Helaas Knorretje, nadat we klaar waren met de poes bekijken en doorspreken zijn we, zo tegen kwart voor vier en zwaar onder de indruk, teruggegaan naar de Mac omdat we bijna van de graat vielen van het niet-eten. Dat Mac eten viel niet zo heel lekker en we hadden geen zin meer in tegelzaken ed. In plaats daarvan zijn we doorgereden naar de Beulakkerweide (?!) en hebben een tijdje aan het water gezeten in de zon en nagedacht over de poes en de filmpjes bekeken.quote:Op zondag 21 september 2008 10:07 schreef knorretje het volgende:
verita: zijn jullie overigens nog toegekomen aan het bezoeken van tegelzaken ? en zo ja nog geslaagd ?
Het is wel een schatje hoor, die poesquote:Op zondag 21 september 2008 11:19 schreef verita het volgende:
[..]
Helaas Knorretje, nadat we klaar waren met de poes bekijken en doorspreken zijn we, zo tegen kwart voor vier en zwaar onder de indruk, teruggegaan naar de Mac omdat we bijna van de graat vielen van het niet-eten. Dat Mac eten viel niet zo heel lekker en we hadden geen zin meer in tegelzaken ed. In plaats daarvan zijn we doorgereden naar de Beulakkerweide (?!) en hebben een tijdje aan het water gezeten in de zon en nagedacht over de poes en de filmpjes bekeken.
Maar bedankt voor de tips, we gaan zeker terug naar die tegelzaken die je noemde.
Vond het trouwens ook leuk om jullie te zien, wat een lekker jochie hebben jullie!
Ja he? Dat had ik daar nou ookquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef Xebber het volgende:
Wat een ongelooflijke berg spullen. Ik kreeg er een beetje kippenvel van toen ik die foto zag.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:07 schreef Helgi het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan ik wil effe iedereen bedanken die met deze actie mee hebben gedaan allemaal voor de diertjes.![]()
![]()
(En ik wil jou, TheYoung1 ook bedanken want zonder jou had ik niet meegedaan. Weet je nog in het Blond topic?)
Wat een gave foto!!!quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh wat een leuke foto's!!! En die foto van Ing en Boris ook ook zo superlief!
Boris says hi!
[ afbeelding ]
Deze zijn ook zo cutequote:Op zondag 21 september 2008 12:28 schreef Re het volgende:
poezenfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kita, de andere bengaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kittens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zou d'r bijna meenemen huh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer hier *klik*
Ga je hem alsnog nemen?quote:Op zondag 21 september 2008 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
ut binne potverdrei alleenmaar poesjes!
Waar zijn alle coole hondjes?
Met name mijn jack russell
[ afbeelding ]
MM, Greys en hun Jack. One big happy family
[ afbeelding ]
Nee, niet direct liefde op het eerste gezicht
[ afbeelding ]
Bekend met commando's
[ afbeelding ]
aaibaar!
Ik bedacht me gisteren ineens dat wij wel een tuin hebben. Een hele grote zelfs! Tussen ons huisblok en het huisblok achter ons zitten dus allemaal besloten tuinen. Wij hebben er zelf geen 1 (1e verdieping) maar er lopen enorm veel poezen rond, dus dat probleem is in principe uit de wereldquote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto's, Re!Ja, je zou haar bijna toch op moeten halen.
En weet je wat ik denk. Dat als je met een goed verhaal komt, druk verkeer en al zouden jullie wel een tuin hebben, dan komt ze nog niet buiten, dat het ook opeens niet zo'n probleem is.quote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren ineens dat wij wel een tuin hebben. Een hele grote zelfs! Tussen ons huisblok en het huisblok achter ons zitten dus allemaal besloten tuinen. Wij hebben er zelf geen 1 (1e verdieping) maar er lopen enorm veel poezen rond, dus dat probleem is in principe uit de wereld
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizenquote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En weet je wat ik denk. Dat als je met een goed verhaal komt, druk verkeer en al zouden jullie wel een tuin hebben, dan komt ze nog niet buiten, dat het ook opeens niet zo'n probleem is.
Mooi. Opgelost. Slotje.
Jawel, ik zag hem gisteren nog ergens staan. Als naamloze Jack.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:59 schreef Greys het volgende:
MM, het was echt een snoepie! Gehoorzaam qua commando's inderdaad en heel lief, likjes geven enzo.
Hij staat helemaal niet op de website van het asiel trouwens, of kijk ik nou scheel?
www.dierenasielzwolle.nl
Heeft een van jullie hondje Arko, mascotte van de actie wel gezien in het echt eigenlijk?
Ik weet het niet meerMaar volgens mij heb ik hem niet gezien?
Ik neem aan dat dat hem is?quote:Ook is er een Jack Russell binnengebracht door de Dierenambulance. Dit vrolijke hondje is gevonden in de Aa-landen en we hopen dat de eigenaar zich snel meldt!
*kijkt lief mee*quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizen
*Gaat Re nog eens lief aankijken*
Ja, ik snap dat ook nooit.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 14:11 schreef Greys het volgende:
En dat zal inderdaad de Jack R zijn MB, het is zo'n vrolijk hondje, daar had de eigenaar zich toch al voor moeten melden?
nope keek er gister ook op maar hij stond er niet tussen, wellicht is ie er pas netquote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
MM, het was echt een snoepie! Gehoorzaam qua commando's inderdaad en heel lief, likjes geven enzo.
Hij staat helemaal niet op de website van het asiel trouwens, of kijk ik nou scheel?
www.dierenasielzwolle.nl
Heeft een van jullie hondje Arko, mascotte van de actie wel gezien in het echt eigenlijk?
Ik weet het niet meerMaar volgens mij heb ik hem niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |