quote:Op zondag 5 oktober 2008 05:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die laatste foto, kan zo in de katten Vogue
Het gaat goed nu! Ze hebben allebei weer op bed geslapen en Ziggy is best relaxed, ze kijkt een beetje naar hem, en ze blaast alleen als hij aan dr eten komt of als hij ineens op 2 centimeter afstand van dr staat ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Wél 10 hele seconden!![]()
Hoe gaat het met Ziggy nu? En natuurlijk met Spider?
Sid is er een beetje stil van en loopt regelmatig zijn broeder in crime te zoeken.
Foto's worden niet met droge ogen bekeken maar dinsdag komt er waarschijnlijk weer een nieuw opvangkitten en hopelijk slijt het dan wat sneller. En we gaan zo naar de Efteling, so they will survive.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat goed nu! Ze hebben allebei weer op bed geslapen en Ziggy is best relaxed, ze kijkt een beetje naar hem, en ze blaast alleen als hij aan dr eten komt of als hij ineens op 2 centimeter afstand van dr staat ofzo
Spider doet het heel goed! Hij drinkt uit de douche, rent rondjes door het huis. Geeft 'liefdesbijtjes' als je met hem speelt
Arme Sid, hij moet natuurlijk ook wennen. En hoe gaat het met de jongens?
Nee inderdaad, ze verdedigt haar eten en haar space goed! Het is een stoere meid!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:58 schreef Greys het volgende:
MB, ik vind het eigenlijk wel logisch hoor, dat Ziggy nog een beetje moppert als Spider aan haar eten komt of in haar personal space huppelt. Wel goed ook dat Ziggy niet dwars over zich heen laat lopen, daar zou ze erg ongelukkig van worden. Het gaat echt super!
Als Bink bij mijn ouders op vakantie was, at hun kat uit het bakje van Bink en Bink uit het bakje van de kat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:19 schreef Re het volgende:
Ziggy mauwde me vanochtend weer gewoon lekker wakker terwijl Spider op 2 meter lag te maffen, Ziggy heeft haar ochtendmaaltje gewoon op (haar medicijnen maaltijd gisteren avond was het niet echt succesvol). Spider vind het eten van Ziggy heerlijk en Ziggy vind de brokjes van Spider ook heerlijk, gisterenavond zaten ze naast elkaar uit elkaars bakje te eten
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Bink bij mijn ouders op vakantie was, at hun kat uit het bakje van Bink en Bink uit het bakje van de kat.
De ander krijgt vást stiekem lekkerder eten, moeten ze dan denkenMijn moeder deed het hondenvoer dus in het kattenbakje en andersom, dan aten ze stiekem toch weer hun eigen eten
Nou ja!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:39 schreef MissBliss het volgende:
Omg, as we speak liggen de poezels tegen elkaar aan op een stoel![]()
![]()
Spider lag al op de stoel en Ziggy kwam van de schijf af, liep naar de stoel, rook wat aan Spider en besloot dat ze er heus wel bijpasteDus ze gaat bovenop Spider liggen
![]()
En nu liggen ze dus al een kwartiertje rug aan rug
Ik heb foto's ervan maar die komen vanavond of morgen, want Re is bezig op de pc.
Ziggy probeert Spider er gewoon af te drukkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel alvast een kort filmpje ervan!
Daar lijkt het wel verdacht veel op!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat fijn!
Heb je ze soms de foto's van B&B laten zien, in één stoel?
Volgens mij wel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou ja!!![]()
Wat ontzettend gaaf. Gaat het echt beter?
Nog steeds geen vlaag van verstandverbijstering waarneembaar? Ze vindt hem écht leuk genoeg om bovenop hem te gaan liggen, voor eeuwig en altijd, amen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:42 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij wel!
Ik bedoel: ze gaat náást hem liggen, dat zegt toch wel iets denk ik
Oh ja, net heb ik weer een prachtig blaasconcert mogen aanhorenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog steeds geen vlaag van verstandverbijstering waarneembaar? Ze vindt hem écht leuk genoeg om bovenop hem te gaan liggen, voor eeuwig en altijd, amen?
Ze blaast toch hopelijk nog wel naar hem als hij het gore lef heeft om iets te dichtbij te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |