Is makkelijk zelf te maken van hout. Kwestie van gamaarnaardegamma. Maar dit lijkt me zo klein.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
We durven het niet aan om Boris Bengaal helemáál los te laten straks wellicht, dus we zitten te denken aan een kattenren. Kijken of hij daar genoegen mee neemtEn mochten we later besluiten hem alsnog los te durven laten, dan kan hij lekker in de ren op momenten dat we niet op zitten te letten!
Zou zoiets iets zijn? Voor 1 kat? Groot genoeg?
[ afbeelding ]
Zoiets zou het eigenlijk precies moeten worden, inclusief dat sluisje vanaf het kattenluikje!
Maar dan in het groen, want deze vind ik monsterlijk lelijk
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik liever een houten hebben, maar daar kan ik nog zo weinig voorbeelden van vinden.
Had je deze al gezien?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
ja tijd voor nieuwe boris foto's, liefst met bink er bij...
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Ja, hoi. Mag ik ook eens op de foto?????
Kattekruid staat er, ik neem aan dat dat catnip isquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ah die bovenste, die zijn dus wel met catnip?
Als ik morgen niks leuks vind voor de boys wil ik die!
dat wilde ik net zeggen. ze kunnen wel kapot. zowel die groteren als die kleinere ratten waren hier snel gesloopt, die met kattekruid van die ikea werder dusdanig verscheurd dat die de avond niet haalden, vooral de vlinder was zo weg.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Maes het volgende:
Bobbie heeft overigens haar 3e rat al en nummer 4 ligt klaar in de kast. Ze speelt er ontzettend veel mee en ze gaan dus toch wel kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |