Nee, dat hebben ze ergens buiten opgelopen. Ze zijn rechtstreeks in een mandje gedaan en gebracht bij de coördinator en die heeft ze terug gebracht naar het asiel. Die met de wond op het pootje is er. Ziet er heel naar uit. Ze is 12 weken ongeveer en ik vond het mannetje al zo mager maar het kan dus nog erger. Ze zit ook onder de vlooien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, op zn rug, ja dat lukt wel!
Gewond?Kwamen ze zo bij je, of hebben ze gevochten ofzo?
Hehequote:
Ja, dat is ook het geval bij Spider.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:06 schreef svann het volgende:
Aw...
Dat deed een katje op de studentenflat van mijn broer ook. Ook knoopjes sabbelen.
Ze hadden hem in een boom gevonden. Waarschijnlijk veel te jong zijn moeder kwijt geraakt.
Jaquote:
Was het de eerste keer dat je die wollige trui aan had?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Was de eerste keer dat ie het deed.
Heb er hier een paar die altijd bij hun mamma zijn gebleven die het doen. Maar mamma doet het ook bij mij op de fleecedeken en dat was een moederloos kitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het geval bij Spider.
Nu heb ik ook een kater van 6 maanden hier rondlopen en die doet het ook. Ik vraag me af of ze er ooit vanaf komen.
Ja ik durfde hem niet aan vanwege die nageltjes! Mijn angst was gegrondquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het de eerste keer dat je die wollige trui aan had?
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:59 schreef babette21 het volgende:
Sabbelt Spider ook steeds aan/in je oor? Die neiging heeft Zowie een beetje, beetje freaky wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |