abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995184
Welkom in het Universiteit Utrecht #2-topic! Was er een deel 1 dan?!?! Ja, die was er! Maar toen die vol was is er nooit meer een nieuwe geopend. Kijk maar: Universiteit Utrecht #1

Maargoed, er is dus weel een UU-topic waar iedereen die aan de UU studeert, heeft gestudeerd of wil gaan studeren z'n verhaal kwijt kan! En medewerkers natuurlijk ook

Als er geen animo voor is dan zal dit topic vanzelf wel een stille dood sterven en als er wel animo voor is dan wordt het vast gezellig OP zal ik nog wel een keer oppimpen met plaatjes en linkjes en misschien een lijstje van wie wat studeert, we zullen zien! Ik ben benieuwd!

Handige linkjes
Website van UU UU is overigens al meer dan anderhalf jaar (!) bezig met een nieuwe site, maar om de een of andere reden nog steeds niet online...
Ublad
Studiekiezers UU

Studenten die meeposten naam - faculteit - studie - fase
Houtspeer - Betawetenschappen - Farmacie
HuHu - Informatica - Biomedical Image Sciences - master laatste jaar
Naamah - Geesteswetenschappen - Nederlands - premaster voor educatieve master
Speknek - AiO Informatiekunde
Lijstjesidee gejat uit ander topic, met dank aan degene die het verzonnen heeft. Wil je in of uit het lijstje laat het dan even weten!

[ Bericht 11% gewijzigd door Naamah op 30-09-2008 21:36:42 ]
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61995280
Het is nu al een goed topic. Ik zelf doe momenteel Biomedical Image Sciences en zit in m'n laatste jaar .
pi_61995327
Mooi zo! Ik kan me jou ook nog wel herinneren uit het UU en HvU slowchat topic, dat ook in het niets verdwenen is.. en nog wel een paar mensen, vraag me af of die hier nog op gaan duiken!
pi_61998544
Weet iemand nog wat het collegegeld over het kalenderjaar 2007 was? (januari t/m december 2007 dus, niet het schooljaar). ABN online bankieren gaat niet ver genoeg terug
Tap tap tap
pi_61998589
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat het collegegeld over het kalenderjaar 2007 was? (januari t/m december 2007 dus, niet het schooljaar). ABN online bankieren gaat niet ver genoeg terug
Google gaat heel ver terug : ¤ 1538,- voor het collegejaar 2007/2008.
pi_61998618
Oja, ben in februari eindelijk afgestudeerd na een scriptiehel van anderhalf jaar. Mis het studeren wel, hoewel alles een vervelende nasmaak heeft gekregen door het gedoe met de scriptie.
Tap tap tap
pi_61998692
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef HuHu het volgende:

[..]

Google gaat heel ver terug : ¤ 1538,- voor het collegejaar 2007/2008.
dank u . (snel antwoord ).

er kwam toch ook iets van 12,50 bij als je het in termijnen betaalde? (administratie)

edit: ik zoek het kalenderjaar, niet het schooljaar .
Ingewikkeld, iets met belastingdienst enzo, ik weet het ook niet precies.
Tap tap tap
pi_61998773
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dank u . (snel antwoord ).

er kwam toch ook iets van 12,50 bij als je het in termijnen betaalde? (administratie)
Volgens mij is het 13,50.
  maandag 29 september 2008 @ 16:05:11 #9
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_61998795
Hey Utrecht!

Ik studeer farmacie aan de UU.

Wat een mooie gebouw he?
Het gaat gesloopt worden, ik hoor dat ze op de 'schapenvelden' een nieuwe gaan maken. Geen idee waar dat is.
And all the things you do with it
pi_61998963
Als je met buslijn 12 komt vanaf het station richting het UMC, dan heb je links 't Went en rechts nog zo'n weilandje. In het voorjaar en de zomer lopen daar altijd schapen, dus dat zal het schapenveldje wel zijn . Zonde van dat veldje, want het was altijd wel grappig met die schapen erop.

En bevalt farmacie een beetje? Ik kom wel eens in dat gebouw, maar niet voor farmacie .
pi_61999661
Pfff.. nog meer slopen?!?! En de Uithof is al zo'n bouwput de laatste tijd! Kom er trouwens niet zo vaak, eigenlijk alleen als ik moet werken met voorlichtingsdagen enzo en soms voor tentamens.
  maandag 29 september 2008 @ 18:05:21 #12
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_62002118
Ja farmacie is echt heel leuk. Ik had hiervoor psychologie gedaan, maar nu heb ik meer het idee dat ik iets studeer. No offense.

De plannen zijn er al een tijdje, er is overal in het Went asbest gevonden dus moeten ze het slopen. Binnen twee jaar moet alles klaar zijn; in 2008 nog wordt er heel traditioneel een paaltje geplaatst waar het nieuwe gebouw komt. Tussen de schapen dus

En er zijn nog wel schapen die met rust gelaten worden, precies achter de Went als je naar de HU voor journalistiek enzo loopt. Vandaag zag ik er nog een boel, ik kreeg ook gelijk een boel gemene blikken toen ik zei dat we eens moeten bbqen met de groep

Erg leuk
And all the things you do with it
pi_62023363
Leuk joh, in welk jaar zit je? Klopt het trouwens dat farmacie een best wel multiculturele studie is? Ik heb daar om de een of andere reden zo'n beeld van..

Nog mensen die naar de mastervoorlichting komen trouwens? Ik mag waarschijnlijk weer leuk ergens in een rode jas mensen de weg wijzen ofzo
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:46:19 #14
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62025738
En centraal

Kan jij dat, HuHu? Van mij mag jij het eventueel doen bij volgende delen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62027121
Die 80% regeling

Ik snap best dat ze willen dat we naar de colleges komen maar 80% van de lessen aanwezig moeten zijn in een blok komt er op neer dat ik 1 les van alles mag missen. Dit terwijl ik gister al mn 1e college gemist heb vanwege treinen die niet lief deden (trein stond 1 uur stil+20 minuten vertraging ). Nu kan het zo zijn dat ik straks de treinen weer een keer niet lief doen of dat ik ziek ben en daar gaat mijn hertentamen kans al
Patat Friet
pi_62029400
Dankje Litso! Tot nu toe nog niet echt een stormlooptopic, dus mag hopen dat het ooit zo ver komt dat er nieuwe delen komen die HuHu al dan niet centraal kan maken!

Ganzenherder, da's echt irritant! Vooral als je idd een vak volgt in deeltijd of waarbij je sowieso maar 1 keer in de week college hebt! Ik heb eigenlijk maar 1 vak gehad waarbij ze zich echt daaraan hielden, de rest maakt het allemaal niet zo veel uit. En bij dat ene vak moest je als je meer dan 1 college miste alleen een extra opdracht maken, dus dat viel ook nog wel mee. Jij verliest dan dus je recht op herkansing? Da's ook kut..
pi_62030356
Ik ben hier gewoon user, net als iedereen. Heb alleen rechten in FB, MED, BUG en de crew-fora.
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:54:28 #18
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62030560
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef HuHu het volgende:
Ik ben hier gewoon user, net als iedereen. Heb alleen rechten in FB, MED, BUG en de crew-fora.
Ah, oek
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62031167
Aanwezigheidsplicht... wat is dat? Heb ik nog nooit gehad .
pi_62034403
ik heb eens een cijfer gekregen voor aanwezigheid . ik was er altijd, kreeg dus een 10 die voor 10% meetelde. dat werkte wel om iedereen o te laten draven .
Tap tap tap
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:10:47 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_62034508
Mag staff ook meepraten? .

Overigens hadden ze altijd schapen op een weiland naast de leuvenlaan (bij de botanische tuinen, naast Ruppertgebouw), en daar is sinds kort een bouwput, dus ik denk dat ze dat bedoelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62034564
Tuurlijk! Zal de OP voor je aanpassen Moet je wel ff vertellen wat je pziez doet natuurlijk!
pi_62034634
Ow... ik zie nu de nieuwe OP. Ik doe geen geneeskunde, maar informatica .
pi_62034727
Huh?
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:58 schreef HuHu het volgende:
Het is nu al een goed topic. Ik zelf doe momenteel Biomedical Image Sciences en zit in m'n laatste jaar .
Die valt toch onder Geneeskunde of ben ik gek geworden? Kan ook hoor..
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:20:41 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_62034828
Biomedical image sciences bij informatica . Medisch Technische Informatica is vijf jaar geleden al gestopt...

Zelf AiO Informatiekunde, trouwens.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')