Nouja, dat, en omdat er gewoon mensen waren die een plek zochten om te slowchatten en we die niet eens hadden. En nu kunnen we iedereen die offtopic gaat gewoon hierheen kickenquote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
waarom?
omdat iedereen in de Onderwijsinstellingen-SC's hangt
maar dit is natuurlijk ook gezellig
En lang niet elke onderwijsinstelling is vertegenwoordigd met een SC natuurlijk!quote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
waarom?
omdat iedereen in de Onderwijsinstellingen-SC's hangt
maar dit is natuurlijk ook gezellig
Geeneen zelfs, het zijn allemaal informatieve topics. Aangezien dat nogal op de achtergrond raakte, ziehier een nieuwe plek voor de slowchatquote:Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
En lang niet elke onderwijsinstelling is vertegenwoordigd met een SC natuurlijk!
ja, ik heb geleestquote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over PM gesproken, beantwoordt de mijne eerst maar eens.
Oja.. klopt, dacht dat er ook SC tussen zaten! Vanaf vandaag heeft de UU ook (weer) een eigen topic, dus als er nog meer UU'ers hier zitten, meld je daar ook evenquote:Op maandag 29 september 2008 20:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Geeneen zelfs, het zijn allemaal informatieve topics. Aangezien dat nogal op de achtergrond raakte, ziehier een nieuwe plek voor de slowchat![]()
(damn, goede keus geweest)
Ik denk dat het INHOLLAND... of tegenwoordig INHolland topic niet veel soeps zou zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
En lang niet elke onderwijsinstelling is vertegenwoordigd met een SC natuurlijk!
Zou meer eens reeks in KLB worden zekerquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat het INHOLLAND... of tegenwoordig INHolland topic niet veel soeps zou zijn.
ter leed ende vermaeck misschien wel?quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat het INHOLLAND... of tegenwoordig INHolland topic niet veel soeps zou zijn.
Klagen over inholland is verspilde energie..quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou meer eens reeks in KLB worden zeker
blij?quote:Op maandag 29 september 2008 22:27 schreef Kersje86 het volgende:
moet ik blij zijn dat ik niet naar inholland ben gegaan?
Ach ja, zo erg is het allemaal niet.. de koffieautomaten doet het gelukkig wel altijdquote:Op maandag 29 september 2008 22:27 schreef Kersje86 het volgende:
moet ik blij zijn dat ik niet naar inholland ben gegaan?
Jup. Hier worden de snedige opmerkingen door cynische studenten nog niet ondergesneeuwd door josti'squote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier stiekem veel leuker en grappiger dan in KLB
zullen we hier anders ook maar 's beginnen over college vs les, faculteit vs school en universiteit vs hboquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup. Hier worden de snedige opmerkingen door cynische studenten nog niet ondergesneeuwd door josti's
nutteloze discussie...quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we hier anders ook maar 's beginnen over college vs les, faculteit vs school en universiteit vs hbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |