Da's ook niet fijn..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:28 schreef Bintie het volgende:
Pfft, gewoon les tijdens de tentamenweek!
Met behulp van..? PHP?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:21 schreef Litso het volgende:
Zoo, bijna klaar met m'n analyserapport. Hopelijk binnenkort eindelijk websites bouwen
Notepad++ is een programma om te programmeren neem ik ff aan, ik gebruik Eclipsequote:
Ik heb lang geleden frontpage (quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar bouw jij mee dan? In 2000 ben in begonnen ofzo, met Frontpage, daarna snel overgestapt naar gewoon html, volgens mij heb ik ooit heel ff met tables gewerkt maar dat was ook niets.
Als ik het doe, dan doe ik het nu met css en div-tags, en gebruik ik een php scriptje om de pagina's in te laden (geschreven door m'n webhost). Maar ik blog alleen met wordpress dus meestal pas ik gewoon een theme aan, tegenwoordig te lui om nog zelf iets leuks te maken
.
Niet dat ik er zo goed in ben trouwens hoor, maar vond het altijd wel leuk om ermee te stoeien. PHP heb ik echter nooit gesnapt / me goed in verdiept.
Vroeg iemand of ik dat kon maken.. 't is voor een kleine bedrijfssite van iemand die ik ken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Litso het volgende:
Waarom niet gewoon met Flash?
(en vanuit een design & usability oogpunt, waarom zou je dit willen?)
Webdesign klinkt leuk! Ja vrijdags op het eind van de dag is idd ook niets.. ga je d'r wel heen dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef Kersje86 het volgende:
hahha zoiets heb ik ook.. alleen niet echt verplicht... ik heb half 11 tot half 1 Webdesign.. uur pauze... 2 tussenuren en vanaf half 4 tot half 6 hebben we 2 hoorcolleges! wie is nou zo goed om eind van de dag een hoorcollege te plannen... iedereen is dan bekaf
Dat is stagequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:46 schreef Litso het volgende:
Ma t/m vr half 9 tot 5, het zal wel nooit wennen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef Kersje86 het volgende:
weee lekker dagje vrij .... ben inmiddels voor de 3e x 20 geworden -_-
een erg bekende situatiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:12 schreef Naamah het volgende:
Ik moet vandaag trouwens werken aan een opdracht die ik eigenlijk helemaal niet begrijp.. Niks verschrikkelijkers dan dat! Ik heb echt veel liever iets dat tien keer zo veel werk is en dat ik gewoon begrijp dan zoiets waar ik net niet helemaal kan bevatten. Bah, uitstelgedrag krijg je daarvan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |