Wat doe jequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:22 schreef Kersje86 het volgende:
Wooehoeee een slowchat, ben wel met huiswerk bezig maar geen colleges vandaag
Die's ook flink weggezaktquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[SOG SC] #6 - alles behalve studeren!
Mooi was die tijd, toen ik nog den scepter in mijner handen hadquote:
Ga jij dan hier de hele dag tegen jezelf aan praten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:06 schreef Litso het volgende:
Dan ben je hier niet meer welkom, lijkt me duidelijk he
Ga ik wel verder in de Stage SCquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:06 schreef Litso het volgende:
Dan ben je hier niet meer welkom, lijkt me duidelijk he
Samen met Sjoewe?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef Renesite het volgende:
Mooi was die tijd, toen ik nog den scepter in mijner handen had!
Dat was ik, samen met Sjoewe. Sjoewe nam Renésite over, Crossover nam vervolgens mij overquote:
Eerst ik en Jdude, toen lits en ik, toen sjoewe en lits toen crossover en sjoewe toen glowmouse en crossover toen lits en glowmouse.quote:
En daarvoor ergens ijsmeis, MutZ en Vork. Meer weet ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst ik en Jdude, toen lits en ik, toen sjoewe en lits toen crossover en sjoewe toen glowmouse en crossover toen lits en glowmouse.!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik lees net dat in Ernem woont. Dat is niet heul ver weg.
Volgens je profiel is dat wel ver wegquote:Woonplaats: Rotterdam
Welke oosterhout?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit in O'hout bij m'n ouders, studeer in R'dam (en heb daar een kamer).
Welke lay-out? Hier in silver issie goed jwtquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij mij wel, ziet er strak uit.
Misschien kan je later aan je kleinkinderen wel vertellen dat je nog in de eerste SES slowchat hebt gepostquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal hier ook wel niet zo heel veel komen denk ik
Zeg ik nu hè![]()
Precies: ik was er bijquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien kan je later aan je kleinkinderen wel vertellen dat je nog in de eerste SES slowchat hebt gepost
Wordt lastig om bij te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Welja, nog een SC. Dat wordt m'n 4e ongeveer
Mwah, 3 van de 4 zijn niet zo drukquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wordt lastig om bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |