quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Sanne het volgende:
Owwww wat een schatje is die Jip Spider toch!!![]()
Ook filmpjes maken hoor Bliss!!! We willen hem horen en zien bewegen ook!
Spider is het toch?quote:
Daar hoop ik op iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Red_Cat het volgende:
Komt wel goed dusMeestal is een jong katje bij een oudere kat makkelijker te accepteren dan wanneer je twee oude katers ineens bij elkaar gaat zetten
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:55 schreef DaMart het volgende:
Wat een lief tof kattenbeest hebben jullie erbij.
Die foto bij Re op schoot, echt met zo'n blik van:"Wat moet je nou?".
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel gemeen voor Ziggy.
'Wat kreeg jij voor dierendag?'
'Een kitten.'
Ja, dat dacht ik dus ook net!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel gemeen voor Ziggy.
'Wat kreeg jij voor dierendag?'
'Een kitten.'
Naja, ze kán gewoon niet vechten volgens mij. Haar stem is haar enige wapen. Ik vind het best sneu voor haar (net moest ze nog heel erg kotsen ook, van de stress? en daarna was ze van slag) dus we knuffelen en aaien haar héél veel!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:09 schreef noekje het volgende:Joey!
![]()
Jemig, guys! Wat doet die het ontzettend goed. Ben echt verbaasd dat Ziggy nog zo makkelijk is en dat ze hem niet de hut doorgetikt heeft. Wat een geweldig beest, die Ziggy.![]()
Oooohquote:Wij zijn net terug van het asiel en daar was een blinde kat. Ik me zo ingehouden want ik wilde hem zo graag meenemen en dan een blindegeleide poedel geven.Ik durfde het niet met alle poezenspul hier.
Och..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ze kán gewoon niet vechten volgens mij. Haar stem is haar enige wapen. Ik vind het best sneu voor haar (net moest ze nog heel erg kotsen ook, van de stress? en daarna was ze van slag) dus we knuffelen en aaien haar héél veel!![]()
Ik merkte er niets van bij Zoëquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Och..
Ziggy vlucht niet voor jullie? Of dat ze in één bepaalde hoek blijft liggen? Zoë hier bleef maar op één plek liggen toen de golf met kittens in huis kwam. Zelfs als wij haar wilden aaien, ging ze blazen naar ons. Ze is chagrijnig maar ze blaast nooit naar ons. Toen dus wel. Heel haar wereldje stond op de kop.
Ziggy flink vertroetelen inderdaad.
Kijk ze genieten!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef MissBliss het volgende:
2 luilakjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greysiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:58 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Gaat goed zeg! En Spider is een beauty en ik ben trots op de Zigster!
En op jullie
Zoë blijft in die lieve trance hangen. Wil je me de volgende keer van het roken afhelpen, Re?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef Re het volgende:
[..]
Ik merkte er niets van bij Zoë
Ziggy is (behalve haar enrome list met kleine mankementen) ook nog erg doof dus merkt meestal niet wanneer spider in de buurt is behalve op het laatste moment en dan is het ff blazen ja
Enige probleem wat ik nu zie blijft het eten maar daar vinden we ook wel iets op.
Nee, zijn eten staat idd hoog, is Ziggy nog niet bijgeweest. Hij vreet alleen inderdaad ál haar eten opquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:54 schreef nokwanda het volgende:
Hij is even cool als Ziggy
Zijn voer hoger neerzetten als je weggaat. Daar kan Ziggy niet bij. Of dieetvoer neerzetten. Hij wordt daar echt niet slecht van. Het enige probleem is dat hij dan alles opvreet.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:56 schreef senesta het volgende:
Ik heb de TT voor je aangepast![]()
Wat een schatje![]()
En wat maak je ook steeds mooie foto's
Lekker warm op de externe harde schijfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef nokwanda het volgende:
Waar ligt Ziggy nou eigenlijk steeds op? Een groene handdoek op iets. Maar wat?
quote:
Die laatste foto, kan zo in de katten Voguequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:23 schreef MissBliss het volgende:
En nu wat mooiere foto's![]()
Spelen met een toffe garnalenhengel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziggy don't care about a garnaal
[ afbeelding ]
En dat kleine drukke ding vindt ze ook niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wél 10 hele seconden!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tafereeltje duurde 10 seconden, tot Ziggy het doorhad
[ afbeelding ]
Toffe nieuwe krabpaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |