Geen idee of RE het daarmee eens is. Die kent mss nog wel andere onderdedekensmedicatiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar jullie gaan vanavond wel?
Is niets beter tegen verkoudheid dan slapen met een kitten onder je dekbed
Die slaapt namelijk ook onder de dekensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee of RE Ziggy het daarmee eens is.
Nee joh, dat is een sieraad voor de huiskamer. Had ik ze ook wel mijn bankstel mee kunnen geven.quote:
Voor jullie thuis zijn is dit topic vol!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaa, we zijn op weg naar huis! Meneer gedraagt zich voorbeeldig! En dank je wel, noekje en familie noekje, het was nog eens hartstikke gezellig bij jullie ook!nog 50 minuten. Spannend!
Ik heb me écht heel groot gehouden. Ging goed. De wetenschap dat ik weet waar die is, is ook wel heel prettig en als het niet gaat dan komt die gewoon weer terug bij de familie met spandoek en al. Voelt prettiger dan terug naar het asiel en vanaf daar weet ik helemaal niks meer. Nu wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef Greys het volgende:
Zijn er geen foto's gemaakt van de overdracht?
Noek, hoe gaat het met de schaafplekken van het achter de auto aan sleuren?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi! Hij is er nu een kwartier ofzo en er is al geblazen en er zijn dikke staarten geweest en hij heeft haar eten al opgegeten
Zn eigen eten kijkt hij niet naar om
Goed, hij was best rustigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |