Nee, die raakt in extase als je haar onderrug aait.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:58 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy spint nooit, dus ik vond het een hele happening
1 Jaar later:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:55 schreef Sanne het volgende:
Hij sloopt het kralengordijn en Ziggy zit te blazen vermoed ik.
quote:Kralengordijn is officieel dood en Ziggy blaast soms 2 minuten niet naar hem.![]()
We hebben toch een poedel voor hem gekocht.
Hoor ik hier een logeerplek voor als wij op vakantie zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Mochten jullie hem zat zijn als de nieuwigheid eraf is, kunnen jullie hem wel bij mij dumpen. Maar dan noem ik hem wel Otis.
Mits hij een krabpaal weet te gebruiken. Als hij ook maar één keer zijn nagels in m'n stoelen zet, schop ik hem de gracht in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:54 schreef MissBliss het volgende:
Hoor ik hier een logeerplek voor als wij op vakantie zijn? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits hij een krabpaal weet te gebruiken. Als hij ook maar één keer zijn nagels in m'n stoelen zet, schop ik hem de gracht in.
Ik heb zo te zien heel veel geluk gehad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits hij een krabpaal weet te gebruiken. Als hij ook maar één keer zijn nagels in m'n stoelen zet, schop ik hem de gracht in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |