abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62102792
Oh, gelukkig, dan wordt het vast nog wel een leuke dag!

En Litso, ik moet een interpretatie en analyse van een gedicht maken en da's gewoon kut, ik kan dat niet. Je kan het niet beredeneren, niet uitrekenen en er is geen uitkomst die je kan checken. Maargoed, had al een eerste versie aan docent gemaild en hij heeft wel handvatten gegeven om er mee verder te gaan, maar kan er gewoon geen greep op krijgen ofzo
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:23:12 #252
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62102958
Auw, gedichten. Er zijn echt idioot weinig gedichten die ik kan waarderen, en interpreteren en analyseren van kunst in het algemeen ben ik geen held in. Blij dat ik die opdracht niet heb
Succes ermee

Bekende dichter?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62102999
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:23 schreef Litso het volgende:
Bekende dichter?
Onno Kosters. Geen idee hoe bekend hij is, mij zei het niks in elk geval Ik heb trouwens nog geluk, 'mijn' gedicht zit heel veel in, ook zonder dat je het helemaal begrijpt is er nog best veel over te zeggen, zegmaar.. Andere gedichten die al behandeld zijn, had ik echt helemaaaaal niks mee gekund, heel vaag en abstract enzo.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:40:02 #254
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62103247
Kersje !
Weekend .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62103755
Dubbel. Zie beneden. FOK doet 't hier niet goed, sowwy .
pi_62103767
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef Kersje86 het volgende:
weee lekker dagje vrij .... ben inmiddels voor de 3e x 20 geworden -_-
Ik snap niet hoe je voor de 3e keer 20 kan worden? Maar evengoed:

Gefeliciteeeeerd! Een psp gekregen? Superleuk ! Die kan je vast wel op stilstand zetten en meenemen naar saaie hoorcolleges .

PS: wtf loopt fok toch te ouwehoeren zeg
pi_62103789
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Ze is 22 geworden
Snap je 'm nu?
pi_62104067
ja hoi

even geen slowchat voor mij vandaag

vanochtend de hele ochtend gewerkt (jaja, ik heb wat te doen op mn werk tegenwoordig ) en zodadelijk presentatie geven voor "Orientatiecollege Toepassingsgebieden" over het Electronisch Patienten Dossier

en daarna naar Rotterdam voor Les Miserables
Ja doei.
pi_62104387
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
en daarna naar Rotterdam voor Les Miserables
Tof! Ik ben jaloers
pi_62107342
hoi hoi.... Stage is saaaaai labjournaal bijwerken en lezen ...... Dadelijk even lekker rondwandelen en leuke kerel bekijken als ie niet aan het werk is
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_62108969
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:04 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Gefeliciteeeeerd! Een psp gekregen? Superleuk ! Die kan je vast wel op stilstand zetten en meenemen naar saaie hoorcolleges .

PS: wtf loopt fok toch te ouwehoeren zeg
hoezo niet? ik word gewoon niet ouder dan 20 .. als ik EIGENLIJK 22 word, ben ik dus voor de 3e keer 20 geworden... je word eerst een x 20 dan 21 = 2e x 29 en dan 22 = 3e keer 20 snap je

maja ff gedag zeggen hiero.. net beetje geouwehoerd met mun vriend.. nu hw maken
pi_62114022
En dan blijkt dat gewoon even keihard doorwerken aan zo'n opdracht toch gewoon resultaat heeft en je er uiteindelijk toch best wel uitkomt Hehe, nu even avond eten en dan weekend vieren!! Jeeeej!
pi_62114612
heb ik ook geprobeerd maar ik snapte er nog steeds geen drol van.. ben maar aan andere huiswerk gaan werken want naar die opdracht staren is beetje zonde van mun tijd...

ik heb een klein probleempje hier... heb ruzie met de kat van mun vriend... inmiddeld naar de badkamer weten te lokken met snoepjes MAAR NU MOET IK NAAR DE TOILET! -_-
pi_62114719
Omg.. Wat nu?!?! De kat ergens anders heen lokken? Wat had ie gedaan dat jullie ruzie hadden? En naar wat voor opdracht heb jij vandaag zitten staren dan?
pi_62115505
naja ik dee nix... ze was rustig aan het liggen.. ik dacht ik ga koken... halverwege eten staat ze op en loopt ze rond.. en als ik ook maar iets beweeg... wilt ze aanvallen met dur pootjes.. en dat dee ze constant en op eens gegeven moment was het ook echt aanvallen! toen was ze weer ff rustig... ik ging zitten op de stoel.. rende ze opeens naar me toe.. over de bank en wou ze weer aanvallen.. gelukkig niet gepakt. Mun vriend had haar nageltjes geknipt gister... ze zat maar te blazen enzo.. vind ik best eng -_- echt de laatste x dat ik alleen maar haar alleen thuis ben. Ergens anders heen lokken gaat niet.. de badkamer is de enige kamer dat is afgesloten.. mun vriend woont in zo'n studentenkamer achtig iets :p

de opdracht bestaat uit 3 delen: 1. van een psd file wat gemaakt is door de docenten met allemaal losse elementen moet ik een normale website van maken.. zeg maar die elementen zitten allemaal door elkaar.. moet ik 2 ontwerpen van maken. Geen probleem

2. een inschrijfformulier maken(wat nog erg onduidelijk is of je het perse in dreamweaver moet of ook in photoshop mag) voor een website wat spaans geeft en aan bepaalde criteria moet voldoen. Niet heel groot probleem alleen omdat ik niet bekend ben met html en dreamweaver vergt het enorm veel tijd om het uit te zoeken en tegen die tijd is het weer nacht(bij wijze van )

3. 6 logos maken met mijn achternaam met Gestalt... ben niet bij de hoorcollege geweest dus ik snap er echt nix van -_-
pi_62115625
Ik zou zeggen.. pak een plantenspuit en zodra poezie je weer aanvalt spuit je 'm nat Wedden dat 't snel over is?!
pi_62116801
vaak genoeg met spuit gedaan.. reageert ze verder niet op.. ze worden alleen nat... maja vriend is thuis..ik ben gered.. nu ga ik even wat quality time spenderen met hem
pi_62124644
Les Miserables was tof

wat sterkere en zwakkere spelers gisteravond, maar het overa-all beeld was wel echt positief
Ja doei.
pi_62132928
Haha oke ik snap 'm Kersje . Beetje vervelend met die kat van je vriend zeg.. Kent die kat je nog niet zo goed ofzo? Wat raar dat ze zo reageert.. maarja.

Vandaag gewerkt.. mensen die tot 10 over 5 in de winkel blijven moeten dood . Snap dan gvd dat wij willen sluiten en naar huis willen . (En nee we mogen niet naar ze toelopen en zeggen dat we gaan sluiten en dat ze naar de kassa moeten.. pfft).
pi_62132988
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag gewerkt.. mensen die tot 10 over 5 in de winkel blijven moeten dood . Snap dan gvd dat wij willen sluiten en naar huis willen . (En nee we mogen niet naar ze toelopen en zeggen dat we gaan sluiten en dat ze naar de kassa moeten.. pfft).
Gewoon uit protest naar huis gaan om 5 uur
Anders betalen ze maar langer

Bij mij op m'n werk zijn we nog altijd tot 10 over 5 bezig met spullen binnenzetten. Eerst mochten sommige klanten (die snel iets moesten hebben) nog naar binnen, maar inmiddels niet meer
pi_62133093
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Gewoon uit protest naar huis gaan om 5 uur
Anders betalen ze maar langer

Bij mij op m'n werk zijn we nog altijd tot 10 over 5 bezig met spullen binnenzetten. Eerst mochten sommige klanten (die snel iets moesten hebben) nog naar binnen, maar inmiddels niet meer
Mja 5min. voor sluitingstijd moeten we spullen binnen zetten en gaat één deur al dicht.. Daarna moeten de kassa's nog naar achter, geteld worden etc etc etc. .

Ik hoef het echt niet te flikken om om 5 uur weg te gaan haha, tenzij ik toestemming heb dan.
pi_62136821
quote:
Haha oke ik snap 'm Kersje . Beetje vervelend met die kat van je vriend zeg.. Kent die kat je nog niet zo goed ofzo? Wat raar dat ze zo reageert.. maarja.

nah kom al een jaar over de vloer... sinds afgelopen 2 maanden kan ik haar op de vrijdagavond lekker aaien als ik binnenloop... en dan rest van het weekend is ze wisselvallig.. erg jammer idd... ik moet altijd opletten waar ik loop als ik ergens heen ga... naar toilet... uitstappen bed... bang dat ze me in haar vizier heeft en meteen wilt aanvallen.. erg vervelend

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersje86 op 04-10-2008 22:40:53 ]
pi_62137012
quote:

Herkenbaar.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_62154454
Hebben jullie ook zo'n hekel aan maandagen? Ook al is mijn woensdag de 'zwaarste' dag (twee hoorcolleges achter mekaar whoehoe), toch blijf ik een hekel hebben aan maandagen .

ZIjn er trouwens mensen die een minor naast hun studie volgen? Of zelfs een tweede studie ernaast doen?
pi_62155308
maandag is voor mij... half 11 beginnen.. 3 uur tussenuur.. dan 2 uur lang hoorcolleges... 1ste uur van een enorm suffe vent waar je in slaap van gaat vallen
pi_62155762
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan maandagen? Ook al is mijn woensdag de 'zwaarste' dag (twee hoorcolleges achter mekaar whoehoe), toch blijf ik een hekel hebben aan maandagen .

ZIjn er trouwens mensen die een minor naast hun studie volgen? Of zelfs een tweede studie ernaast doen?
Ja...
Gelukkig deze week alleen maandag, woensdag en vrijdag naar stage
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_62155929
ik heb eerder een hekel aan zondagen, van die avonden waarop ik 'ineens' altijd nog wat opdrachten moet maken
Ja doei.
pi_62165327
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eerder een hekel aan zondagen, van die avonden waarop ik 'ineens' altijd nog wat opdrachten moet maken
Haha ja nu je het zegt, dat had ik gisteravond dus! Ik zat te denken hoelaat ik de trein moest nemen en toen bedacht ik me dat ik alleen een werkcollege heb waarvan ik de opdrachten vergeten ben te maken .
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:56:05 #279
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62166169
Gaan we 'm vol krijgen vandaag?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62166259
nieuwe telefoon, dus denk 't wel

nou ja, nieuw, de oude MDA van mijn

kan ik makkelijker op Fok!ken

nu eerst maar 's richting Uni
Ja doei.
pi_62166541
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
nieuwe telefoon, dus denk 't wel

nou ja, nieuw, de oude MDA van mijn

kan ik makkelijker op Fok!ken

nu eerst maar 's richting Uni
Verslaafde!

Ik heb vandaag maar één werkgroep (niet verplicht) maar het hele treinverkeer is ontzettend ontregeld las ik net in een ander topique dus ik denk dat ik vandaag maar oversla.. Echt geen zin om voor één niet verplichte werkgroep moeilijk te gaan doen - terwijl ik morgen weer naar m'n ouders moet ivm voorbereidingen 50jarig huwelijk. Ik ga woensdag wel weer en ik ga donderdag wel bij een andere werkgroep zitten .
pi_62166690
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 09:56 schreef Litso het volgende:
Gaan we 'm vol krijgen vandaag?
jawel!!!

goedemorgen trouwens weer op stage en weer leuke kerel kijken
pi_62166727
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:02:10 ]
pi_62166778
yashaaa
pi_62166861

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:02:11 ]
pi_62167082
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo slowchatslet dat je bent waarom heb je mij niet op de hoogte van dit topic gebracht
Zegt er eentje wat..
pi_62167180
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi Lekkere kerels kijken zijn die er dan in schotland?
iig 1 hier werkt hier op het lab en hij heeft het liefste schotse accentje en hij is gewoon leuk ....en hij wandelt geregeld langs mijn kantoor
pi_62167220

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:02:11 ]
pi_62167247

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:02:11 ]
pi_62167293
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Je hebt anders ook nog eens een heel leuk vriendje in NL zitten hoor
Kijken mag! en zwijmelen ook

Niet aanraken
pi_62167337
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo slowchatslet dat je bent waarom heb je mij niet op de hoogte van dit topic gebracht
sorry!!! maar dan hadden we nu al op deel 10 gezeten

programmeren nu....
kan die vent echt niet verstaan
Ja doei.
pi_62167362

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:02:12 ]
pi_62167377
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:41 schreef Californium het volgende:

[..]

iig 1 hier werkt hier op het lab en hij heeft het liefste schotse accentje en hij is gewoon leuk ....en hij wandelt geregeld langs mijn kantoor
I can has???
Ja doei.
pi_62167398
no you can not has..... I has or nobody has
pi_62167436
yeah but no but yeah but...
Ja doei.
pi_62167463

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:02:12 ]
pi_62167511
en? wil ze dat?
Ja doei.
pi_62167546

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:02:13 ]
pi_62167548
Oh wach.. je moet nog

never mind
Ja doei.
pi_62167671
sommige mensen (hier in college) moeten even heel hard tegen een muur aanlopen

de nadelen van het WO: kiddo's die denken het beter te weten dan de docent omdat ze thuis wel eens met C geklooid hebben
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')