abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 18:40:53 #101
163650 Greys
pi_61883189
We durven het niet aan om Boris Bengaal helemáál los te laten straks wellicht, dus we zitten te denken aan een kattenren. Kijken of hij daar genoegen mee neemt En mochten we later besluiten hem alsnog los te durven laten, dan kan hij lekker in de ren op momenten dat we niet op zitten te letten!

Zou zoiets iets zijn? Voor 1 kat? Groot genoeg?

Zoiets zou het eigenlijk precies moeten worden, inclusief dat sluisje vanaf het kattenluikje!
Maar dan in het groen, want deze vind ik monsterlijk lelijk

Eigenlijk zou ik liever een houten hebben, maar daar kan ik nog zo weinig voorbeelden van vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61883964
Voordeel van alumium is dat het onderhoudsvrij is en hout rot natuurlijk..

Die van grijs alumium lijkt ook zo lelijk (vind ik) omdat het witte spul er achter zit. Wij hebben ook zo'n ren op het balkon, mijn vader heeft nl een kooi- en volierebouwbedrijf, en dat lijkt heel anders. We hebben er gewoon planten in (en tuinstoelen enz want is over het hele balkon van 8 bij 4).

Denk er wel om dat alumium wat niet geanodiseerd is *bruut heet dat* op een bepaald moment witte aanslag krijgt *bloemkolen* die giftig kan zijn voor huisdieren. Geanodiseerd is dus een beetje duurder maar stukken gezonder!

Plus het heel erg glimmende gaat er naar een paar regenbuien gelukkig wel van af, dit is hoe het net geplaatst was.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 19:30:19 #103
163650 Greys
pi_61884522
Kijk, dat zijn tips waar ik wat aan heb! Heel erg bedankt! Dat wist ik dus niet, van die ongezonde witte uitslag
Je hebt ook wel gelijk over die witte achtergrond, dat maakt het een stuk minder mooi.

Het zou bij ons aan één kant van de tuin komen, daar staat al een mooie muur, dus daar kan de ren dan tegenaan staan. Kunnen we aan de muur wat plankjes enzo bevestigen waar hij op kan klimmen. En dan vanuit de keukendeur een heel klein sluisje de hoek om naar de ren, via een kattenluik.
Heer Greys zou liever een houten ren zelf timmeren, maar aangezien we nog klussen zat hebben om het huis leek het me handiger om iets te laten maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61886580
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
We durven het niet aan om Boris Bengaal helemáál los te laten straks wellicht, dus we zitten te denken aan een kattenren. Kijken of hij daar genoegen mee neemt En mochten we later besluiten hem alsnog los te durven laten, dan kan hij lekker in de ren op momenten dat we niet op zitten te letten!

Zou zoiets iets zijn? Voor 1 kat? Groot genoeg?

[ afbeelding ]

Zoiets zou het eigenlijk precies moeten worden, inclusief dat sluisje vanaf het kattenluikje!
Maar dan in het groen, want deze vind ik monsterlijk lelijk

[ afbeelding ]

Eigenlijk zou ik liever een houten hebben, maar daar kan ik nog zo weinig voorbeelden van vinden.
Is makkelijk zelf te maken van hout. Kwestie van gamaarnaardegamma. Maar dit lijkt me zo klein.
Ik ben zelfs van plan om dat zo met de hele achtertuin te doen. Nu heb ik een goedkope en lelijke oplossing,
maar als er ooit meer geld voor zoiets beschikbaar is doe ik dat gelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61886671
Hoe groot wil je het eigenlijk? Hout is trouwens ook niet goedkoop omdat je het dan ook moet impregneren om het niet te laten rotten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 20:51:17 #106
163650 Greys
pi_61886775
Ik heb geen idee Nok. Ben aan het bedenken wat een mooie maat zou zijn voor Boris. Sowieso mag hij wel 3 of 4 meter lang zijn, ongeveer 1 meter diep en ongeveer 1.80 hoog. Dan komt hij mooi tegen de muur.
En als we het zelf gaan maken met hout en gaas, dan moet het idd geimpregneerd hout zijn en een zware kwaliteit gaas (kippengaas mag niet bijvoorbeeld). En een deur er in maken lijkt me ook best lastig. Maar ik ben dan ook een klusser met twee linker handen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61886937
Je hebt bij de gamma ook gaasplaten. Die zien er hetzelfde uit als op de foto's
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61886976
Heb je enig idee wat zo'n alu-ding moet kosten?
Dan kun je dat wel vergelijken. Als dat goedkoper is dan zelf maken dan kun je dat inderdaad beter doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61887214
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 21:09:18 #110
163650 Greys
pi_61887310
Ja van die link heb ik de foto's ook
Komt wel op een euro of 600/700, zonder sluisje of dak.
En ik heb dus geen FLAUW idee wat het kost om het zelf te maken, aan materialen Ga morgenmiddag wel naar een bouwmarkt om een en ander op te schrijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61887855
Bij mijn vader kost 1 element van 102 cm breed bij 2 m hoog van geanodiseerd alu. met gaas van 19 x 19 x 1,45 (wat wij ook hebben) 40 euro..
(Groen profiel is 7,50 duurder per element)
Zo'n element met deurtje is 65.

Daarmee moet je kunnen berekenen wat het ongeveer gaat kosten, ik geloof dat iedere voliere/kooi/renbouwer rond die prijzen zit. Bruut alu. is altijd goedkoper, maar dat is dus dat bloemkolenspul wat je niet moet hebben.

Mijn vader werkt dus met standaardelementen van die afmetingen voor die prijzen, maar alles is naar wens aan te passen en elementen zijn gewoon aan elkaar te bevestigen. Dus je kunt dan profiteren van je muur, door daar geen element voor te doen.

Plus de elementen zou je nog eens weer uit elkaar kunnen halen en verplaatsen/verhuizen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 21:31:40 #112
163650 Greys
pi_61888240
Dank je, LekkerApart! Heel nuttige info allemaal!
Die prijzen vallen me eerlijk gezegd nog mee die je noemt Het gaas, is dat eventueel geschikt voor katten om in te klimmen? Of is het daar te dun voor, dat het in de pootjes snijdt denk je?
Ik zal morgen eens in de bouwmarkt vergelijken en als we besluiten om voor zo'n alu ren te gaan, ga ik zeker ook jou een PM sturen om je vaders adres te vragen voor een offerte, als ik alle maten weet. Eventueel kan hij ook zo'n sluisje maken zoals op die tweede foto van mij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61888432
Even een kleine berekening uit de losse pols: tussen de ¤ 350 en ¤ 400 voor alle elementen die je nodig hebt bij de vader van LekkerApart
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61888515
Lekker zelf doen dus, dat scheelt. Kun je weer leuke kattendingetjes voor kopen En die elementen heb je met verschillende soorten gaas vaak, gewoon even gaan kijken.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:43:19 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_61888701
ja tijd voor nieuwe boris foto's, liefst met bink er bij...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 21:45:06 #116
163650 Greys
pi_61888769
Voor de voorzijde: 3 elementen van 1.20 bij 2.00 hoog = 160 euro
Eentje met deur = 60 euro
Voor de zijkanten: elk 1 element = 80 euro
Totaal zonder achterkant en dak is dus 300 euro.
Alleen de muur is geen 2 meter hoog, dus dan hou ik een stukje open achter over
En dan nog een dak en een sluisje. Denk dat het water hoger uitkomt, maar je zit aardig in de buurt denk ik Nok
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 21:47:58 #117
163650 Greys
pi_61888878
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
ja tijd voor nieuwe boris foto's, liefst met bink er bij...
Had je deze al gezien?
Crosspostje uit het Asielactie topic

Ja, hoi. Mag ik ook eens op de foto?????

Even samen poseren.

Bóóóóóóringgggggggggg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 september 2008 @ 21:48:37 #118
163650 Greys
pi_61888908
Er zit een stofrag onder mijn vensterbank zie ik nu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61903630
Dat gaas snijdt niet, onze monsters klimmen er ook vaak in en het gaas buigt ook niet door het gewicht.
pi_61904789
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Greys het volgende:

Ja, hoi. Mag ik ook eens op de foto?????
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61905095
En je tuin afzetten met schrikdraad geen optie?
Je hebt dan nog de gehele tuin en boris dus ook.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 15:20:23 #122
163650 Greys
pi_61906121
Dat durven we niet, ferrari
En daarbij hebben we aan drie kanten wel muren, maar aan de vierde kant zit eigenlijk helemaal niets tussen ons en de buren, behalve een laag gazen hekje. Dus dan moeten daar ook eerst schuttingen komen. En ik las dat als er een plant of tak tegenaan komt, dat de stroomkring dan wordt onderbroken en dat de veiligheid dan weg is. Wij hebben nogal een georganiseerd oerwoud hier en daar, dan kiezen we liever voor een ren.
Mocht het met de ren echt niet lukken, als hij daar geen genoegen mee neemt, gaat hij af en toe in de ren en af en toe los in de tuin, dan gaan we een andere oplossing bedenken inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61906296
Hoe is het met Boris?
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 15:33:16 #124
163650 Greys
pi_61906478
Hartstikke goed! Hij eet echt héél goed, vooral met wat water over zijn brokjes gesprenkeld (dan 'ruikt' het meer en lebbert hij het water er weer tussenuit) dus dat is super. Zo krijgt hij ook veel extra vocht binnen en dat schijnt voor ex-blaasgruizers heel goed te zijn
Hij wast zichzelf heel veel en kan erg genieten van in het zonnetje liggen op de vensterbank. Ook zegt hij ons steeds gedag als we de kamer uit zijn geweest en weer terugkomen En hij speelt dat het een lieve lust is.
En met Bink gaat het goed, als ik het huis verlaat en ze alleen thuis zijn, blijven ze altijd in dezelfde kamer, hoewel ze ook naar boven mogen enzo. Maar ze blijven bij elkaar.

Super dus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61907750
Is er een reden dat je Boris niet los wil laten lopen Greys? Ik had namelijk niet het idee dat het enorm druk is in jullie buurt?

Ik vind zo'n kattenren zo weinig toevoegen... nofi... het is buiten zijn om het buiten zijn. Meer dan frisse lucht is het niet toch?
Misschien zie ik het wel totaal verkeerd want ik heb binnenkatten maar ik vind zo'n ren niet heel veel toevoegen. Ik zou dan voor gewoon de hele tuin/buurt gaan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 16:25:10 #126
163650 Greys
pi_61907897
Een paar redenen zelfs, of ze terecht zijn is aan jullie natuurlijk:

- De drukke weg hier aan de overkant, alleen afgescheiden door een sloot en Bengalen zijn gek op water
- Het feit dat de naaste buren een hond hebben die katten háát en hem misschien iets aandoet, omdat Boris dol is op honden vertrouwt hij de buurhond misschien teveel?
- Onze achterbuurman houdt duiven en is een schat, dus die gunnen we héle duifjes en geen aangevreten
- Raskatten (wat het toch schijnt te zijn?) worden nogal eens gejat en Boris laat zich door iedereen optillen.
- Heer G en ik zijn van die mietjes die geen oog dicht doen als de kat niet binnen zou zijn als we gaan slapen
- We willen niet dat alle omliggende buren last zouden kunnen hebben van een poepende kat in hun tuin.

Maar we hebben ons wel al voorgenomen om - als Boris doodongelukkig blijkt als hij alleen in de ren mag - toch maar er voor te kiezen hem los te laten. Maar voorlopig táált hij niet eens naar 'buiten' en is hij nog amper op de andere twee verdiepingen in huis geweest. Bink gaat regelmatig in de tuin huppelen en de kat kijkt er dan niet eens naar, als de deur open gaat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61908090
Oh nee, als jij redenen hebt dan voldoet dat hoor, ik bedoel het is jouw kat.
Ik zou het alleen zelf anders doen als ik meer dan een balkon had om naar buiten te gaan maar ik heb dan ook geen raskat. Ik zou voor all the way of een binnenkat gaan.
Ik had ook het idee dat die weg verder lag dan dat jij nu weer aanhaalt. Gevalletje verkeerd onthouden.

Ik kan alleen zeggen dat mijn ouders ook niet slapen zonder dat de kat binnen is en dat ze netjes elke avond komt, dan wel niet gelokt wordt met het open doen van de koelkast, terwijl ze vervolgens niks krijgt
Tot dat je ze laat proeven talen ze inderdaad vaak helemaal niet naar buiten gaan is mijn ervaring ook.
Oh en die duiven zijn wel sneller dan Boris gok ik. Dat is wel wat ik hierachter zie met de duiventil van de onderbuurman.
The way you rock'n'roll
pi_61910074
De katten hier zou ik de tuin niet willen onthouden. Buiten kunnen zijn, maar geen gevaar lopen. Het vergroot wel het teritorium en de leefruimte. Eerder woonde ik op een flat en waren mijn katten binnenkatten. En OF er een van taalde naar buiten zijn. Wat was die blij toen ze hier naar buiten kon. Maar de buurt laten afstruinen bleek wel gevaarlijk.
En ja... duiven zijn misschien sneller, maar als er een duif omkomt wijst de duiventeler naar jouw kat en ik zou ze de kost niet willen geven die dan een kat vergiftigen.
Ik vind zelf een ren wel heel klein, maar bijvoorbeeld Ingetje heeft er heel goede ervaringen mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61910159
Ook jij hebt helemaal gelijk hoor Nok. Ik geloof dan weer in het goede van de mens en denk helemaal niet aan vergiftigen
Maar jouw laatste zinnetje is waarom ik het eigenlijk aankaartte. Ik vind zo'n ren vrij klein en zie daarom de toegevoegde waarde niet zo maar dat is ieders eigen keuze en opinie natuurlijk.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 19:03:04 #130
163650 Greys
pi_61911668
Maar als jullie zeggen 'een ren is heel klein', dan kan ik hem toch groter maken?
Ik zal zo de muur eens opmeten, maar hij kan op zich wel tot vijf meter breed worden hoor En dat voor 1 kat? Bij Ing zitten er vier in een kleinere ren en die zijn er ook zielsgelukkig mee. En we maken hem leuk hoor, met een klimboom, diverse hoge plankjes en speelgoed enzo.

Heb hem net aan het tuigje en een riempje mee de tuin in genomen
Bink hobbelde mee. Boris vond het na 3 meter wel weer leuk geweest en holde weer naar binnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61913900
Een ren hoeft zeker niet klein te zijn. En als het een beetje kan is het heerlijk voor katten om naar buiten te kunnen. Buiten zijn hoeft helemaal niet te gaan over de buurt verkennen en met andere katten omgaan. Zat katten vinden het prima om 5 stapjes de tuin in te doen en lekker buiten in het zonnetje te liggen. Is schijnbaar leuker dan in de vensterbank maar meer hoeven ze ook niet.

Wij denken er nu over om gewoon een net over de hele tuin vast te zetten. De hele tuin is namelijk 5 x 4 meter met een schuur er in dus een ren is bij ons geen optie, tenzij de hele tuin ren wordt. We twijfelen nog tussen schokdraad en een net.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 21:11:53 #132
163650 Greys
pi_61914987
Boris en Bink hebben samen met 1 IKEAmuis gespeeld

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61915039
Wat een megading Greys, die muis! Leeft ie nog?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 21:15:06 #134
163650 Greys
pi_61915092
Ja hoor! Het is al jaren Bink zijn favoriete speelgoed en Boris vindt hem ook stoer.
Je haakt als kat je nagels er in en je tilt hem gewoon op, voor de neus van het hondje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61915613
Ik zou bij de volgende ikea trip een paar van die ratten meenemen
Die leeft niet lang meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61915755

*toevoegt aan boodschappenlijstje voor kittens*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 21:38:42 #137
163650 Greys
pi_61915820
Bijna alle mensen in mijn kennissen- en vriendenkring hebben zo'n rat aangeschaft omdat ze ENORM in de smaak vallen bij de huisdieren. Voornamelijk hondjes dan, maar ook deze kat weet er wel raad mee, lekker mee smijten! Ze kosten ook maar 2 euro geloof ik!

Nok, Bink smijt, bijt, gooit en slingert er al jaren mee, is onverwoestbaar dat ding
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 21:42:07 #138
163650 Greys
pi_61915938
Dipkip, al die kleine speeltjes op de grond (haaitje, draakje, inktvisje enzo, liggen er allemaal onder) zijn ook allemaal van de IKEA en kosten maar 35 cent geloof ik per stuk. Ideaal kattenspeelgoed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61916110
Als ik weer eens bij een ikea kom zal ik er ook eens een meenemen. Maar mijn huistijgers spelen eigenlijk alleen met elkaar en met wuppies en het gekke twirlstokje dat aan het plafond hangt.
Maar wie weet gaan ze wel helemaal voor de ikea-rat. Ik zie het vooral Karel wel doen, slepen met zo'n ding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:10:06 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61925225
Die Ikea speeltjes zijn echt leuk, gelukkig maar dat ik daar nooit kom!
Zit dr ook catnip in?
Frits en Karel worden echt helemaal wild van speeltjes met catnip
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 september 2008 @ 10:13:22 #141
163650 Greys
pi_61925280
Zit geen catnip in, want het zijn gewoon speelgoedjes voor kinderen eigenlijk
Ze kosten 35 cent per stuk en zowel Bink als nu ook Boris zijn er gek op, want ze kunnen ze makkelijk vastpakken en er mee smijten, zowel kat als hond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61925470

Deze van IKEA (2 euro) hebben volgens de site wel kattekruid. Maar jij bedoelt deze denk ik?

En de rat:

Ze hebben nu ook deze:

En ik wil gaan kijken of deze mobiel van kittensloopsterkte is:

vrijdag 26 september 2008 @ 10:26:49 #143
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61925572
Ah die bovenste, die zijn dus wel met catnip?
Als ik morgen niks leuks vind voor de boys wil ik die!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:28:49 #144
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61925628
Bobbie heeft overigens haar 3e rat al en nummer 4 ligt klaar in de kast. Ze speelt er ontzettend veel mee en ze gaan dus toch wel kapot.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_61925649
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ah die bovenste, die zijn dus wel met catnip?
Als ik morgen niks leuks vind voor de boys wil ik die!
Kattekruid staat er, ik neem aan dat dat catnip is
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:54:51 #146
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_61926266
zo ....schandalig dat ik de topics van poezenn00b Greys nog niet had gezien!, hijs mooi!, je doet het goed!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 september 2008 @ 11:01:44 #147
163650 Greys
pi_61926429
Poezenn00b! So true!
Bedankt mop! En leuk dat je komt kijken!

Wat betreft de IKEA speeltjes hebben wij idd dat 2e plaatje zeg maar, dus niet de bij enz. want daar zit kattenkruid in. De kleine speeltjes zonder kruid hadden we al, want die zijn van Bink. Maar bij het volgende IKEA bezoekje zullen we ook de bij kopen! Alhoewel Boris voorlopig zijn handenklauwen vol heeft aan het aanwezige speelgoed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61926513
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Maes het volgende:
Bobbie heeft overigens haar 3e rat al en nummer 4 ligt klaar in de kast. Ze speelt er ontzettend veel mee en ze gaan dus toch wel kapot.
dat wilde ik net zeggen. ze kunnen wel kapot. zowel die groteren als die kleinere ratten waren hier snel gesloopt, die met kattekruid van die ikea werder dusdanig verscheurd dat die de avond niet haalden, vooral de vlinder was zo weg.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 september 2008 @ 11:10:48 #149
163650 Greys
pi_61926694
Dan speelt de Bink gewoon heel beschaafd waarschijnlijk, want die doet al jaren met 1 rat
En Maes heeft het gezien, dat ziet er echt niet zachtzinnig uit als Bink er zijn tanden in zet. Misschien stompe tanden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:35:38 #150
163650 Greys
pi_62135802
DIERENDAG UPDATE BORIS

Vandaag precies twee weken geleden kwam Boris vanuit het asiel bij ons thuis.
En het is nu Dierendag! Even een klein fotoverslagje:

Terwijl Heer Greys en Schoonvader Greys de kattenren in elkaar zetten.....

...ligt Boris goedkeurend toe te kijken ongeïnteresseerd te luieren

En zie wat er vanavond gebeurde Betrapt!!!!

"Hondje, prima als je bij me wilt liggen, maar kan je die dikke kont een beetje opschuiven

FIJNE DIERENDAG ALLEMAAL!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')