Er zit ook echt geen kwaad in dat kleine peerd hè?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:42 schreef Re het volgende:
nee hoor , af en toe een rechtse directe die meestal wel mist maar nog genoeg effect heeft op Spider. En Spider pest haar maar heel af en toe met een kopstoot
Oh dat noem ik altijd tepelen, da's altijd zo annoyingquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat doet ie niet. Wel 's ochtends (heel vroeg) gaat ie op je kussen staan en dan gaat ie treden (met zn pootjes melk opwekken) maar dan dus in je haar en op je hoofdhuid!Dat is wel jammer
Best vervelend ja, met die nageltjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh dat noem ik altijd tepelen, da's altijd zo annoying
Mijn hoop, wat doe je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef MissBliss het volgende:
@noekje: nee, tis zo'n schatje
En het is nu wel duidelijk dat het goed gaat allemaal en dat hij gewoon blijft![]()
Ow, ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat maakt veel uit?
Je bedoelt als ie gecastreerd is?
Ah ok! Nou, dat mag in november al gelukkigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, dat bedoelde ik.
Had er even geen erg in dat dat onduidelijk was.
Aha! Bedankt voor de uitleg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, dat bedoelde ik.
Had er even geen erg in dat dat onduidelijk was.
Het is een mannetje en die is EN speels, EN liefdevol, EN ook mannelijk dominant.
Kareltje door zijn zusjes te bespringen terwijl hij eigenlijk alleen maar wilde wassen en likken. Doet ie ook bij mij. Maar hij uitte dat door op ze te springen en hen in paringsstand in hun nekvel te bijten. Tot ie er ook op kroop en zijn heupjes liet zakken. Zag er trouwens belachelijk uit, want hij had geen idee wat ie deed. Dat hield op toen hij gecastreerd werd. Maar het wassen en likken doet hij nog. Hij is soms nog steeds dominant, maar dat is ook gewoon omdat hij een etterbroertje is. Meestal is hij een heel gevoelige jongen die gewoon voor zijn mamma's (Purrr als poezemamma en ik als mensenmamma), en zusjes wil zorgen door hen te wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |