Ja...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan maandagen? Ook al is mijn woensdag de 'zwaarste' dag (twee hoorcolleges achter mekaarwhoehoe), toch blijf ik een hekel hebben aan maandagen
.
ZIjn er trouwens mensen die een minor naast hun studie volgen? Of zelfs een tweede studie ernaast doen?
Haha ja nu je het zegt, dat had ik gisteravond dus! Ik zat te denken hoelaat ik de trein moest nemen en toen bedacht ik me dat ik alleen een werkcollege heb waarvan ik de opdrachten vergeten ben te makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eerder een hekel aan zondagen, van die avonden waarop ik 'ineens' altijd nog wat opdrachten moet maken
Verslaafde!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
nieuwe telefoon, dus denk 't wel
nou ja, nieuw, de oude MDA van mijn![]()
kan ik makkelijker op Fok!ken![]()
nu eerst maar 's richting Uni
jawel!!!quote:
Zegt er eentje wat..quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mobloslowchatslet dat je bent
waarom heb je mij niet op de hoogte van dit topic gebracht
iig 1quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
HoiLekkere kerels kijken
zijn die er dan in schotland?
Kijken mag! en zwijmelen ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je hebt anders ook nog eens een heel leuk vriendje in NL zitten hoor
sorry!!! maar dan hadden we nu al op deel 10 gezetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mobloslowchatslet dat je bent
waarom heb je mij niet op de hoogte van dit topic gebracht
I can has???quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
iig 1hier werkt hier op het lab en hij heeft het liefste schotse accentje en hij is gewoon leuk ....en hij wandelt geregeld langs mijn kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |