Wat kan een bed binnen vijf minuten toch ineens aantrekkelijk worden hè...quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Al blijft de participatie in het topic op een kansloos laag niveau.
Krijg je als iedereen vroeg naar bed gaat of niet vroeg op staatquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar bed inderdaad...
Het weer blijft zo... op Teletekst staat nota bene 'we krijgen deze zondag veel regen te verwerken'. Mooi dat ik binnen blijf danquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe staat het met je DVD's?
Wat een ongelofelijk tyfusweer is het trouwensGa d'r maar eens doorhen naar werk
![]()
NIcequote:Op zondag 5 oktober 2008 09:41 schreef Nielez het volgende:
[..]
Bijna iPod binnen.
Morgen of overmorgen.
Goedemorgen
iPod Touch 16GB.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
NIce. Ik ben een paar uur bezig geweest om dat ding in te richten. Nu issisisee sexy
.
Welke heb jij besteld?
Die "moet" altijd ergens heen dus die peert hem dan gewoonquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:12 schreef Mikkie het volgende:
Ipv dat ze dan je broer aanpakken
Maar goed, ik ga me even omkleden en richting USC, anders komt het er vandaag niet meer van.
Nieuwste Nano, geelquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef Nielez het volgende:
[..]
iPod Touch 16GB.Welke heb jij?
Hoop dat er nog wat van mn wiskunde terecht komt volgende week met dat ding
Net zo geniaal als in de auto te gaan zitten tegen de uitlaatgassenquote:
lang leve het niet hebben van een autoquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Net zo geniaal als in de auto te gaan zitten tegen de uitlaatgassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Jazeker!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jo LR, was je nu donderdag toch mee geweest met ovum?
Omdat je zei dat de rest van de commissie vrouwelijk was en dat had dus geen zin enzquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo heb ik geen vertrouwen in vrouwen
Hond.quote:
Dan moet je even gaan lopen, je voeten bewegenquote:
tof!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Omdat je zei dat de rest van de commissie vrouwelijk was en dat had dus geen zin enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |