Ik weet niet of je het weer hebt gezien, maar no fucking way dat ik daar vrijwillig doorheen ga fietsen. Fietsen door de regenquote:
Ja, okay. Maar het kwam in dit geval doordat ze stuk voor stuk zelf aangaven geen idee te hebben hoe het werkt. Dus het was geen vooroordeel, maar hun eigen bevestigingquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Omdat je zei dat de rest van de commissie vrouwelijk was en dat had dus geen zin enz
Niemand, want we willen helemaal geen Iraniër op onze brugquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
btw wie shopt de iranier ff in de waalbrug van de op?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
stormlooptopic.
Ik toch net zo min, bovendien heb ik weer knallende koppijn dus er ook even echt geen zin in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
owja ik weet precies waar ik moet zoeken!!! dank je wel !!!!
Uhuh. Als ik het eerder had geweten had ik nog iets uit de vriezer gehaald, maar dat haalt nu ook weinig meer uit ben ik bang...quote:
Weer? Ik heb in mn hele leven twee keer pizza besteldquote:
Naar wie zwaai jequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gaat niet zo snel meer tegenwoordig met die topics...![]()
Oooh oliebollen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
trouwens stond gister een bestmeisje in de oliebollenkraam aan de Hatersteweg
quote:
Niet achter de pc blijven hangen of op de bank, maar even buiten een rondje lopen (en evt een wijnstok scorenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Join the club. Ik wil eigenlijk gaan slapen maar dan lig ik straks weer wakker, net als vannacht
Ik heb voor 't laatst oliebollen op rond oud en nieuwquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin in oliebollen. Met de Lentste kermis al genoeg op
Ik hoor door het slechte weer niets van de kermis overigens?
Toen heb ik niet eens oliebollen op, had er zoveel gebakken dat ik absoluut geen zin meer in die krengen hadquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb voor 't laatst oliebollen op rond oud en nieuw.
Zal wel extreem rustig zijn op de kermis vandaag. Aantal attracties die ivm het weer wellicht niet eens draaien.
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooh oliebollen!!
En die tent aan de Hatertseweg (daar bij de Tango) heeft ook nog eens echt meesterlijke bollen, de beste zo ongeveer!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had ze eenvormig hoofd? Das best apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |