Aangezien Re en ik allebei donker haar hebben, was onze interesse gelijk gewekt!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 15:23 schreef noekje het volgende:
Deze dan?
Die zoekt ook nog een huisje, met of zonder tuin. Hij zoekt alleen mensen met donker haar. Dat is die gewend. Verder heeft die geen eisen. Houdt van op schoot zitten en geaaid worden. Is gevonden op straat, geen achtergrond bekend. Waarschijnlijk heel jong van zijn moeder afgegaan want hij sabbelt enorm op kussentjes en dekentjes. Nu ongeveer 12 weken oud en niks geen wilds aan te ontdekken. Niet bang en stapt overal dapper op af.
Nu is hij aan het etenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:41 schreef noekje het volgende:
Ik wil eigenlijk om de minuut een vraag posten met,
'Wat doet die nu?'
'Hij kijkt toch wel blij?'
'Wat doet die nu?'
'Heeft die al geplast?'
'Wat doe die nu?'
Ga ik niet doen, ik moet naar bed. Ik hoop dat alles goed gaat vannacht. Dat hij heel blijft en dat Ziggy vannacht met hem gaat karaoke-en. Nummer met friends er in. Die van that what friends are for, vind ik wel tof.
Succes en morgen als ik wakker word, ga ik gelijk lezen.
Oooh, ging hij miauwen? Wat wilde hij en wat doet die nu??
Hij heeft een heel bakje op!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
Wat eet hij opeens veel!Straks wordt het zo'n enorme dikke gay en wil die een poedel. Die noemt hij Flief.
Terugvindpoedel
We twijfelen nog tussen 2 namenquote:
Spider !quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We twijfelen nog tussen 2 namen
Pixie is afgevallen, te vrouwelijkdus het is kiezen tussen Spider en Jip
Ik vind ze allebei leuk
Niet leuker dan Jip.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:54 schreef MissBliss het volgende:
En nu niet zeggen dat Xito leuker is!
Bij ZIggy zijn wel meer functies uitgevallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:58 schreef MissBliss het volgende:
Hij lag net op de bank en ik ging hem aaien en toen ging hij spinnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziggy spint nooit, dus ik vond het een hele happening
Nee, die raakt in extase als je haar onderrug aait.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:58 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy spint nooit, dus ik vond het een hele happening
1 Jaar later:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:55 schreef Sanne het volgende:
Hij sloopt het kralengordijn en Ziggy zit te blazen vermoed ik.
quote:Kralengordijn is officieel dood en Ziggy blaast soms 2 minuten niet naar hem.![]()
We hebben toch een poedel voor hem gekocht.
Hoor ik hier een logeerplek voor als wij op vakantie zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Mochten jullie hem zat zijn als de nieuwigheid eraf is, kunnen jullie hem wel bij mij dumpen. Maar dan noem ik hem wel Otis.
Mits hij een krabpaal weet te gebruiken. Als hij ook maar één keer zijn nagels in m'n stoelen zet, schop ik hem de gracht in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:54 schreef MissBliss het volgende:
Hoor ik hier een logeerplek voor als wij op vakantie zijn? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits hij een krabpaal weet te gebruiken. Als hij ook maar één keer zijn nagels in m'n stoelen zet, schop ik hem de gracht in.
Ik heb zo te zien heel veel geluk gehad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits hij een krabpaal weet te gebruiken. Als hij ook maar één keer zijn nagels in m'n stoelen zet, schop ik hem de gracht in.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Sanne het volgende:
Owwww wat een schatje is die Jip Spider toch!!![]()
Ook filmpjes maken hoor Bliss!!! We willen hem horen en zien bewegen ook!
Spider is het toch?quote:
Daar hoop ik op iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Red_Cat het volgende:
Komt wel goed dusMeestal is een jong katje bij een oudere kat makkelijker te accepteren dan wanneer je twee oude katers ineens bij elkaar gaat zetten
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:55 schreef DaMart het volgende:
Wat een lief tof kattenbeest hebben jullie erbij.
Die foto bij Re op schoot, echt met zo'n blik van:"Wat moet je nou?".
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel gemeen voor Ziggy.
'Wat kreeg jij voor dierendag?'
'Een kitten.'
Ja, dat dacht ik dus ook net!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel gemeen voor Ziggy.
'Wat kreeg jij voor dierendag?'
'Een kitten.'
Naja, ze kán gewoon niet vechten volgens mij. Haar stem is haar enige wapen. Ik vind het best sneu voor haar (net moest ze nog heel erg kotsen ook, van de stress? en daarna was ze van slag) dus we knuffelen en aaien haar héél veel!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:09 schreef noekje het volgende:Joey!
![]()
Jemig, guys! Wat doet die het ontzettend goed. Ben echt verbaasd dat Ziggy nog zo makkelijk is en dat ze hem niet de hut doorgetikt heeft. Wat een geweldig beest, die Ziggy.![]()
Oooohquote:Wij zijn net terug van het asiel en daar was een blinde kat. Ik me zo ingehouden want ik wilde hem zo graag meenemen en dan een blindegeleide poedel geven.Ik durfde het niet met alle poezenspul hier.
Och..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ze kán gewoon niet vechten volgens mij. Haar stem is haar enige wapen. Ik vind het best sneu voor haar (net moest ze nog heel erg kotsen ook, van de stress? en daarna was ze van slag) dus we knuffelen en aaien haar héél veel!![]()
Ik merkte er niets van bij Zoëquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Och..
Ziggy vlucht niet voor jullie? Of dat ze in één bepaalde hoek blijft liggen? Zoë hier bleef maar op één plek liggen toen de golf met kittens in huis kwam. Zelfs als wij haar wilden aaien, ging ze blazen naar ons. Ze is chagrijnig maar ze blaast nooit naar ons. Toen dus wel. Heel haar wereldje stond op de kop.
Ziggy flink vertroetelen inderdaad.
Kijk ze genieten!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef MissBliss het volgende:
2 luilakjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greysiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:58 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Gaat goed zeg! En Spider is een beauty en ik ben trots op de Zigster!
En op jullie
Zoë blijft in die lieve trance hangen. Wil je me de volgende keer van het roken afhelpen, Re?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef Re het volgende:
[..]
Ik merkte er niets van bij Zoë
Ziggy is (behalve haar enrome list met kleine mankementen) ook nog erg doof dus merkt meestal niet wanneer spider in de buurt is behalve op het laatste moment en dan is het ff blazen ja
Enige probleem wat ik nu zie blijft het eten maar daar vinden we ook wel iets op.
Nee, zijn eten staat idd hoog, is Ziggy nog niet bijgeweest. Hij vreet alleen inderdaad ál haar eten opquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:54 schreef nokwanda het volgende:
Hij is even cool als Ziggy
Zijn voer hoger neerzetten als je weggaat. Daar kan Ziggy niet bij. Of dieetvoer neerzetten. Hij wordt daar echt niet slecht van. Het enige probleem is dat hij dan alles opvreet.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:56 schreef senesta het volgende:
Ik heb de TT voor je aangepast![]()
Wat een schatje![]()
En wat maak je ook steeds mooie foto's
Lekker warm op de externe harde schijfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef nokwanda het volgende:
Waar ligt Ziggy nou eigenlijk steeds op? Een groene handdoek op iets. Maar wat?
quote:
Die laatste foto, kan zo in de katten Voguequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:23 schreef MissBliss het volgende:
En nu wat mooiere foto's![]()
Spelen met een toffe garnalenhengel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziggy don't care about a garnaal
[ afbeelding ]
En dat kleine drukke ding vindt ze ook niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wél 10 hele seconden!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tafereeltje duurde 10 seconden, tot Ziggy het doorhad
[ afbeelding ]
Toffe nieuwe krabpaal
quote:Op zondag 5 oktober 2008 05:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die laatste foto, kan zo in de katten Vogue
Het gaat goed nu! Ze hebben allebei weer op bed geslapen en Ziggy is best relaxed, ze kijkt een beetje naar hem, en ze blaast alleen als hij aan dr eten komt of als hij ineens op 2 centimeter afstand van dr staat ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Wél 10 hele seconden!![]()
Hoe gaat het met Ziggy nu? En natuurlijk met Spider?
Sid is er een beetje stil van en loopt regelmatig zijn broeder in crime te zoeken.
Foto's worden niet met droge ogen bekeken maar dinsdag komt er waarschijnlijk weer een nieuw opvangkitten en hopelijk slijt het dan wat sneller. En we gaan zo naar de Efteling, so they will survive.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat goed nu! Ze hebben allebei weer op bed geslapen en Ziggy is best relaxed, ze kijkt een beetje naar hem, en ze blaast alleen als hij aan dr eten komt of als hij ineens op 2 centimeter afstand van dr staat ofzo
Spider doet het heel goed! Hij drinkt uit de douche, rent rondjes door het huis. Geeft 'liefdesbijtjes' als je met hem speelt
Arme Sid, hij moet natuurlijk ook wennen. En hoe gaat het met de jongens?
Nee inderdaad, ze verdedigt haar eten en haar space goed! Het is een stoere meid!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:58 schreef Greys het volgende:
MB, ik vind het eigenlijk wel logisch hoor, dat Ziggy nog een beetje moppert als Spider aan haar eten komt of in haar personal space huppelt. Wel goed ook dat Ziggy niet dwars over zich heen laat lopen, daar zou ze erg ongelukkig van worden. Het gaat echt super!
Als Bink bij mijn ouders op vakantie was, at hun kat uit het bakje van Bink en Bink uit het bakje van de kat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:19 schreef Re het volgende:
Ziggy mauwde me vanochtend weer gewoon lekker wakker terwijl Spider op 2 meter lag te maffen, Ziggy heeft haar ochtendmaaltje gewoon op (haar medicijnen maaltijd gisteren avond was het niet echt succesvol). Spider vind het eten van Ziggy heerlijk en Ziggy vind de brokjes van Spider ook heerlijk, gisterenavond zaten ze naast elkaar uit elkaars bakje te eten
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Bink bij mijn ouders op vakantie was, at hun kat uit het bakje van Bink en Bink uit het bakje van de kat.
De ander krijgt vást stiekem lekkerder eten, moeten ze dan denkenMijn moeder deed het hondenvoer dus in het kattenbakje en andersom, dan aten ze stiekem toch weer hun eigen eten
Nou ja!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:39 schreef MissBliss het volgende:
Omg, as we speak liggen de poezels tegen elkaar aan op een stoel![]()
![]()
Spider lag al op de stoel en Ziggy kwam van de schijf af, liep naar de stoel, rook wat aan Spider en besloot dat ze er heus wel bijpasteDus ze gaat bovenop Spider liggen
![]()
En nu liggen ze dus al een kwartiertje rug aan rug
Ik heb foto's ervan maar die komen vanavond of morgen, want Re is bezig op de pc.
Ziggy probeert Spider er gewoon af te drukkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel alvast een kort filmpje ervan!
Daar lijkt het wel verdacht veel op!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat fijn!
Heb je ze soms de foto's van B&B laten zien, in één stoel?
Volgens mij wel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou ja!!![]()
Wat ontzettend gaaf. Gaat het echt beter?
Nog steeds geen vlaag van verstandverbijstering waarneembaar? Ze vindt hem écht leuk genoeg om bovenop hem te gaan liggen, voor eeuwig en altijd, amen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:42 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij wel!
Ik bedoel: ze gaat náást hem liggen, dat zegt toch wel iets denk ik
Oh ja, net heb ik weer een prachtig blaasconcert mogen aanhorenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog steeds geen vlaag van verstandverbijstering waarneembaar? Ze vindt hem écht leuk genoeg om bovenop hem te gaan liggen, voor eeuwig en altijd, amen?
Ze blaast toch hopelijk nog wel naar hem als hij het gore lef heeft om iets te dichtbij te komen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Re het volgende:
Het was wel voor het eerst dat onze rekel Spider zijn spin motortje aanhad vannacht/vanochtend, dat ding lijkt wel een stofzuiger...
Zit er nog garantie op?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef noekje het volgende:
Die foto's!![]()
Re, erg hè, dat geknor dat écht nooit meer ophoudt. Hij zit daar echt op.
Achterlijke stink kat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:33 schreef MissBliss het volgende:
En hij liep vanacht ook heel de tijd heen en weeren hij ging mn voeten aanvallen onder de dekens
Naja, dat is gezellig zal ik maar denken![]()
Nee!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Achterlijke stink kat!![]()
Zal ik hem komen halen?
Ja, het was heel grappig, ze liep dus door de tunnel en stond daarna een beetje beduusd ernaast, en toen kwam Spider aanhollen "Oooh, ze wil spelen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Dat tongetje!![]()
En door de tunnel, hoezee! Ziggy gaat een tweede derde vierdezoveelste jeugd beginnen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:
SuperZig met rollator door de tunnel![]()
Wat heeft Spider een mooi profiel trouwens. kleine mooiboy
Gewoon wow!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Re het volgende:
saampjes eten zonder gemor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziggy is ook maar eens door de tunnel gelopen, zei het op een slakkengangetje
Hoe gaat het met de drie nieuwe?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon wow!![]()
Vanavond krijg ik er weer drie.Ik kom glimwormen te kort.
Tussen zijn schouderbladen, op de huid hè? Niet in zijn bekkie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de drie nieuwe?
Oh ja, Spider moest vandaag zn pipetje toch? Vanavond dan eens kijken hoe we dat erin gaat krijgen
Nee, dat hebben ze ergens buiten opgelopen. Ze zijn rechtstreeks in een mandje gedaan en gebracht bij de coördinator en die heeft ze terug gebracht naar het asiel. Die met de wond op het pootje is er. Ziet er heel naar uit. Ze is 12 weken ongeveer en ik vond het mannetje al zo mager maar het kan dus nog erger. Ze zit ook onder de vlooien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, op zn rug, ja dat lukt wel!
Gewond?Kwamen ze zo bij je, of hebben ze gevochten ofzo?
Hehequote:
Ja, dat is ook het geval bij Spider.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:06 schreef svann het volgende:
Aw...
Dat deed een katje op de studentenflat van mijn broer ook. Ook knoopjes sabbelen.
Ze hadden hem in een boom gevonden. Waarschijnlijk veel te jong zijn moeder kwijt geraakt.
Jaquote:
Was het de eerste keer dat je die wollige trui aan had?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Was de eerste keer dat ie het deed.
Heb er hier een paar die altijd bij hun mamma zijn gebleven die het doen. Maar mamma doet het ook bij mij op de fleecedeken en dat was een moederloos kitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het geval bij Spider.
Nu heb ik ook een kater van 6 maanden hier rondlopen en die doet het ook. Ik vraag me af of ze er ooit vanaf komen.
Ja ik durfde hem niet aan vanwege die nageltjes! Mijn angst was gegrondquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het de eerste keer dat je die wollige trui aan had?
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:59 schreef babette21 het volgende:
Sabbelt Spider ook steeds aan/in je oor? Die neiging heeft Zowie een beetje, beetje freaky wel
Er zit ook echt geen kwaad in dat kleine peerd hè?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:42 schreef Re het volgende:
nee hoor , af en toe een rechtse directe die meestal wel mist maar nog genoeg effect heeft op Spider. En Spider pest haar maar heel af en toe met een kopstoot
Oh dat noem ik altijd tepelen, da's altijd zo annoyingquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!Dat is wel jammer
Best vervelend ja, met die nageltjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh dat noem ik altijd tepelen, da's altijd zo annoying
Mijn hoop, wat doe je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef MissBliss het volgende:
@noekje: nee, tis zo'n schatje
En het is nu wel duidelijk dat het goed gaat allemaal en dat hij gewoon blijft![]()
Ow, ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat maakt veel uit?
Je bedoelt als ie gecastreerd is?
Ah ok! Nou, dat mag in november al gelukkigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, dat bedoelde ik.
Had er even geen erg in dat dat onduidelijk was.
Aha! Bedankt voor de uitleg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, dat bedoelde ik.
Had er even geen erg in dat dat onduidelijk was.
Het is een mannetje en die is EN speels, EN liefdevol, EN ook mannelijk dominant.
Kareltje door zijn zusjes te bespringen terwijl hij eigenlijk alleen maar wilde wassen en likken. Doet ie ook bij mij. Maar hij uitte dat door op ze te springen en hen in paringsstand in hun nekvel te bijten. Tot ie er ook op kroop en zijn heupjes liet zakken. Zag er trouwens belachelijk uit, want hij had geen idee wat ie deed. Dat hield op toen hij gecastreerd werd. Maar het wassen en likken doet hij nog. Hij is soms nog steeds dominant, maar dat is ook gewoon omdat hij een etterbroertje is. Meestal is hij een heel gevoelige jongen die gewoon voor zijn mamma's (Purrr als poezemamma en ik als mensenmamma), en zusjes wil zorgen door hen te wassen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:33 schreef MissBliss het volgende:
Officieel heten ze dus Ziggy Stardust en Spider from Mars ()
Deze week toch? Moet ik zo even kijken maar ik ga zelf volgende week. Moet er toch één de hechtingen eruit hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef MissBliss het volgende:
Nou, de dag dat ik het schreef was wel een erge dag, sindsdien issie weer rustiger qua haar bespringen. Nu nog 1 of 2 keer per dag. En Ziggy is weer wat feller, geeft hem gewoon een mep als het haar niet aanstaat. Hij geeft haar wel vaak kopjesmaar zelfs dat vindt ze niet leuk. Nou ja, dierenarts heeft dus niet echt superhaast.
Oh ja, noekje, dat inenten moet toch volgende week?
Die slettebakken hangen daar echt als het nieuwe okselhaar onder, met staart.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Die slettebakken hangen daar echt als het nieuwe okselhaar onder, met staart.![]()
Vinden ze lekkah. Zodra hij weer proper en rein is, laten ze hem weer links liggen met een blik van:'Oh, dat is die klootzak die hier ook woont.'
Poezen!
Is die aan de diarree? Diarre. Heel even moest ik lachen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:36 schreef Re het volgende:
zo, Spider heeft het hele huis ondergescheten![]()
, erg prettig wakker worden als je met je tenen in de stront verdwijnt
men wat kan er een stank uit zo'n hummel komen![]()
![]()
![]()
Ik was in slaap gevallenquote:
Geen idee wat voor soort bloed hij heeft, het was een zwervertje.quote:
Hij wordt zo mannelijk! En dik!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:12 schreef Re het volgende:
nou dan doe ik er wel eentje
Spider was wat onwenning met de studio opstelling, veels te veel kabels enzo
[ afbeelding ]
kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wordt zo mannelijk! En dik!![]()
Stelletje feeders. Prachtige foto, ik wil dat ook van de katten en dan weet ik niet wat ik ermee ga doen maar ik wil het!
Ik moest meteen hieraan denkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!Dat is wel jammer
quote:
aangezien we toch nog een keertje in de buurt moeten zijn voor het mechanisch verwijderen van het geslachtsapparaat van Spider ...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moet me maar inschrijven bij de Leidse Onderwijs Instelling, oudste kat is wagenziek en niet zo'n beetje ook en juist van hem zou ik mooie foto's willen hebben. Omdat mijn camera bagger is staat die altijd met z'n ogen dicht of pms-achtig (lijkt op
mij
) op de foto.
Daar lijkt het wel op jaquote:
Ja, kom!! Ik haal patat!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef Re het volgende:
[..]
aangezien we toch nog een keertje in de buurt moeten zijn voor het mechanisch verwijderen van het geslachtsapparaat van Spider ...
ik zie hetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Hij is eigenlijk een ninja.
Ja, hele mooie oogjes heeft iequote:Op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:56 schreef noekje het volgende:
![]()
![]()
Wat gaaf!! Die polonaise!![]()
Hij heeft nog steeds zo'n groen randje om zijn ogen.![]()
*slaat alles op*
Ja! Eindelijk heb ik een kat die wél vrolijk kijkt!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:20 schreef nokwanda het volgende:
Valt me trouwens op dat ie zo'n echte vrolijke kattesmiley heeft op iedere foto, maar op die karatefoto trekt ie echt een smoel
Inderdaad. En hij heeft helemaal niets? Hoe lukt het die beesten toch altijd.quote:
Ooooh, wat engquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Spider![]()
Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt MB!
Heb het hier een aantal maanden terug gehad; werd 's ochtends wakker en toen hadden ze een glas van het aanrecht gemept. Dus de plavuizen onder het glas. En echt overal bloedpootjes en spetters bloed tegen de muren omhoog. Leek wel CSI![]()
Maar ik kon ook niets ontdekken toen..
quote:
Nou, het scheelt 2 cm ofzo, dan is hij even hoog als haar! Volgens mij gaat hij uiteindelijk zóveel groter worden dan haarquote:Op maandag 3 november 2008 @ 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]Kijk dan! Dat snuitje, die oogjes, die oortjes, dat mondje..
Volgens mij is die al bijna even groot als Ziggy of niet? Gaat het goed tussen die twee?
Ziet ze er de leuk al van in of beleeft ze hem met haar ogen dicht, 24/7?
quote:Op maandag 3 november 2008 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Hij heeft gisteren trouwens kennis gemaakt met het concept 'kaars', gezien zn gekrulde wenkrauwen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:39 schreef nokwanda het volgende:
Konthaar stinkt niet harder dan ander haar hoor +
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 16:49 schreef Burdie het volgende:
Issie wel een beetje intelligent, MB? Ik vind 'm altijd zo'n beetje josti-achtig uit zijn ogen kijken namelijk.
Leuk hequote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 16:34 schreef Greys het volgende:
Wáárom heb ik twee bladzijdes gemist?
Shame on me!
Die polonaise foto![]()
![]()
Hetzelfde als voorheenquote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 20:43 schreef noekje het volgende:
Met z'n bolle ogen!
Hoe gaat het met het stelletje?
Ja, het is gelukt!quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 11:21 schreef noekje het volgende:
Dan moet die even de dierenartsenpraktijk bellen en niet het asiel.
Sid wordt dinsdag geholpen. Ze moeten al heel vroeg daar zijn. Tussen 8.30 uur en 9.00 uur.
Straks moet hij plassen tijdens de operatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |