Ik koop 2 broden per week, minimaalquote:
mèn! Ik doe bijna 2 weken met een brood (in de vriezer dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik koop 2 broden per week, minimaal
En 's avonds heb ik echt gigantische honger
Good times, good times.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag mensen
Ook maar eens opgestaan vandaag
En nu aan het ontbijt![]()
Eierkoek en zo'n wafel met suiker. Straks nog een broodje Bapao, en dan red ik het wel weer tot 6 uur
Whehe, wat was je opdracht dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef Kersje86 het volgende:
zo weer lekker thuis en moet alweer huiswerk maken.. vanavond geen tijd -_- kwam erachter dat ik een opdracht helemaal verkeerd heb lopen doen.. kan ik nu opnieuw doen... gister 3 uur aan besteed
-_- wireframes blahhhh
Och, die dipjes horen erbij. Ik heb er op het moment ook even bar weinig zin in, maar dat komt wel weer goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Het is pittig maar wel leuk
Leuke universiteit ook, met erg leuke docenten (kleine faculteit, dus je bent geen nummer)
Maar zat/zit even in een motivatiedip, zo na de vakantie
Hier ook, maar wel een hele diepe volgens mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Maar zat/zit even in een motivatiedip, zo na de vakantie
Wireframes maken van hyves.nl en ryanair.nl gare opdracht toch joh... de website bestaat al gewoon... kan je het gewoon beetje overtekenen eigenlijk -_-quote:
Das idd wel een maffe opdrachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
Wireframes maken van hyves.nl en ryanair.nl gare opdracht toch joh... de website bestaat al gewoon... kan je het gewoon beetje overtekenen eigenlijk -_-
het is écht heel tof, en er is zat werk in de vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Naamah het volgende:
He Motorbloempje, jouw studie is echt vet! Dat ga ik hierna doen! Of nee.. ik zou gaan werken als ik klaar was.. Maar het lijkt me echt een superleuke studie, wie weet.. als ik ooit nog iets ga doen
bron: http://www.ru.nl/scholier(...)map/informatiekunde/quote:Onze maatschappij is doordrenkt met informatietechnologie (IT). Bij het vormgeven van die digitale samenleving draait het om meer dan computers alleen. Hoe mensen en organisaties deze gebruiken, is minstens zo belangrijk. Dit is het terrein van de informatiekunde. Als informatiekundige ben je ‘informatiearchitect’. Je onderzoekt hoe je de mogelijkheden, behoeften en eisen van IT, mensen en organisaties optimaal kunt vertalen naar een ontwerp: een informatiearchitectuur. In dit ontwerp worden zowel de techniek als de organisatie en de interactie met gebruikers vormgegeven. In de Nijmeegse opleiding informatiekunde staat de afstemming tussen mens, organisatie en IT centraal. Na de propedeuse ga je je inhoudelijk verder verdiepen in de kerngebieden van de informatiekunde zoals domeinmodellering, informatiesystemen, requirements engineering en architectuur. Ook bereid je je voor op je latere beroepspraktijk. In verschillende projecten pas je je kennis en techniek toe in de praktijk.
Toelatingseisen
Voor vwo’ers die vóór 2007-2008 zijn begonnen aan de Tweede Fase:
* vwo-diploma, met profiel:
- natuur en techniek/natuur en gezondheid/economie en maatschappij: rechtstreeks
- cultuur en maatschappij: + wiskunde A1 en 2 óf B1
Voor vwo’ers die in 2007-2008 zijn begonnen aan de aangepaste Tweede Fase:
* vwo-diploma, met profiel:
- natuur en techniek/natuur en gezondheid/economie en maatschappij: rechtstreeks
- cultuur en maatschappij: + wiskunde A óf B
Overig:
hbo-propedeuse (neem voor meer informatie contact op met de studieadviseur)
colloquium doctum (zie brochure colloquium doctum)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
het 'hoofdvak' van mijn opleiding is requirements engineering.
Het doel is om uiteindelijk op een eenduidige manier aan de bouwers (programmeurs etc.) uit te kunnen leggen welk programma een bedrijf nodig heeft.
Daarnaast is het van belang om de bedrijven te kunnen vertellen wat de mogelijkheden zijn, zodat men niet op koeien met gouden hoorns hoopt.
De schakel tussen IT-ers en Bedrijven dus, als het ware
Da's op de HAN ofzo of niet? Een vriendin van me doet dat in Arnhem geloof ik..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Litso het volgende:
Communicatie hier, maar wel met Multimedia Design erachter, dus zal wel flink verschillen
Blond en klein, hoeveel ken je d'r daarvan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef Litso het volgende:
The very same
Misschien ken ik d'r, er lopen niet bijzonder veel dames rond
Ze heeft 318 hyvesvriendjes, misschien zit je er wel bij haha!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:00 schreef Litso het volgende:
Te algemeen. Je hoeft d'r naam niet te posten hoor, zou ik zelf ook niet blij mee zijn
Da's ook niet fijn..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:28 schreef Bintie het volgende:
Pfft, gewoon les tijdens de tentamenweek!
Met behulp van..? PHP?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:21 schreef Litso het volgende:
Zoo, bijna klaar met m'n analyserapport. Hopelijk binnenkort eindelijk websites bouwen
Notepad++ is een programma om te programmeren neem ik ff aan, ik gebruik Eclipsequote:
Ik heb lang geleden frontpage (quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar bouw jij mee dan? In 2000 ben in begonnen ofzo, met Frontpage, daarna snel overgestapt naar gewoon html, volgens mij heb ik ooit heel ff met tables gewerkt maar dat was ook niets.
Als ik het doe, dan doe ik het nu met css en div-tags, en gebruik ik een php scriptje om de pagina's in te laden (geschreven door m'n webhost). Maar ik blog alleen met wordpress dus meestal pas ik gewoon een theme aan, tegenwoordig te lui om nog zelf iets leuks te maken
.
Niet dat ik er zo goed in ben trouwens hoor, maar vond het altijd wel leuk om ermee te stoeien. PHP heb ik echter nooit gesnapt / me goed in verdiept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |