Ik was in slaap gevallenquote:
Geen idee wat voor soort bloed hij heeft, het was een zwervertje.quote:
Hij wordt zo mannelijk! En dik!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:12 schreef Re het volgende:
nou dan doe ik er wel eentje
Spider was wat onwenning met de studio opstelling, veels te veel kabels enzo
[ afbeelding ]
kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wordt zo mannelijk! En dik!![]()
Stelletje feeders. Prachtige foto, ik wil dat ook van de katten en dan weet ik niet wat ik ermee ga doen maar ik wil het!
Ik moest meteen hieraan denkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!Dat is wel jammer
quote:
aangezien we toch nog een keertje in de buurt moeten zijn voor het mechanisch verwijderen van het geslachtsapparaat van Spider ...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moet me maar inschrijven bij de Leidse Onderwijs Instelling, oudste kat is wagenziek en niet zo'n beetje ook en juist van hem zou ik mooie foto's willen hebben. Omdat mijn camera bagger is staat die altijd met z'n ogen dicht of pms-achtig (lijkt op
mij
) op de foto.
Daar lijkt het wel op jaquote:
Ja, kom!! Ik haal patat!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef Re het volgende:
[..]
aangezien we toch nog een keertje in de buurt moeten zijn voor het mechanisch verwijderen van het geslachtsapparaat van Spider ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |