Ga je hem alsnog nemen?quote:Op zondag 21 september 2008 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
ut binne potverdrei alleenmaar poesjes!
Waar zijn alle coole hondjes?
Met name mijn jack russell
[ afbeelding ]
MM, Greys en hun Jack. One big happy family
[ afbeelding ]
Nee, niet direct liefde op het eerste gezicht
[ afbeelding ]
Bekend met commando's
[ afbeelding ]
aaibaar!
Ik bedacht me gisteren ineens dat wij wel een tuin hebben. Een hele grote zelfs! Tussen ons huisblok en het huisblok achter ons zitten dus allemaal besloten tuinen. Wij hebben er zelf geen 1 (1e verdieping) maar er lopen enorm veel poezen rond, dus dat probleem is in principe uit de wereldquote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto's, Re!Ja, je zou haar bijna toch op moeten halen.
En weet je wat ik denk. Dat als je met een goed verhaal komt, druk verkeer en al zouden jullie wel een tuin hebben, dan komt ze nog niet buiten, dat het ook opeens niet zo'n probleem is.quote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren ineens dat wij wel een tuin hebben. Een hele grote zelfs! Tussen ons huisblok en het huisblok achter ons zitten dus allemaal besloten tuinen. Wij hebben er zelf geen 1 (1e verdieping) maar er lopen enorm veel poezen rond, dus dat probleem is in principe uit de wereld
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizenquote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En weet je wat ik denk. Dat als je met een goed verhaal komt, druk verkeer en al zouden jullie wel een tuin hebben, dan komt ze nog niet buiten, dat het ook opeens niet zo'n probleem is.
Mooi. Opgelost. Slotje.
Jawel, ik zag hem gisteren nog ergens staan. Als naamloze Jack.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:59 schreef Greys het volgende:
MM, het was echt een snoepie! Gehoorzaam qua commando's inderdaad en heel lief, likjes geven enzo.
Hij staat helemaal niet op de website van het asiel trouwens, of kijk ik nou scheel?
www.dierenasielzwolle.nl
Heeft een van jullie hondje Arko, mascotte van de actie wel gezien in het echt eigenlijk?
Ik weet het niet meerMaar volgens mij heb ik hem niet gezien?
Ik neem aan dat dat hem is?quote:Ook is er een Jack Russell binnengebracht door de Dierenambulance. Dit vrolijke hondje is gevonden in de Aa-landen en we hopen dat de eigenaar zich snel meldt!
*kijkt lief mee*quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizen
*Gaat Re nog eens lief aankijken*
Ja, ik snap dat ook nooit.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 14:11 schreef Greys het volgende:
En dat zal inderdaad de Jack R zijn MB, het is zo'n vrolijk hondje, daar had de eigenaar zich toch al voor moeten melden?
nope keek er gister ook op maar hij stond er niet tussen, wellicht is ie er pas netquote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
MM, het was echt een snoepie! Gehoorzaam qua commando's inderdaad en heel lief, likjes geven enzo.
Hij staat helemaal niet op de website van het asiel trouwens, of kijk ik nou scheel?
www.dierenasielzwolle.nl
Heeft een van jullie hondje Arko, mascotte van de actie wel gezien in het echt eigenlijk?
Ik weet het niet meerMaar volgens mij heb ik hem niet gezien?
* lief meekijkt*quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizen
*Gaat Re nog eens lief aankijken*
Deze dan?quote:
Hij is in het echt nog mooier! Echt!quote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef nokwanda het volgende:
Die eerste
Wat doe je me aan? TUT
Ze heeft zo'n...... hoofd om op te vreten.
Sabbelende katten zijnquote:Op zondag 21 september 2008 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is in het echt nog mooier! Echt!![]()
En klein, op te vreten klein. Als je hem aait dan gaat die heel schattig miauwen als je stopt en gaat zich dan tegen je aan gooien.Op z'n rug!
Hij sabbelt alleen alles zo nat als je een wollige trui aan hebt.
Oooohquote:
Verhip, Re en ik hebben allebei donker haar!quote:Die zoekt ook nog een huisje, met of zonder tuin. Hij zoekt alleen mensen met donker haar. Dat is die gewend. Verder heeft die geen eisen. Houdt van op schoot zitten en geaaid worden. Is gevonden op straat, geen achtergrond bekend. Waarschijnlijk heel jong van zijn moeder afgegaan want hij sabbelt enorm op kussentjes en dekentjes. Nu ongeveer 12 weken oud en niks geen wilds aan te ontdekken. Niet bang en stapt overal dapper op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |