quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Re het volgende:
Het was wel voor het eerst dat onze rekel Spider zijn spin motortje aanhad vannacht/vanochtend, dat ding lijkt wel een stofzuiger...
Zit er nog garantie op?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef noekje het volgende:
Die foto's!![]()
Re, erg hè, dat geknor dat écht nooit meer ophoudt. Hij zit daar echt op.
Achterlijke stink kat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:33 schreef MissBliss het volgende:
En hij liep vanacht ook heel de tijd heen en weeren hij ging mn voeten aanvallen onder de dekens
Naja, dat is gezellig zal ik maar denken![]()
Nee!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Achterlijke stink kat!![]()
Zal ik hem komen halen?

Ja, het was heel grappig, ze liep dus door de tunnel en stond daarna een beetje beduusd ernaast, en toen kwam Spider aanhollen "Oooh, ze wil spelen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Dat tongetje!![]()
En door de tunnel, hoezee! Ziggy gaat een tweede derde vierdezoveelste jeugd beginnen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:
SuperZig met rollator door de tunnel![]()
Wat heeft Spider een mooi profiel trouwens. kleine mooiboy
Gewoon wow!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Re het volgende:
saampjes eten zonder gemor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziggy is ook maar eens door de tunnel gelopen, zei het op een slakkengangetje
Hoe gaat het met de drie nieuwe?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon wow!![]()
Vanavond krijg ik er weer drie.Ik kom glimwormen te kort.
Tussen zijn schouderbladen, op de huid hè? Niet in zijn bekkie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de drie nieuwe?
Oh ja, Spider moest vandaag zn pipetje toch? Vanavond dan eens kijken hoe we dat erin gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |