Aangezien Re en ik allebei donker haar hebben, was onze interesse gelijk gewekt!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 15:23 schreef noekje het volgende:
Deze dan?
Die zoekt ook nog een huisje, met of zonder tuin. Hij zoekt alleen mensen met donker haar. Dat is die gewend. Verder heeft die geen eisen. Houdt van op schoot zitten en geaaid worden. Is gevonden op straat, geen achtergrond bekend. Waarschijnlijk heel jong van zijn moeder afgegaan want hij sabbelt enorm op kussentjes en dekentjes. Nu ongeveer 12 weken oud en niks geen wilds aan te ontdekken. Niet bang en stapt overal dapper op af.
Nu is hij aan het etenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:41 schreef noekje het volgende:
Ik wil eigenlijk om de minuut een vraag posten met,
'Wat doet die nu?'
'Hij kijkt toch wel blij?'
'Wat doet die nu?'
'Heeft die al geplast?'
'Wat doe die nu?'
Ga ik niet doen, ik moet naar bed. Ik hoop dat alles goed gaat vannacht. Dat hij heel blijft en dat Ziggy vannacht met hem gaat karaoke-en. Nummer met friends er in. Die van that what friends are for, vind ik wel tof.
Succes en morgen als ik wakker word, ga ik gelijk lezen.
Oooh, ging hij miauwen? Wat wilde hij en wat doet die nu??
Hij heeft een heel bakje op!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
Wat eet hij opeens veel!Straks wordt het zo'n enorme dikke gay en wil die een poedel. Die noemt hij Flief.
Terugvindpoedel
We twijfelen nog tussen 2 namenquote:
Spider !quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We twijfelen nog tussen 2 namen
Pixie is afgevallen, te vrouwelijkdus het is kiezen tussen Spider en Jip
Ik vind ze allebei leuk
Niet leuker dan Jip.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:54 schreef MissBliss het volgende:
En nu niet zeggen dat Xito leuker is!
Bij ZIggy zijn wel meer functies uitgevallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:58 schreef MissBliss het volgende:
Hij lag net op de bank en ik ging hem aaien en toen ging hij spinnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziggy spint nooit, dus ik vond het een hele happening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |