Nee, dat hebben ze ergens buiten opgelopen. Ze zijn rechtstreeks in een mandje gedaan en gebracht bij de coördinator en die heeft ze terug gebracht naar het asiel. Die met de wond op het pootje is er. Ziet er heel naar uit. Ze is 12 weken ongeveer en ik vond het mannetje al zo mager maar het kan dus nog erger. Ze zit ook onder de vlooien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, op zn rug, ja dat lukt wel!
Gewond?Kwamen ze zo bij je, of hebben ze gevochten ofzo?
Hehequote:
Ja, dat is ook het geval bij Spider.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:06 schreef svann het volgende:
Aw...
Dat deed een katje op de studentenflat van mijn broer ook. Ook knoopjes sabbelen.
Ze hadden hem in een boom gevonden. Waarschijnlijk veel te jong zijn moeder kwijt geraakt.
Jaquote:
Was het de eerste keer dat je die wollige trui aan had?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Was de eerste keer dat ie het deed.
Heb er hier een paar die altijd bij hun mamma zijn gebleven die het doen. Maar mamma doet het ook bij mij op de fleecedeken en dat was een moederloos kitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het geval bij Spider.
Nu heb ik ook een kater van 6 maanden hier rondlopen en die doet het ook. Ik vraag me af of ze er ooit vanaf komen.
Ja ik durfde hem niet aan vanwege die nageltjes! Mijn angst was gegrondquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het de eerste keer dat je die wollige trui aan had?
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:59 schreef babette21 het volgende:
Sabbelt Spider ook steeds aan/in je oor? Die neiging heeft Zowie een beetje, beetje freaky wel
Er zit ook echt geen kwaad in dat kleine peerd hè?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:42 schreef Re het volgende:
nee hoor , af en toe een rechtse directe die meestal wel mist maar nog genoeg effect heeft op Spider. En Spider pest haar maar heel af en toe met een kopstoot
Oh dat noem ik altijd tepelen, da's altijd zo annoyingquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!Dat is wel jammer
Best vervelend ja, met die nageltjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh dat noem ik altijd tepelen, da's altijd zo annoying
Mijn hoop, wat doe je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef MissBliss het volgende:
@noekje: nee, tis zo'n schatje
En het is nu wel duidelijk dat het goed gaat allemaal en dat hij gewoon blijft![]()
Ow, ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat maakt veel uit?
Je bedoelt als ie gecastreerd is?
Ah ok! Nou, dat mag in november al gelukkigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, dat bedoelde ik.
Had er even geen erg in dat dat onduidelijk was.
Aha! Bedankt voor de uitleg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, dat bedoelde ik.
Had er even geen erg in dat dat onduidelijk was.
Het is een mannetje en die is EN speels, EN liefdevol, EN ook mannelijk dominant.
Kareltje door zijn zusjes te bespringen terwijl hij eigenlijk alleen maar wilde wassen en likken. Doet ie ook bij mij. Maar hij uitte dat door op ze te springen en hen in paringsstand in hun nekvel te bijten. Tot ie er ook op kroop en zijn heupjes liet zakken. Zag er trouwens belachelijk uit, want hij had geen idee wat ie deed. Dat hield op toen hij gecastreerd werd. Maar het wassen en likken doet hij nog. Hij is soms nog steeds dominant, maar dat is ook gewoon omdat hij een etterbroertje is. Meestal is hij een heel gevoelige jongen die gewoon voor zijn mamma's (Purrr als poezemamma en ik als mensenmamma), en zusjes wil zorgen door hen te wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |