedacht ik me dat ik alleen een werkcollege heb waarvan ik de opdrachten vergeten ben te makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eerder een hekel aan zondagen, van die avonden waarop ik 'ineens' altijd nog wat opdrachten moet maken
Verslaafde!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
nieuwe telefoon, dus denk 't wel
nou ja, nieuw, de oude MDA van mijn![]()
kan ik makkelijker op Fok!ken![]()
nu eerst maar 's richting Uni
jawel!!!quote:
Zegt er eentje wat..quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mobloslowchatslet dat je bent
waarom heb je mij niet op de hoogte van dit topic gebracht
iig 1quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
HoiLekkere kerels kijken
zijn die er dan in schotland?
Kijken mag! en zwijmelen ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je hebt anders ook nog eens een heel leuk vriendje in NL zitten hoor
sorry!!! maar dan hadden we nu al op deel 10 gezetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mobloslowchatslet dat je bent
waarom heb je mij niet op de hoogte van dit topic gebracht
I can has???quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
iig 1hier werkt hier op het lab en hij heeft het liefste schotse accentje en hij is gewoon leuk ....en hij wandelt geregeld langs mijn kantoor
Gooi iets tegen hun hoofd aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
sommige mensen (hier in college) moeten even heel hard tegen een muur aanlopen![]()
de nadelen van het WO: kiddo's die denken het beter te weten dan de docent omdat ze thuis wel eens met C geklooid hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |