ik zie hetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Hij is eigenlijk een ninja.
Ja, hele mooie oogjes heeft iequote:Op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:56 schreef noekje het volgende:
![]()
![]()
Wat gaaf!! Die polonaise!![]()
Hij heeft nog steeds zo'n groen randje om zijn ogen.![]()
*slaat alles op*
Ja! Eindelijk heb ik een kat die wél vrolijk kijkt!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:20 schreef nokwanda het volgende:
Valt me trouwens op dat ie zo'n echte vrolijke kattesmiley heeft op iedere foto, maar op die karatefoto trekt ie echt een smoel
Inderdaad. En hij heeft helemaal niets? Hoe lukt het die beesten toch altijd.quote:
Ooooh, wat engquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Spider![]()
Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt MB!
Heb het hier een aantal maanden terug gehad; werd 's ochtends wakker en toen hadden ze een glas van het aanrecht gemept. Dus de plavuizen onder het glas. En echt overal bloedpootjes en spetters bloed tegen de muren omhoog. Leek wel CSI![]()
Maar ik kon ook niets ontdekken toen..
quote:
Nou, het scheelt 2 cm ofzo, dan is hij even hoog als haar! Volgens mij gaat hij uiteindelijk zóveel groter worden dan haarquote:Op maandag 3 november 2008 @ 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]Kijk dan! Dat snuitje, die oogjes, die oortjes, dat mondje..
Volgens mij is die al bijna even groot als Ziggy of niet? Gaat het goed tussen die twee?
Ziet ze er de leuk al van in of beleeft ze hem met haar ogen dicht, 24/7?
quote:Op maandag 3 november 2008 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Hij heeft gisteren trouwens kennis gemaakt met het concept 'kaars', gezien zn gekrulde wenkrauwen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:39 schreef nokwanda het volgende:
Konthaar stinkt niet harder dan ander haar hoor +
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 16:49 schreef Burdie het volgende:
Issie wel een beetje intelligent, MB? Ik vind 'm altijd zo'n beetje josti-achtig uit zijn ogen kijken namelijk.
Leuk hequote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 16:34 schreef Greys het volgende:
Wáárom heb ik twee bladzijdes gemist?
Shame on me!
Die polonaise foto![]()
![]()
Hetzelfde als voorheenquote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 20:43 schreef noekje het volgende:
Met z'n bolle ogen!
Hoe gaat het met het stelletje?
Ja, het is gelukt!quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 11:21 schreef noekje het volgende:
Dan moet die even de dierenartsenpraktijk bellen en niet het asiel.
Sid wordt dinsdag geholpen. Ze moeten al heel vroeg daar zijn. Tussen 8.30 uur en 9.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |