Ja, dat wordt morgen dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben zoooooo benieuwd naar de foto's van Bliss![]()
*gaat weer naar de visite
Die heb ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 21:29 schreef verita het volgende:
Dat beeld van die mevrouw die dus dan zegt als Ingetje de cheque aan haar wil geven: laat eens kijken wat erop staat en Ingetje draait hem om, ze ziet die 2000 euro en ze begint te gieren... priceless![]()
Da's dus net vóór deze foto
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Quote van de dag: "Wij gaan zooo naar de hemel!"
©noekje.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op zondag 21 september 2008 @ 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
We moeten maar een keer een tussendoor-meet houden hoor, ik ga echt niet wachten tot de volgende asielactie om jullie weer te zien
Dat zeiden we vorig jaar ook.quote:Op zondag 21 september 2008 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
We moeten maar een keer een tussendoor-meet houden hoor, ik ga echt niet wachten tot de volgende asielactie om jullie weer te zien
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]Geeft niet! Ik ben dol op blijdschap!
Deze wil ik kopen voor Boris!!! [TK] Grote Krabpaal
Helaas Knorretje, nadat we klaar waren met de poes bekijken en doorspreken zijn we, zo tegen kwart voor vier en zwaar onder de indruk, teruggegaan naar de Mac omdat we bijna van de graat vielen van het niet-eten. Dat Mac eten viel niet zo heel lekker en we hadden geen zin meer in tegelzaken ed. In plaats daarvan zijn we doorgereden naar de Beulakkerweide (?!) en hebben een tijdje aan het water gezeten in de zon en nagedacht over de poes en de filmpjes bekeken.quote:Op zondag 21 september 2008 10:07 schreef knorretje het volgende:
verita: zijn jullie overigens nog toegekomen aan het bezoeken van tegelzaken ? en zo ja nog geslaagd ?
Het is wel een schatje hoor, die poesquote:Op zondag 21 september 2008 11:19 schreef verita het volgende:
[..]
Helaas Knorretje, nadat we klaar waren met de poes bekijken en doorspreken zijn we, zo tegen kwart voor vier en zwaar onder de indruk, teruggegaan naar de Mac omdat we bijna van de graat vielen van het niet-eten. Dat Mac eten viel niet zo heel lekker en we hadden geen zin meer in tegelzaken ed. In plaats daarvan zijn we doorgereden naar de Beulakkerweide (?!) en hebben een tijdje aan het water gezeten in de zon en nagedacht over de poes en de filmpjes bekeken.
Maar bedankt voor de tips, we gaan zeker terug naar die tegelzaken die je noemde.
Vond het trouwens ook leuk om jullie te zien, wat een lekker jochie hebben jullie!
Ja he? Dat had ik daar nou ookquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef Xebber het volgende:
Wat een ongelooflijke berg spullen. Ik kreeg er een beetje kippenvel van toen ik die foto zag.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:07 schreef Helgi het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan ik wil effe iedereen bedanken die met deze actie mee hebben gedaan allemaal voor de diertjes.![]()
![]()
(En ik wil jou, TheYoung1 ook bedanken want zonder jou had ik niet meegedaan. Weet je nog in het Blond topic?)
Wat een gave foto!!!quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh wat een leuke foto's!!! En die foto van Ing en Boris ook ook zo superlief!
Boris says hi!
[ afbeelding ]
Deze zijn ook zo cutequote:Op zondag 21 september 2008 12:28 schreef Re het volgende:
poezenfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kita, de andere bengaal?
[ afbeelding ]